vineri, 16 noiembrie 2007

Bridge&Terra - Butelcutza me(studio)

11 comentarii:

Anonim spunea...

"Titirezul Zburator" ... fumos :)

adan spunea...

Total de acord cu `titirezul zburator`. :) Am fost un pic uimita cand a zbughit-o pe usa aia din spate........dar mi-am revenit repede.. is just Bridge pe care o stim si o indragim cu totii! :)

Anemari spunea...

Oooo da..butelcuta me...ca de obicei..adica foarte tare frate!

lore spunea...

super super!!:X nici macar in studio nu ai stare mai titirezule(sau ardeias iute:)))

adan spunea...

Bridge, desi n-are legatura cu clipul asta as vrea sa spun ce idee mi-a venit.

Imi doresc sa castigi la batalia cantecelor! Si apoi sa-i faci piesei un videoclip; ceva de genul ... tu cantand intr-un spatiu simplu(da seamana cu vdv praf de stele) si apoi imagini din natura, imagini din locurile pe care le frecventezi zi de zi, imagini din camera ...casa si `coltul` tau care se leaga de piesa si pe final.......nush...poate un microfon aruncat in camera care te filmeaza...si un intuneric profund pe ultimul i`m talling ma` mother i`m gonna be late...

Mi-a venit asa din senin ideea asta si m-am gandit sa ti-o arat(am si eu vocile mele in cap sa stii........dar la mine sunt imagini nu voici... :)) alt tip de doaga lipsa :)))) )

Daca engleza scrisa mai sus lasa de dorit.....corecteaza tu! eu stiu doar sa vorbesc mai putin sa scriu... :)))))) ) Multa bafta!

dulcik spunea...

super tare..imi place la nebunie piesa de cand erai la megastar...ai cantat-o super ;)...esti o fata foarte energik nici macar in studio nu ai stare...;)....Brigita u are the best ;):*:*:*>:D<

Bridge spunea...

prea mult ma laudati voi..o sa ajung sa va cred intr-un final :-))

Laura spunea...

Cute... si mel e faina. Dar cum eu sunt o mandruta, ar suna ciudat daca incep sa-ti spun cat imi place de tine... Asa ca te intreb cine sunt simpaticii cu care canti.. am vazut ca apar in mai multe videoclipuri postate d tine p blog.. si in poze...

Bridge spunea...

laura, sunt baietii din trupa,care se cheama Terra de multa vreme.Vrei sa le zic starea civila cumva? :-)))

Laura spunea...

Da! Stare civila, fizica si emotionala... profil psihologic, primele trei ramuri din arborele genealogic.. si cam atat ! Se poate ? Sau macar la care din astea poti... :D

Bridge spunea...

cel mai simplu e sa iti raspunda ei la aceste intrebari :-))) Dupa cum am inteles, i-ai vazut si live..ai ratat sansa e a-i intreba :-))Damn..