marți, 6 noiembrie 2007

Halloween Party in KF !













oKay...este a doua incercare de a scrie acest post...am scris un text acum 10 minute dar pentru k am un talent iesit din comun sa imi sabotez singura munka, l-am fuckin' sters cumva...so..respiraa....ia-o de la capat, DAMN IT !!!!

Inka o data (desi voi cititi pt prima data :-))) ) va zik ca m-am facut gheisha la acest Halloween Party..sau cel putin am incercat sa ma aproprii de look-ul acela asiatik.A fost haios ca aveam betze de frigarui in cap..
Nu pot spune k a fost petrecerea vietii mele..Starea mea de sanatate e cam subreda si nici nu pot spune k fac eforturi sa o ameliorez..Plus de asta..o persoana nu inceteaza sa ma dezamageasca..ceea ce m-a prost dispus intr-o anumita masura.

Cel mai bine m-am simtit cand m-am pierdut in multime.Gloata colorata dansa pe ritmuri...electro-jungle-gimbo-bimbo-drum-si-bassere ("gimbo-bimbo" e o inventie ..a nu se cauta pe google)...oameni costumati in pimpi si curve, in mecanici si tziganci, cu palarii stralucitoare sau trompa roz de elefant pe fata.. shinny happy people..vorba doinei americane.

3 comentarii:

ss's box spunea...

nu am fost acolo sa te sustin moral sis...nice party.la anu nu mai ratez :)))

Andrei Pernevan spunea...

in afara d starea ta de spirit, care asa cum ai zis tu nu a fost prea buna si imi pare rau... :(, pot totusi sa zic k a fost o petrecere destul de reusita :) dar...mai multe din puntul meu de vedere...p blogul meu :))

Bridge spunea...

ia nu ma mai compatimiti acuma toti! :-)) i'm not dead..yet..