luni, 19 noiembrie 2007

Dejectiile neuronale ale Don'shoarei Monolog

Don'shoara Monolog se ascunde in fiecare din noi,dar pentru ca imi sunt un bun exemplu viu,am hotarat sa ii atribui sexul frumos(cum a reusit sexul feminin sa primeasca acest apelativ?!)

Don'shoara Monolog este o nocturna convinsa in cazul meu,incapatanata si perversa.Este de la sine inteles ca Ea si domnul Mosh Ene(ala de-o da la gene) nu prea au multe in comun.

Uneori am senzatia ca toata viata mea este un monolog,iar lucrurile care iau forma si consistenta sunt simple izbucniri de viata.Poate eu sunt o introvertita de fapt, in esentza mea.Cu cat monologhezi mai mult,cu atat esti mai nefericit.

Don'shoara Monolog din mine e practic nesatula si obraznica noaptea!O profitoare de prima clasa.Stie cum sa ma faca sa ma pierd in ganduri,dorinte,scenarii,concluzii, reevaluari,timpuri,locuri, si mereu uita sa ma readuca in patul meu,sub plapuma mea.

Don'shoara Monolog mi-a pus pixu' la gat azi-noapte .. Asa ca a trebuit sa imi iau caietul de pe birou si sa scriu despre Ea .. la 4 a.m.

Uneori e insuportabil,va jur.Da' cat de adanca mai poa' sa fie firea umana si cat de departe te poate duce creierul, in ce substrat,la ce nivel,cum stie sa te readuca inapoi intact (bine..in cele mai multe cazuri,si ma refer la alea fericite :p )?

Mosh Ene(ala de-o da la gene)a inceput sa fie viril pe la 5:30 a.m. ..damn...si m-am supus fara sa zic psss.Si o vorba,doua i-am mai zis si Ei:"Don'shoara Monolog, fuck off! Nici azi nu o facem in 3!"

13 comentarii:

Anonim spunea...

Cat adevar spui si cu cata patima! :))

eu ma bat de mult timp cu aceasta ...fufa. si inteleg perfect tot ce spui; been there.....

la tine e bine ca se manifesta noaptea...... eu am avut parte de ea zile si nopti la rand si mi-a incurcat viata, mi-a dat multe ganduri negere, nu m-a lasat sa gandesc ,sa traiesc. recunosc, sunt vinovata ca i-am dat apa la moara ....dar e a dracu de atragatoare ........fata morgana. mi se duce gandul la ea cum se duc mustele la.........apa.
eu o urasc pe aceasta don`shoara! si i-am aratat in ziua in care i-am facut bagajele si am aruncat-o pe geam. si geamul l-am zidit. si am tinut-o afara din viata mea si in continuare tot acolo e! nu ma mai atrage mirajul ei ,scenariile....comentariile si tot cacatul asta. fiindca e mult mai bine sa traiesti pur si simplu chear daca nu ai parte de prea multe din cele dorite de tine. dar am satisfactia ca atunci cand se intampla ceva........orice lucru , se intampla fara sa-l fi trecut prin filitrul ei stupid si e asa de bine! e ca si cum as fi picat direct in viata mea si simt si vad si decid si imi place!

nu fac lucruri marete....sunt un om normal. dar mult mai fericita si mai implinita fara don`shoara. gandesc cum trebuie, iau lucrurile asa cum sunt ......si surpriza e grozav si ma descurc de minune!si e tare bine.........!

calc-o in picioare, da-i foc, omoar-o.....ce vrei. si crede-ma ca putinele tale izbucniri de viata(cum spui tu, desi ai parte de mult mai multe dar fufa ti-a pus ochelari) vor fi si mai savuroaese si mai dese si te vor implini ...usor usor!

si cu cat o lasi mai mult afara din viata.....cu atit isi pierde putrile. ea se hraneste cu interiorul........afara e moarte sigura pt ea!

Andrei Pernevan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Andrei Pernevan spunea...

ii dau dreptate lui adan...si eu sunt de aceeasi parere ca si ea. si ca sa o citez, "been there..." 2.
am avut si eu o relatie nefericita cu aceasta don'soara care imi manca noptile si ma facea sa ma gandesc la toate prostiile pe care le-as putea face...sau care mi s-ar putea intampla...ganduri ciudate, incurcate...care d multe ori nu duceau mai departe de o ameteala dimineata cand suna ceasul si ma anunta cu nesimtire ca trebuie sa merg la servici...
dar am reusit sa o inving...m-am transformat intr-un cinefil nocturn iar apoi incet incet...am redus filmele, am elinimat-o pe ea si adormeam la generic :)) puteam sa dorm linistit, sa ma trezesc fresh dimineata, sa nu mai dau cu ceasul...si e bine :P

Bridge spunea...

fericitilor..

