luni, 7 aprilie 2008

Gay is OK


Si acum vreau sa vad cum va puneti majoritatea mana la ochi.Faceti-va o poza cu expresia aceea de uimire pe fata si trimiteti-mi-o pe mail .V-a trecut?Respirati adanc , inghititi-va saliva cu atentie.

Da,am spus ca imi doresc sa am amici gay si am fost rugata sa detaliez.De ce?Tocmai datorita faptului ca suntem atat de diferiti unii de ceilalti , exista aceste nuante ale lumii pe care le iubesc mult.Si ma bucur ca simt asa.E mult mai usor sa simti asa,va promit,decat sa te crezi Dumnezeu si sa judeci ceea ce face cel de langa tine in propriul dormitor.Cum sa califici sau descalifici un om strict dupa provenienta gaurii pe care o penetreaza?Just because it's so gay to be ... gay?

Ok...ia uitati un scenariu horror pentru homofobi.Un tip heterosexual este pe cale de a fi fericitul castigator al unui blow job (in traducere mioritica "sex oral") , dar fara sa poata vedea cine il fericeste :-))) GuEss what? Senzatia va fi aceeasi (adica mai mult decat placuta - pentru cei pe care mami nu i-a lasat inca sa se bucure de asa ceva) , ca doar , wtf, o gura tot o guRA_RAmane. Si apoi spuneti-i ca tocmai i s-a facut sex oral de o persoana de acelasi sex. Bwhahahahaha!! Ce poate fi mai dureros pentru un om care detesta homosexualii decat scenariul asta? :-))

Anyway .. parerea mea este ca viata e mult prea scurta sa colectionam motive de a uri oamenii.Nu vreau sa treaca viata asta pe langa mine si sa ma fi cunoscut ,in tot egoismul, doar pe mine, doar materialul din care eu sunt facuta.Vreau sa stiu cum e sa simti ca altii, ce ii face pe altii sa fie diferiti , ce e in sufletul si mintea lor.

Cate grade sunt acum la Polul Nord?

Ce fel de persoane isi beau in acest moment cafeaua in micile cafenele boeme din Paris?

De cate ori era sa mor pana acum si ceva/cineva a avut grija de mine si nici macar nu am stiut ca eram atat de aproape ?

Cum e sa fi mama unui copil ce sufera de Harlequin ichtyosis?

Cand vor putea amicii mei gay anonimi (se pare ca totusi am,dar nu stiu eu :-D ) sa isi poata spune numele pe blog fara frica de comentariile voastre homofobe?Am eu impresia sau aproape ca uitam de ce uram cand uram?

Poate oi fi eu nebuna ... dar ...

35 de comentarii:

Anonim spunea...

e o diferenta intre a uri si a nu fi de acord cu un lucru :)

"De cate ori era sa mor pana acum si ceva/cineva a avut grija de mine si nici macar nu am stiut ca eram atat de aproape ?
"
si eu sunt foarte curios de asta si de multe alte chestii, de exemplu cum mi-a schimbat(sau cum am schimbat-o eu altora) viata o anumita fapta, oricat de mica(un pas, o intarziere, o vorba, etc.)

lore spunea...

=)) mi-a placut inceputul.
mah... eu am un amic gay. ti-l imprumut?
ps: nu era nevoie sa pui linkul catre pozele alea :|

Anonim spunea...

Here comes my superficial comment: Dar daca ai fi tu in locul celui din povestea ta si in locul homosexualului am pune o tipa cu inclinatii spre alte tipe? :->

Nice. :))))

Bridge spunea...

rami - da, e o diferenta.Dar de exe ..daca ai ajunge presedinte,Ramito,cum ai actiona? Le-ai face mari probleme sau ai incerca sa nu faci discriminari?

Bridge spunea...

daniel - lesbienele au trecere,sunt clar in avantaj.

lore - las k pozele alea reflecta realitatea ,cretzolina mea.saracutzii copii .. se nasc fara nici o sansa.

Anonim spunea...

Nu, de ce le-as face probleme...nu am eu absolut niciun drept sa judec pe cineva in felul asta, imi tin parerile pentru mine :D oricum faza asta cu "daca si cu parca"...:P

daniel - very nice indeed!:))

Anonim spunea...

Bun articol, desi e un subiect complicat. Eu am intrebat mai mult in gluma de ce un amic gay, pt ca si tomata cu scufita zicea acelasi lucru, si mi s-a parut ca e o chestie comuna care s-ar putea generaliza.

