duminică, 18 noiembrie 2007

Megastar 2 - Banat

...si da,m-am uitat sambata la Megastar.In mare parte sunt de acord cu comentariile juriului..spre marea mea surprindere..Banatenii nu au dat auditoriul pe spate, clar.Dar mi-a plakut acest aer rockistic al serii...asta mi-a plakut cel mai tare.

Este o constatare personala faptul ca echipa Prima Tv intuieste intr-o oarecare masura care are cele mai mari sanse sa intre direct in finala prin voturile oamenilor si de aceea il pastreaza ultimul..un fel de "save the best for last" al americanilor.Si pe buna dreptate ca acest baiat a meritat sa mearga in finala datorita vocii, nicidecum datorita atitudinii sau a starii ce NU mi-a transmis-o.

Imi pare rau de Luci ca nu a fost salvat in locul tipei blonde(pt cei care nu stiu, Luci Chirlan e fost coleg de clasa,de liceu si fost coleg in trupa Rebel,el fiind chitarist), totodata imi pare nespus de rau pt. Razvan care si-a ratat momentul cu acele falsuri...si chiar tin neaparat sa il intreb care sunt motivele.Omul acela are voce si are ureche muzicala,il cunosc din vremurile in care cantam in acelasi cor al bisericii si al scolii generale..Asta e..degeaba stiu eu, cand nu stiu altii.

Fetele..inafara de tipa cu Roxettu', m-au lasat cu acea expresie de .."ok..next".. cel putin referindu-ma la piesele interpretate..sorry, girls, va cunosc si am facut in acelasi loc canto, nu mi-o luati in nume de rau, dar pakat ca v-ati aruncat la piese ce necesita "cojones".. simtul realitatii si o mai mare cunoastere a propriilor limite ar fi fost mai mult ca binevenite.

Cam asta este retrospectiva senzatiilor mele de sambata aceasta.Ah..si trebuie s-o mai mentionez pe una .. am vazut si eu cum e sa te uiti la Megastar , tinand pumnii cuiva cunoscut :-) Ciudata senzatie!In stilul asta ash da cateva kilograme jos intr-un sezon.

10 comentarii:

Anemari spunea...

De acord cu ce ai scris tu.Adrian merita sa mearga direct in finala.Mi-a parut foarte rau de Luci si Razvan.In locul tipei blonde care a cantat doar refrenul,adica atat am inteles eu din ce a cantat,dar mai stii tv-ul meu poate e stricat sau eu nu mai aud bine,merita sa mearga Luci,adica eu chiar nu sunt de acord cu Despot la faza ca Luci e "verde,necopt".Daca asa arata un om necopt,eee inseamna ca Despot va fi Pavarotti 2.Razvan nu stiu ce a avut,dar chiar se auzea ca are voce buna,ca ii place muzica.Cat despre Maria si Andrei au fost ok.Sa vedem sambata asta ce vor face bucurestenii..aa si inca ceva,ce Doamne iarta-ma are d-na Aura?e pe langa total...

Bridge spunea...

deja crede-ma ca sunt satula sa ma intreb "de ce" :-) If you get my point.

Anonim spunea...

din ce am vazut acum nu prea mai e interesul care a fost anul trecut... sau poate multi nu mai incearca sa junga la megastar temandu-se sa nu se faca de ras sau sa nu fie dezamagiti de un raspuns negativ... poate daca aveam voce atacam si eu... dar eu studiind doar instrumente (chitara, pian) nu prea... doar urechea ma ajuta! deci... Megastar editia I a fost super tare!

Anonim spunea...

Sa stii ca i-am tinut pumnii colegului si prietenului tau, si chiar mi-a placut ce a facut si felul "fresh" in care a aparut pe scena. Dar nu este primul care pleaca nemeritat de la MS...
faza e ca nu stiu ce sa zic.. pt ca nu m-a convins foarte tare nimeni, desi cam toti "banatenii" au fost mult peste restu'.
Iar eu ca timisorean m-am simtit ciudat cand am vazut aradeni si maramureseni bagati la Banat :) dar pana la urma un timisorean a castigat.. hehe, io si Iantu suntem mandri acuma :P
dar pe bune acuma.. a fost cam echitabil totul.
Din punctul meu de vedere, cand e talent cat de cat, se pierde mult pe proasta inspiratie de a alege piese, ori idioate, ori total din alt peisaj. Era o fata care semana cu Adela Popescu si cand o vedeam, imi imaginam melodii sirop latino :) dar ea si-a ales cu totul altceva. Ca si cu gagica de 16 ani probabil, care vroia sa fie bad girl survivour :)) care sare din Chinook cu un M16 la gat :))

Sincer, daca tot vezi ce scriu, iti zic ca as vrea sa te vad din nou la tv si sa canti o piesa care sa ma sensibilizeze dupa care sa canti una de sa sar si sa dau cu capu' de tavan :D

Bridge spunea...

realizabil.dorit.insa..i'm old school now :-)) Imi curg balele sambata de sambata dupa scena si mic... :-))

micutza spunea...

au fost ok banateni daca ii iau in comparatie cu alte regiuni...si oricum din cele 4 persoane care au mers mai departe, cel putin 2 dintre ele se incadreaza cat de cat in ceea ce imi imaginez eu ca e un "megastar".In primul rand Maria: a fost super tare momentul ei si a meritat sa mearga mai departe, sper sa se decurce in semifinale...apoi Adrian care are o voce misto de tot si a avut un moment frumos.De ceilalti ce sa zic...sincer mie tipa cealalta care a mers in semifinale, Larisa, nu mi-a transmis mare lucru,momentul ei mi s-a parut "ok" si atat...


app. ar fi foarte frumos ca ce-i din "old school" sa aiba cate un moment in emisiune...macar in semifinale...sweet dream:)

micutza spunea...

*descurce...sorry:D

Bridge spunea...

faceti petititie la redactia Prima Tv , semnati cat mai multi si poate ne mai invita sa cantam :-))) Va dau adresa, mail , tot tot :-)

Anonim spunea...

Of Brigi..noi vorbim de pomana..latram ca niste caini la luna..am scris pe forum sa va invite si pe voi si draci,niciun raspuns..aa,ba da,mai multe raspunsuri din partea forumistilor unii vai ce tare ar fi,si unii vai,hai sa traim prezentul,sa ne multumim cu ce avem,nu va mai ganditi la concurentii din sezonul 1...mdea..

Bridge spunea...

pai asta e ..ideal ar fi fost sa fim sprijiniti de producatori si case de discuri ,sa trecem la alt nivel..Si sa ne vedem la concerte direct..Dar cum ..traim unde traim..nu mai am cunvinte mai..m-am saturat..am obosit..sunt confuza..s.a.m.d.