miercuri, 16 aprilie 2008

Prima editie "Schimb de carti" la Arad, in Cafeneaua Literara (Joy's)

Click-uieste FIX AICI daca vrei mai multe informatii.

Parerea mea personala? O initiativa interesanta. Educativa. Constructiva. Placuta,cred. Dar mie mi-e greu sa inteleg intalnirile cu tematica, intre straini. Intalniri de bloggeri, de cititori de carti, de consumatori de ...ce vreti voi (media, media! la ce te gandesti?!)

Adica, imi place sa descopar oameni noi, diferiti, pasionati de tot felul de chestii, cu multe lucruri interesante de povestit despre ei si altii, doar ca simt nevoia sa vina de la sine, pe cale naturala, fara sa stabilesc ,fara sa stiu, fara sa vreau neaparat.

Daca as merge, as lua cu mine ultimele carti citite (it's been a while...)
@Luni de fiere - P. Bruckner - stilul e chitzibusar, cu metafore si comparatii,scatofilie :-D

@Labirintul - K. Mosse- o poveste medievala extrem de frumoasa si complexa

@Aventurile intime ale unei prostituate de lux londoneze - Belle de Jour - smart sex

@Despre lucrurile simple -M. Radulescu - despre lucrurile simple ale unei femei complexe

Inca o data zic ca mi se pare o initiativa super ok pentru cei care merg de obicei la astfel de intalniri culturale si se implica in discutii si au pareri multe si le schimba intre ei (parerile, nu participantele :-D ). Iar Cafeneaua Literara este un loc perfect pentru un astfel de eveniment.

4 comentarii:

Ioana C. spunea...

am citit si eu cartea mihaelei radulescu si mi s a parut foarte interesanta..mai ales ca spune unele lucrurile direct si dezinvolt exacta sa cum este ea..e o carte care te face sa te redescoperi,sa te analizezi si sa inveti sa ti pozitionezi bine ambitia in grila vietii...ideea asta cu schimbul de carti mi se pare foarte interesanta in special pt tineri avand in vedere ca majoritatea prefera sa vada filmul decat sa citeasca o carte...pacat ca ei nu inteleg ca a citi ceva e mult mai palpitant decat a vedea sau auzi aceeasi poveste..plus ca unele carti pur si simplu nu pot fii filme.

Anonim spunea...

Nu va fi o intalnire asa de formala cum iti imaginezi tu!

Anonim spunea...

Pana sa ajungi acolo, ti se pare o intalnire aiurea, fortata, intepata, insipida si incoloro. Cand ai trecut insa pragul cafenelei si dai cu ochii de zambete si cu urechile de glume deja impamantenite intre participanti, iti dai seama ca e unul dintre cele mai bune lucruri care exista. Nu stiu cum e in celelalte orase, dar in Timisoara exista deja o intalnire de prieteni, inainte de a fi una culturala sau bloggaristica. Fac patiu ca ti-ar placea. ;)

Bridge spunea...

tomata - yeah..pai nu am zis 100% ca nu. dar ma cunosc si stiu ca noptile de sambata sunt "grele" mereu si duminicile sunt de recuperare :-))) tineretea asta.....