Anonim spunea...

Orice voce sau monolog interior care ma face sa scriu sau sa ma manifest artistic este binevenita pentru mine

micutza spunea...

e super tare daca ati reusit sa o invingeti(cum zice si bridge fericitilor), eu ma lupt de ceva timp cu ea, incerc sa o acopar, sa o distrug, sa o fac mai "slaba" dar nu prea imi reuseste...am si eu momente in care aceasta don'soara se joaca cu mine noptile si nu o pot alunga si ma prind ore matinale cu o carte in fata(cum ziceam incerc sa o acopar) dar fara nici o cunostinta:(...asta e...trebuie sa continuam "lupta"...

Anonim spunea...

:) original, foarte.. si pertinent
tare:)

Snow Dreamer spunea...

:)) foarte frumos spus...cred ca fiecare are probleme cu aceasta domnisoara care de multe ori e prea insistenta si se trezeste sa se manifeste exact atunci cand era sa adormi
si totusi mie nu mi-ar placea sa nu ma mai viziteze noapte, sa nu ma mai faca sa ma pierd in "ganduri,dorinte,scenarii,concluzii, reevaluari,timpuri,locuri"...ar fi prea simplu...ar fi prea banale si scurte noptile

Rox spunea...

don`shoara e o bestie.
stii senzatia aia cand ti seinchid ochii de somn, si te asezi cu capul pe perna...si la un momendat deschizi ochii mari...si mos ene pleaca prin alte parti...
si ramai acolo, cu tipa asta...si cu prietena ei..."Daca"...
"Daca" e un cuv perfect pentru a incepe un momonolg.
de fapt..vroiam doar sa`ti zic: imi place cum scrii!
:)

Bridge spunea...

ma bucur, roxana.macar asta sa vina de la sine..daca dupa unele lucruri mai astept :-)

Andrei Pernevan spunea...

da, am reusit, dar si asta dupa multe nopti nedormite in care nu faceam altceva decat sa ma uit la tavan, la luna sau la becul rosu de la televizor pentru k nu am aveam chef sa il deschid, sau sa intru pe net...si cum ziceam mai sus ma gandeam la toate prostiile. Macar Bridge face ceva util si scrie sau citeste...eu nu faceam nimic...pur si simplu stateam si ma gandeam...
Nu e placut de loc sa iti vina in minte toate lucrurile rele ce ti s-au intamplat, sau lucrurile pe care vrei sa l faci dar nu ai cum...
Da, pot sa spun ca sunt fericit acuma si sunt de parere ca daca ai vointa o poti infrange pe aceasta don'soara. Totul e sa lupti putin...pentru k se pare k in viata asta dak nu lupti nu castigi nimic :)

Anonim spunea...

da....e prezenta si in viata mea nenorocita. si m-a facut sa ma pierd undeva pe drum...sa uit de mine, sa uit sa ma iubesc asa cum sunt, asa cum ma iubesc cei din jurul meu. noaptea am noroc ca dorm de oboseala, dar ziua isi baga nasul in viata mea si ma face sa fiu absenta la ce se intampla in jurul meu.si incepe sa-si faca jocul in toiul unei conversatii cu prietenii sau in timpul unei intalniri sau acuma ca nu ma lasa sa scriu ce vreau.sa o ia naiba. devin seaca si tacuta si plictisita si fara chef de viata din cauza ei. ma tot bate la cap cu tampenii in loc sa ma lase sa-mi vad de viata mea simpla de zi cu zi.as fi multumita cu cat am dc nu ar fi ea. are doar pretentii absurde. dar nu-i fac pe plac.cand insista mult incep sa fac misto de ea si sa-i arat ce simplu poate fi totul.sa ma lasi in pace, ok?sa ma lasi sa ma bucur de prietenii mei, de chestiile alea marunte care imi fac placere. nu ma mai bate la cap cu "daca" si "parca".

Bridge spunea...

asa sis...ii dam chechu' mare intr-o zi..o batem de se kk pe ea! :-))