duminică, 18 noiembrie 2007

Azi.

Azi sunt trista.

Azi ma simt a nimanui,desi fiecare din voi ia cate o bucatica.
Azi te doresc,nedorindu-mi sa te doresc.

Azi nu am chef sa stiu cine sunt,chiar daca maine ma voi regasi aceeasi.
Azi da-mi voie sa-ti multumesc fara sa-mi multumesti nerostit ca-ti multumesc!
Azi tanjesc dupa stropii de-afara,dar hainele-mi sunt mult prea groase.
Azi nu am vreo parere despre cum nu am o parere acum.
Azi vreau sa ma iei de mana,insa nu iti stiu numele;totusi,sper sa te fi nascut pentru mine.
Azi vreau sa ma certi din priviri si, fara sa rostesc un sters "iarta-ma",tu sa ma fi iertat deja.
Azi sunt plina de ...mine,pentru ca nu am implinit pe nimeni pana acum.

Azi nici muzica nu suna cum stiam eu ca ar suna.

Azi m-a intristat tristetea ce mi-a adus-o fericirea altora.

Azi..tot azi..ii sunt recunoscatoare lui Dumnezeu ca pot fi trista.

8 comentarii:

micutza spunea...

Citind ce ai scris mi-am amintit de "All the world's a stage"-W. Shakespeare...in fiecare zi jucam un rol: azi suntem o persoana trista,maine poate una vesela;azi avem nevoie de un prieten, de sfatul lui,maine poate noi dam un sfat;azi iubim,maine uram;azi zambim, maine plangem...asta e viata,astea sunt rolurile...trebuie doar sa ne staduim ca atunci cand vom iesi de pe scena lumea sa ne aplaude.

oricum, super tare ce ai scris...mi-a placut foarte mult sfarsitul;)

Bridge spunea...

mersi mult, mikutza.means a lot.imi place sa fiu sincera in ce scriu,sa se reflecte exact starile mele de spirit.

Anonim spunea...

hello bridgie! ... hmm... uneori sunt si eu in starea care ai avut`o u azi... si nah trece ... stii de ce? ... caracterul celor cu umor in ei..."titirezi" sunt mult prea puternici ... :D deci maine dim te vei trezi cu un dor de viata de nu te vezi bine ! :X oricum... asa ametzit cum sunt... :X bridge power :X :D

Anonim spunea...

prea adevarate randurile
imi place foarte mult poezia:)
oricum, daca azi esti trista maine vei fi vesela si invers.. se cam intampla:)

lore spunea...

cred ca fiecare ne regasim in poezioara ta la un moment dat,
toti avem momente cand ne simtim a nimanui, chiar daca suntem inconjurati de sute de cunostinte, zeci de prieteni... cand suntem tristi... cand ne dorim ca cineva sa se fi nascut pentru noi...
de restul chestiilor prefer sa nu comentez:P
imi place super super mult ce ai scris, ti-am mai spus:P
mi-ar placea totusi ca data viitoare sa nu mai fi nevoita sa exprimi ganduri amare,ca sa le zic asa, ci mai degraba sa reflecte o stare mai buna de spirit.
da, stiu... si aceste randuri se termina optimist, dar nah:)

Bridge spunea...

there's no need to be happy all the time..

Anonim spunea...

simt si eu cateodata un astfel de azi..

Bridge spunea...

anonim - si tu, care tu? :)