marți, 27 noiembrie 2007

Megastar 2 - Bucuresti

Ok..uau..pff..grr..guitzz..uak..mi se pare mult mai interesant sa caut in capsor onomatopee decat sa incropesc un text despre parerea mea vis-a-vis de prestatia Bucurestiului la MS.Asa ca voi puncta.Cuvintele imi vor veni pe parcurs.

1. Roxana-daca s-ar face emisiunea "Parodie dupa Megastar" cred ca ar avea un mareee succes. M-as fi oprit la acest comentariu, dar cand am citit pe blogul lui Dan Fintescu ca tipa a pus in discutie talentul si competenta Crinei Mardare la orele de canto..ma scuzati .. dar imi permit sa imi bag degetu' pe gat si sa vomit omleta cu carnatz de azi pe capul ei ala de tomberon uman..desigur, in imaginatia mea, k norocu'.Marshhh bahh parazit penibil cu bashini in cap!Du-te si plimba ceva..catel , purcel, barbat, Mertzan, vezi tuh...

2. "Just a gigolo"-ul Andrei m-a bucurat ca a reusit sa treaca mai departe.Intr-adevar inceputul a fost anemic,probabil din cauza emotiilor, insa si-a revenit pe parcurs.Totusi, nu vreau sa fiu subiectiva pentru ca il cunosc si voi spune sincer ca se putea muult mai bine (asta o stii si tu , Andrei) , pentru ca l-am auzit live la karaoke si atunci am stiu ca are un mare potential si talent.

3. Pavel - mi-a placut piesa, desi mi s-a parut grea pt el,dovada acutele pe care nu le-a dus.Are look, timbru misto, insa cred ca ii lipseste modestia.Uitati un pasaj din interviul dat de Pavel revistei Story nr. 39 la preselectii :"El isi doreste sa aiba contracandidati mai bine pregatiti decat concurentii primei editii Megastar." Iti multumim din suflet pentru apreciere,Pavel ..eu si colegii mei din MS 1 .Si ne cerem scuze ca am fost atat de slabi si nu ne-am ridicat la nivelul asteptarilor TALE...dar ne bucuram in acelasi timp ca ti-a dat D-zeu niste contracandidati pe masura, anul acesta,exact asa cum ai cerut....

4. Florin - "Fairytale gone bad" ..pacat de piesa..eu am avut impresia ca a urcat fiul lui Gutza si a tzinut mortzish sa cante aceasta piesa.Piesa, nu comentez, cantata corect, dar intr-o scarba..Inca o data..pacat de ea..

5. Tipul acela care a cantat nush ce de la Holograf..Cosmin?Ala cu "eu ma gandeam la scorul de la meci in timp ce cantam"...nu zau?!! Stii cati oameni ar fi dorit sa profite de sansa de a se afla pe scena aia in locul tau, nenea fost elev al Scolii Vedetelor ce ai fost? Bravo..e ca si cum ai fi spus "ma pish pe show-ul vostru de 2 lei...va fac o favoare ca va cant si nu sunt la meci".. c'mon man..that's fuckin' lame..

6. tipa care a cantat "4 in the morning" a fost ok..pacat ca a iesit din tonalitate de cateva ori, altfel cred ca ar fi salvat-o juriul.Mi-a parut putin rau ca nu a mers mai departe.

7. Tipa care a cantat "Focul" -Laura Stoica ..a inceput piesa inafara tonalitatii, a fost cam nesigura pe ce canta, dar mi-a plakut timbrul ei vocal mult de tot.

8. Tipele cu "Family portrait"-Pink si Nelly Furtado-"I'm like a bird" ..nush..nimic..nici o culoare..nici o senzatie..nada.

9. In sfarsit, Daria.Bravo,Daria, super! Si look misto, voce placuta si interpretare buna, suflet in ce ai facut pe scena.S-a vazut ca te-ai bucurat de momentul tau si astfel m-ai bucurat si pe mine, ca telespectator.Si pot recunoaste cu mana pe inima ca mie piesa aceea nu imi place deloc.. totusi te-ai descurcat super..adika...totul a fost cu bun gust.Ai meritat calificarea in finala.

Ca si o concluzie.. cred, ba nu, sunt convinsa de faptul ca daca piesele ar fi fost alese..mai cu cap..si cu un simt al realitatii mai dezvoltat, mult mai multe voci si personalitati ar fi fost scoase in evidenta, de purtatorii lor, normal.

14 comentarii:

Anonim spunea...

