vineri, 16 noiembrie 2007

Azi am fost SPAM !


Ghiciti ce face clotza tanara care nu si-a luat destule injuraturi la viata ei.. Any clue?..No? Va zice mama..Se face SPAMERITZA !! Bwhahaahahah :-) Si de aia cu tupeu..si pe teren necunoscut, nemaiumblat.Practic am violat blogurile necunoscutilor azi cu nerusinare.

Da' a fost haios sa ma "dau" pe ele, really.Bine, a fost cu un scop nobil.Promovarea piesei pe care o cant,"Mi-e dor de el", aflata in finala Battle of songs.Depun toate eforturile necesare sa primeasca voturi cat mai multe pe o cale cinstita.Si daca tre' sa fiu spam sa le bag pe gat oamenilor linku'..fac si asta..cine sunt eu sa ma contrazic cu propriile mele idei si voci din cap?

Un tip cu funduletz roshu iritat de blogger, penetrat fara voia lui de spamul meu nerusinat si lacom ma cearta si-mi zice "bine k nu m-ai palmuit"..putin cam prea acid pt gusturile mele de fata finutza (but spa(nk)m me baby anyway! :-p ) , dar il iertam usor.Nu, fetelor?Neuroanele mele blonde si iubite!

So...eu incerc sa imi spal pacatul si sa ii peticesc gaurika paginii prin care s-a infiltrat spamul meu..recunosc ca nu ma pricep la promovarea pe blogurile altora..imi cer scuze din nou ca tonul mesajului meu a fost unul destul de..destul de cum?...sec? imperativ? superior? de lingau? cum dreq tre sa sune un mesaj de promovare...?

La final sunt iertata de tipul meu care s-a calmat cand a vazut ca de fapt sunt un spam cat se poate de uman.. chiar simpatic, dar votul...dulcele meu vot..inje ee????Cat am suferit eu , votule , pt tine...Cate suturi in fund am mai primit azi in reply-urile celorlalti bloggeri?...Nu cred ca vreau sa stiu.

Anyway, mister aprozarnet, nu ne cunoastem, dar aceasta mica cioc(a?)nire m-a binedispus..in conditiile in care am avut o zi kkcioasa.. Nu credeam k inainte de culcare ma voi amuza atat de copios pe seama mea! :-))))

21 de comentarii:

Pitu's room spunea...

:))))))))))))))))

Jur ca am dus munca silnica la citirea mesajului tau Puf!

E un mesaj tipic de 1 noaptea..cifrat, confuz si greu de descifrat...

Totusi, in momentul in care reusesti sa ii dai de cap, afli ca de fapt este vorba DOAR de un anunte binevoitor si umil din partea unui om talentat de a-si promova creatia artistica si de a cere sustinere pe o cale anaeroba..

Piesa e ok, merita sustinuta, si..

Aveti mare grija, ca daca se supara, Puf va spa(L)m-uieste de nu va vedeti!!

:)))

So, vote here! She really needs the help from you!

Bridge spunea...

oh..dar mie imi place sa ma mai ciondanesc cu lumea..ca pana la urma ajung sa ma inteleg bine cu (aproape) toti :-))

lore spunea...

=))))))) deci nu esti normala:)) "neuroanele" tale iubite, blonde SI NEBUNE:D
pana si acel tip cu funduletz roshu(iritat la inceput) ti-a zis ca esti simpatica, si nu o data, ci de 3 ori:))
blonda shcumpa:*
facem brigi ceva afise cu piesa?:)) hai k jumesc, VOTATI!:D

gugutza spunea...

Ce bine ar fi ca tot spamul sa fie ca al tau!
Si sa nu mai primesc zilnic invitatii sa-mi "enlarge your p*n*s" sau sa cumpar "Rolex Replica" care arata numai ora Beijingului ;)

Cat despre concurs, ai votul meu!

Anonim spunea...

am si io o intrebare:

pe pagina www.battleofsongs.com langa aia 10000 euro, reclama mare cu Durex este pusa acolo ca sa protejeze premiul?:)

Bridge spunea...

mai, sper k nu...cika ei ofera premiul.Un premiu higienik :-)))

Anonim spunea...

bridge, buna piesa si tare mult mi-as dori sa te vad castigand. trebuie sa te mobilizezi mai bine decat omu' cu shlagarul a la mamaia, care ocupa momentan locul 1.
te-am votat, deshi nu mi-ai facut spam (poate ai facut-o pe forum, dar l-am neglijat de o saptamana, asa ca nu se pune :) )

Bridge spunea...

:-) pai stiu ca tre' sa ma mobilizez, dar mi se termina ideile legate de promovare...Poate faceti voi o optiune pe site-ul MS care sa duka direct la link si piesa :-)) Vor fi date si la kiss fm piesele in viitorul apropiat :-)

Bridge spunea...

cat tupeu pe mine Catalina.. :-)) dar chiar asta vroiam sa te intreb..nu e posibil sa puneti macar sigla Battle of Songs pe site-ul MS si sa specificati ca 2 dintre fostele finaliste (eu si Kamy) au piese in acest concurs?Mai ales k si Kiss Fm e partener media.

Anonim spunea...

care e piesa Kameliei? ca am pus deja doar pentru tine si nu e fair:)
si pune fata tot ce vreti, numai sa o anuntati cand facetzi lucruri (nu pe forum! ca la ce e acolo...:) )

Bridge spunea...

piesa Kameliei e
"Love"

Anonim spunea...

nevermin, am gasit :)

Bridge spunea...

iuuuuui, Catalina, iti multumesc din sufletzel!

Anonim spunea...

dai o br cand ne vedem ;)
glumesc.
cand ai piese, filmari de pe la concerte etc, da-mi un semn si punem pe site!:)

adan spunea...

Multa bafta in concurs! sper sa castigi! Bineinteles ca am dat vot...... so good luck!

Si cat de tare poate sa deranjeze un spam cu o melodie super, spre deosebire de cele care fac reclama la sex shop sau alte chestii de astea?
Iar concursul asta e un mic razboi...... iar acolo toul e posibil si scopul scuza mijloacele!
Si daca te-au injurat, ce? Cea mai mare parte dintre cei `spamuiti` sigur au fost curiosi sa vada ce si cum, iar cei care au simtul muzicii poate au reactionat ca atare: un vot pt` mi-e dor de el!`

Bridge spunea...

hoho, deja le-am pus pe you tube unele dintre ele.Nu prea mi-am permis eu sa te deranjez cu cantarile mele cu trupa..chit ca cei care au aflat si vazut si ascultat au fost placut impresionati.

Anonim spunea...

OK, mission accomplished. Am votat. Desi n-am putut sa ascult melodia, nu stiu de ce. Oricum iti stiu vocea, ca te-am urmarit la Megastar. Sper sa castigi. Multa bafta. :)

Anonim spunea...

Rectific... am ascultat acum la tine pe blog. Nice... ;) Votul ti l-am dat deja. :)

Bridge spunea...

yey, mersi Tomato, si pe site-ul MS s-a pus stirea prin bunavointa adminului :-) ...fac si eu ce pot sa promovez piesa si concursul.

Anonim spunea...

La cate spam-uri circula pe net(si de-alea HUGE), ce faci tu e parfum. Mult noroc cu piesa, si promoveaz-o in continuare!
Te-ai gandit sa-ti faci cont pe MySpace(cont de artist)?

Bridge spunea...

ar trebui sa fac si un cont de genu'..