Eu am presupus ca pt o femeie un amic gay este mai "bun" decat un amic hetero pentru ca amicii barbati tind uneori a saliva la "amica" lor pe care si-o imagineaza in pat dupa o bere doua.. depinde :D Iar chestia asta le face pe multe sa fie mai retinute.. nu e ca si cand sunt ele "cu fetele".

N-am vb peiorativ de gay.. dar exemplul tau e destul de fortat.. ma rog, orice se poate.

Defapt discutia pleaca de la intrebarea- de ce e un tip gay - de la natura (deci ceva pt care nu a optat) sau e doar o preferinta..

Bridge spunea...

sirg - da, reclama cu Sprite e valabila de multe ori :-)) Nu cred ca toate persoanele gay isi doresc neaparat sa fie de sex opus.Exemplul era de fapt o idee traznita ce mi-a fulgerat in cap pe moment :-)) Sirg, esti un tip atat de serios.Glumesti vreodata?

Anonim spunea...

si eu ma gandeam la faza cu legatu la ochi, sa stii =))

Anonim spunea...

cred ca rami are dreptate: a uri ceva si a nu fi deacord cu acel ceva, sunt doua lucruri diferite. la fel ccum sunt lucruri diferite a tolera si a promova homosexualitatea. eu nu am treaba cu cine in ce gaura isi baga ceva. dar de aici pana la a promova homosexualitatea in public,e distanta mare. deci, care-i treaba cu panourile, si paradele alea? eu unul cred ca homosexualitatea e impotriva firii. e parerea mea si mi-o sustin. asta nu inseamna ca o sa ma iau sa arunc cu navete de bere in ei, dar nici ca poate cineva sa ma oblige sa ii plac, sau sa mi-i fac prieteni.

Anonim spunea...

Ce ciudat Bridge, in general lumea zice ca niciodata nu sunt serios, sau ca niciodata nu stiu cand sunt serios sau nu... numai ca subiectul era destul de serios.. ce sa zic, mai asta imi lipsea, sa fac glume pe seama homosexualitatii, cand si asa este suficient loc pt flaming.

vorbind de glume.. am gasit una inestimabila (ma rog, e reala) si n-am putut sa nu o pun la mine pe blog..

Anonim spunea...

eu sunt homofob! şi sunt mândru de asta!

săriţi-mi în cap! :P

Anonim spunea...

Eu incerc sa privesc cat mai simplu.Nu au ales sa fie gay si punct.In sensul ca n-am ptr ce sa condamn.Ca si amici,majoritatea-mi plac,poate ptr ca imprejurarile ii fac sa devina niste oameni deschisi,mult mai deschisi decat altii care cica-s "normali".Asta ma face sa-i consider chiar si mai buni potentiali parinti.Si pe acei gay care mai si au curajul sa-si arate identitatea chiar daca imprejurarea e mult mai complicata si dureroasa fatza de altii,nu pot decat sa-i respect.Respect curajul de a fi tu insu-ti.Unii n-au curajul nici macar de a fi pur si simplu oameni buni,cu toate ca ar fi ei insisi.Stau si ma gandesc...oare as prefera sa fiu gay ok,sau manelist cu ceafa groasa,umflat cu goliciune?;)

Bridge spunea...

gia - this is getting kinky :-))

lungu'-pun pariu k sexul cu don'shoare in rosu iti place cum e public promovat la Amsterdam :-)) mai, eu cred ca e vorba de dorinta unei comunitati de a se simti libera sa se exprime,pana la urma.Suna chiar foarte de sus spus "hetero tolereaza homo".

sirg - ba mie mi-ai parut foarte serios.

fanitza - deci esti personajul meu perfect pt scenariu,mikutz homofob :-)) enjoy it,dearest.

osi - da poate sunt si printre manelisti persoane gay :-)ce are?

Anonim spunea...

@OSI
nu vad cum o familie de doi "tati" sau doua "mame" poate fi un mediu bun pentru un copil.

Ca sa raspunzi, incearca sa iti pui problema ca daca teoretic ai putea alege in ce familie sa cresti de la varsta de 1 an, ce vei alege, o famile cu mama si tata sau o familie gay cu 2 barbati.

Daca societatea accepta orientarea sexuala a unora, nu inseamna ca totul trebuie extrapolat mai departe si ca orice e OK

Anonim spunea...