DA, iar sunt de acord cu tot ce ai scris... eu m-am amuzat teribil de tipa cu deja vu.. asa ceva nu ai mai vu.. lol

L-am remarcat pe tipul care semana cu George Mihaita (Pavel) pt ca semana cu el cand era tanar (poate tu erai prea mica pe vremurile alea) :P

Mie mi-a placut Daria.. m-am bucurat la momentul ei si am tinut cu ea.. super.. asa vreau megastar. In rest.. nu stiu.. nu am fost prea impresionat.

Bridge spunea...

stii cum e sirg..esti tamp..ok..dar nu claxona..Exemplul don'shoarei blonde..

Anonim spunea...

eu nu ma mai uit la megastar... nu mai prezinta interes :))

Anonim spunea...

Daca Roxana e tipa care a "cantat" Deja-vu, subscriu. Doamne, cat am putut sa rad...
Florin...are voce buna, dupa parerea mea neavizata, dar parca abia astepta sa termine piesa sa plece acasa.
Tipa care-a avuta cele mai multe voturi...e ok.

Bridge spunea...

imi place ca am un deget in jos (adika cuiva nu i-a plakut articolul), dar comment dezaprobator nu il vad niciunde :-)))) Ce ma distreaza..

Anemari spunea...

OMG!a fost si mult asteptatul Bucuresti..mare "talente"...Daria mi-a placut cum a cantat desi piesa pe care a cantat-o nu pot sa o inghit..Pavel a fost cat de cat ok,adica a fost de nota 8,nu i-ar strica un pic MAI MULTA modestie,adica dom'le prostii aia din primul sezon pfoo lasa ca ma duc eu pe scena si rup tot..daca era asa de destept,frumos,cantacios,mai bun decat toti trebuia sa demonstreze luand 10 pe linie..doohh..Andrei m-am bucurat ca a fost salvat,nu a avut o prestatie impecabila dar a fost bine iar de ultimul baiat salvat..hmm..nu prea multe..sa vedem ce face mai departe,mi-sa parut cam sters asa...in fine..

Megastara Megastarului pe ambele sezonuri este Roxana!Megastara la categoria MEGAPENIBILA!Cum dracu sa faci asa ceva pe o scena,cand ai in fata oameni,un juriu?daca vrei sa faci asa ceva iti iei frumos un sprey sau peria de par,te asezi in mijlocul camerei si incepi sa ragi si sa dai din picioare ca o iapa..adica..ma scuzati,poate sunt prea rea dar semana cu o iapa..miscarile din gimnastica sunt mult mai frumoase decat topaiala aia in ritm de yhaaa...nici macar nu a cantat bine..totul era .....deja vu.....deja vu...cu o fata din aia..ba fireti ai dracu de idioti,voi nu intelegeti ce cant eu?..deja vu.Prietenul ei sa imi fie cu iertare dar cred ca era "seful" retelei,adica ma rog..si ala cred ca luase din prostia ei,auzi la el..."artistul Roxana in aceasta seara..",daca aia e artista,inseamna ca Beyonce e ce?Juriul a fost tare,nota cea mai buna a fost 1 de la Mazilu,chiar a meritat-o,Despot ca de obicei a facut la misto totul(Despot rulz!).Am ras 15 minute,eram rosie la fata,imi curgeau lacrimile si totusi mai vroiam sa ii mai vad odata momentul.Dar,oricum ea era si proasta saracuta,adica rade toata lumea de tine,juriul da niste note la misto si tu zici "Imi place sa nuantez,sunt multumita,mersi"..bai fiinta wake up!

Anonim spunea...

LOL! ce rad de comentariile fetelor :) cat de "rele" sunteti cu fata aceea =))

Nu stiu daca ati obs, dar baietii din public erau f incantati, si pt o parte nu a mai contat ce a cantat ci ca o dat tipa din fund :))

Despot a inteles cel mai bine momentul si am ras si mai tare dupa aia. Brigitta, esti la inaltime cand scrii.. am ras incaodata si azi, cred ca degetul in jos inseamna cat de adevarat e ce ai scris, iar cineva s-a suparat tocmai pt ca ai prea multa dreptate . LOL, chiar ca Roxana a fost ca un claxon! hahaha

Dar acum serios.. zi-mi cum e, nu faci repetitii inainte de show, si nu iti zice nimeni, ba nu fa asa ca e aiurea, sau fa aia, etc..?

Bridge spunea...

Pai da Sirg,si stii ce imi place sa vad expresiile oamenilor deranjati de ceva,aia care nu gasesc contraargumente si se umfla de parka ar fi papat bobitzele cainelui meu?! :-))) Nah aceia sunt deliciosi!

