marți, 27 noiembrie 2007

"Labirintul" - Kate Mosse

O carte exceptionala.O poveste tzesuta in jurul Sfantului Graal si a pazitorilor lui,o actiune ce se desfasoara pe 2 planuri in Franta (sec. XIII/sec. XXI),mult mister si romantism medieval, multe intrigi si crime..Trecutul si prezentul se contopesc,dezvaluindu-ne o legatura cutremuratoare dintre doua femei unite de secretul Graalului,totusi despartite de opt secole.

Un roman captivant si educativ in acelasi timp.Si cand ma gandesc ca am cumparat cartea de la Kaufland(!?!) mai mult din inertie si lacomie sa imi cumpar ceva decat din cunostinta de cauza :-D ...dar..observ ca lucrurile nepremeditate sunt uneori al naibii de bune!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Hy. Vad ca iti place sa citesti. Mai nou si eu mi'am descoperit o pasiune pt carti, asa ca iti recomand o care destul de interesanta (zic eu)...Ingeri si demoni - Dan Brown. imi place enorm de mult.Sper ca o sa'ti placa si tie. See ya

Tatiana Corcebaş spunea...

Rugaminte!!! Da-mi, te rog, Labirintul in varianta electronica, daca o ai. Acum citesc Sarutul eskimosilor de aceeasi autoare. Mersi. cotanyaghe@yahoo.com

Bridge spunea...

miru - nu citesc carti online si te-as sfatui sa faci la fel,k si asa stam toata ziua cu ochii in monitor. spor