@bridge

pai da, am fost serios, sau vrei sa fac glume cu gay? :P

Andreea89 spunea...

just so you know...chiar nu e nici o diferenta intre cum simte traieste vb sau gandeste un gay fata d un straight
ai cam tras d par subiectul asta.
pup

Andreea89 spunea...

just so you know...chiar nu e nici o diferenta intre cum simte traieste vb sau gandeste un gay fata d un straight
ai cam tras d par subiectul asta.
pup

Anonim spunea...

ok,sa nu-mi citeasca nimeni blogul :)) apropo nice blog

Bridge spunea...

andreea - m-ai inteles gresit,maikiii. "suntem atat de diferiti..." ma refeream in general ,la oameni, straight sau gay,albi,negri,grasi,slabi,tineri sau batrani :-)

carlaandthejar - uuh, Carla :-) iti dai seama k toti ITI vor citi blogul acum de curiozitate (including me) :-)) mersi de apreciere.

Anonim spunea...

@bridge

îţi înţeleg ironia, însă chiar nu mă identific cu ea.

eu nu am nimic cu homosexuali care ar vrea să scrie pe blogul tău(sau pe orice blog). nu am nimic cu ei dacă vor să iasă în societate. numai să nu îmi scoată mie ochii cu asta.

nu m-am bătut niciodată cu un homosexual pentru că era homosexual(de fapt, nici nu cred că m-am bătut cu vreun homosexual).

ce am cu ei, sau care e problema mea legată de gay people society, poţi afla accesând linkul de mai jos. vă avertizez că e lung şi îţi pune răbdarea la încercare ţie şi tuturor celor care vor încerca să descopere homofobismul meu. :D

http://licurici.wordpress.com/2008/02/21/in-slujba-cehilor/

Anonim spunea...

link mai simplu:

just google: "licurici in slujba cehilor" şi încercaţi prima opţiune. ;)

Bridge spunea...

fani - ironiile mele (de cele mai multe ori) sunt prea putin rautacioase.si nu ma indoiam k o vei intelege :-)

Anonim spunea...

i wish i were gay:D...didi:)

Bridge spunea...

didi - chiar semeni cu alex parks intr-un fel.ia vezi :-))

Anonim spunea...

Eu ce sa va povestesc despre subiectu asta cu gay, va si amar de ei , parerea mea, oameni bolnavi, nu-i vina lor, nici a noastra, nu trebuie sa-i urasti sau sa-i iubesti, nici macar sa-i accepti,nici sa-i compatimesti nu trebuie,toti suntem diferiti si speciali in felul nostru, oricum eu nu-mi doresc amici gay deoarece sunt "m".Pe lezbiene oricum le uibim cu toti, intre fete parca ii arta cand le vezi intre baieti ii un lucru scarbos.

Anonim spunea...

nici pe lesbiene nu le iubim. :D

e exact la fel. eu pe vremea când eram la liceu, la un momendat umblam cu o gaşscă de fete, care după ce goleau câteva sticle aveau prostul obicei de pseudo-lesbianism.

nu mai ţin legătura cu ele, dar doar una singură dintre ele pare să nu se fi schimbat. restul au trecut peste teribilism şi s-au maturizat. :D

Bridge spunea...

anonimule -(SEMNEAZA-TE) observ ca ai multe "nu"-uri in text,ca te contrazici usor.oricum, argumentul tau suprem este faptul ca esti "m",dupa cate observ :-p Ceea ce..e ok,fiecare cu jucaria lui :-D

fani - show-uri de astea gratuite, dimineata in cafenea,am vazut si eu..la pustoaice care chiuleau de la vreo ora..

Anonim spunea...

deci io de juma de ora stau si ma intreb ce inseamna 'm' :|

Bridge spunea...

gia - eu am presupus ca vine de la "masculin" .. adica feroce, carnivor, cu par pe piept .HAM HAM :-)))

Bridge spunea...

PS LA ARTICOL : Wikipedia ---> Gender. E explicat totul foarte bine,ca sa nu va mai bateti capul cu tot felul de explicatii personalizate :-) Pe scurt, pentru cei lenesi sa citeasca : un penis sau un vagin nu iti stabilesc neaparat identitatea, apartenenta la gen.

Obsesie?Promo? Nu. E doar unul din subiectele studiate la facultate , "Gender studies" :-))

Anonim spunea...

ahahah, scuze da am inceput sa rad singura...cica "m"

.raoul spunea...

we are not pets! :P
Long live diversity (ca de nu majoritatea dintre noi am vedea camere de gazare a unui alt idot care vrea sa curetze lumea de "impuritati"). Chiar si a opiniilor.

Bridge spunea...

raoul - hey :-) nu am inteles partea cu "we are not pets" , insa am o banuiala.

masaj-erotic spunea...

Nu-mi plac... asta e... si cred ca sunt asa deoarece au ei niste motorase acolo prin creier care nu functioneaza corespunzator...
Masaj Erotic Exotique