In legatura cu show-ul..repetitii se fac, har Domnului..numai sa te tina picioarele pana seara sa tot repeti pe scena.Ideea e ca i-au ales pe cei mai buni dintre..cei mai buni de la preselectii.Iar indicatii de bun simt ti se dau,depinde de tine sa tii cont de ele..nu iti pune nimeni pistolu' la tampla.

Iti dai seama KA_KAlu' Megastar nu avea de ce sa tina cont de ceva..ea a primit indicatii direct de la Beyonce..special delivery..fara numar fara numar si inca un numar!(apropo de numere..o fi incurcat locatia..ioiii.. :D )

ps: am zis k nu intentionam sa fiu atat de rea..si sa folosesc un astfel de limbaj, dar tipa a cerut-o.Really.Sa pui in balanta talentul, numele si munca de zeci de ani a unor oameni care acum incearca sa te invete pe tine ceva..si o fac cu tot sufletul,e..dezolant.

Anonim spunea...

De acord cu parerea ta...tipa cu deja vu..a fost de toata jena...iar tipul ce o insotea parea de 50 de ani...asa k sa fiu rea...
daria a fost clar favorita mea chiar s-a vazut k ii place....
baietii au fost Ok..dar se putea si mai bine...
fetele celelalte au fost...acolo doar sa-si arate fataul si sa zik :"uite mama sunt la teve"
in totalitate de acord cu u..
ah si putina modestie nu le strica :)

Anonim spunea...

Dar cu juriul te vezi inainte de concurs? Ei vin la repetitii? Iti dau sfaturi? Sau nu au voie?

Ma gandesc ca nu ai cum sa nu te vezi cu ei, mai ales cand incep finalele... si banuiesc ca te sfatuiesc sa faci asa sa nu faci aia.. samd.. Ma indoiesc ca incearca sa te saboteze, cum zice "vipa" aia.

P.S. Mama-mea s-a uitat si ea, si o zis ca parca danseaza la bara - apropo de faptul ca femeile sunt rele cu femeile in comentarii :)

Bridge spunea...

sirg,contactul dintre concurenti si juriu se face doar sambata seara la jurizarea live sau in pauze cand mai vine unul dintre ei si le mai da unele sfaturi si indicatii.Ei nu vin in timpul saptamanii la repetitii sub nici o forma.Ei trebuie sa vada produsul finit sambata :-)

Si nici eu nu cred in aceasta "sabotare"..really..nu e nici o ruleta ruseasca or somethin'..Colectivul de acolo s-a bucurat mereu cand cineva facea o treaba buna pe scena, si daca esti destul de comunicativ si de bun simt,te imprietenesti cu toti.

Alexa spunea...

Sunt de acord cu maj lucrurilor pe care le'ai spus.De fapt cu toate cu exceptia unuia...mai exact in ceea ce'l priveste pe cosmin...pt ca stiu parerea tuturor oamenilor din jurul meu.o stiu, o aud mereu, o aud de mii de ori repetata obsesiv pana la epuizarea creeeerului meu...da' degeaba.Pt ca unii oameni iau lucrul asta neinsemnat cum ar fi un meci (steaua dinamo mai ales)ca pe o scuza penibila...Si acum probabil daca citeste cineva va spune ca si eu sunt penibila.Who gives a shit oricum? (i love my team !!!!) Si stiuuu ca ms e o ocazie nemaipomenita pt un om cu voce, care iubeste muzica...insa e mai greu sa te detasezi de un astfel de meci cand iubesti cu toata inimioara ta de posbil viitor megastar(daca nu ratezi sansa) echipa apr ca muzica.In fine, am aberat, cert e ca nu stiu daca si cosmin iubeste steaua/dinamo(probabil steaua 8-|) cum imi iubesc eu echipa...dar stiu ce inseamna sa treci prin astfel de situatie,cel putin pe jumatate stiu...La editia trecuta megastar, chiar in seara de inviere a fost maaarele derby steaua-dinamo cand noi am caaaaaastigat!!!! Iar eu traiam pe de'o parte chinuri de chinuri ca nu stiam scorul...(pt ca pe cealalta parte ii vedeam pe megastari)

Alexa spunea...

O micutza completare...nu stiam pt ca eram in sala :D

Bridge spunea...

alexa..fara suparare, dar nu prea am vazut eu un om "care iubeste muzica" in acest baiat..Nu cu aceasta afirmatie..nu cu aceasta atitudine.Nu cu jumatati de masura.NU.