marți, 15 aprilie 2008

Blackout

N-am. N-am ce. Ai tu ? Chiar, tu cand ai, ce anume ai?

8 comentarii:

Anonim spunea...

..nevoie sa am;
si cand am, am nevoie..sa am nevoie

Anonim spunea...

hai că bag şi eu o postare în genul acesta. ca şi aprozarnet, de altfel. :P

Bridge spunea...

aprozaru'-mi-ai adus aminte (nu stiu cum :-D)de problema vezicii mele :-))

fani - go fani, go fani! :-)

Anonim spunea...

Duminica, 20 aprilie va avea loc Schimb de Carti si in Arad!

Bridge spunea...

mie chiar imi plac cartile mele.nu vreau sa le dau nimanui :-))

Anonim spunea...

Nu inseamna ca nu le vei primi inapoi! Si poate vei gasi ceva ce iti palce...

Bridge spunea...

posibil :-)

George spunea...

Eu nu-mi dau cartile nici imprumut, daramite sa le schimb cu ale altuia. Sa-mi sugereze niste titluri bune si ma duc sa mi le iau. Schimb de carti. Nu suna nicicum chestia asta. Mai bine schimb de bani.Eu dau foarte putin si vreau sa primesc foarte multi! Fair enough?:)