joi, 17 aprilie 2008

bonobo live or SHAKE IT !

Ook... iata un quiz :-)) Cine observa cate ceva in primele 60 secunde, primeste un premiu ! Care nu stiu in ce consta inca :-)))

24 de comentarii:

Anonim spunea...

mda, deci eu n-am voie sa particip...:P da merit si eu un premiu, asa-i? ;))

Bridge spunea...

nu, tu esti santajist shef! ai lua si peeelea di pi hom! :-)))

ROXANICA spunea...

eu am obs niste pesti pe pereti....se pune? :)))

Anonim spunea...

dupa ce fumezi iarba canti tot mai lent muzica psihedelica si pari ca faci laba, dar de fapt dansezi? nu? oh well, maybe it was smthing else :))

George spunea...

I am blind. As simple as it can be:) Nu vreau nici un premiu.

Bridge spunea...

gia - ce porcos vorbesti :-)))

Anonim spunea...

sorry, da nu stiu sa reformulez fenomenul. masturbare in public? dans de scena.

George spunea...

Masturbare in integrum...ad scenum?:)) Gia are o fixatie...misto

Anonim spunea...

eu nu am o fixatie, asta era raspunsul :))) am castigat o bere virtuala, intreab-o pe Brigi :D

George spunea...

Asta denota ca voi doua sunteti prietene foarte bune si ca oricum tu castigai o bere. Macar e Guiness?:)) Sa stiu daca merita sa crap de ciuda:P

Bridge spunea...

george - pfiu...trebuie sa imi fac stocul de bere virtuala sa va dau la toti, sa nu va paruiti pe aici :-)))) Si iubirea mea e Carl Sberg , probably the best fucker in the world :-))) uops

George spunea...

Ohhh, excuse me, young lady:) Did you fuck him?:)) Oricum, prefer sa fie Guiness, ca nu stiu cum naiba e berea asta virtuala:P

Anonim spunea...

Bah deci eu nu vreau nici Guiness nici Carlsberg, nu-mi place nici una. Eu vreau Tuborg, Becks sau daca chiar nu este merge si curva aradului: ...Silva

Anonim spunea...

...si chiar am castigat pe meriiiit :D

George spunea...

Silva e chiar curva Aradului? Se vinde scump? O iau si eu o tura cu spume asa:))

George spunea...

Gia, da-mi voie sa te felicit. Sincer. Hugs!:)

Anonim spunea...

se vinde chiar ieftin si ii ^poti alege si culoarea parului :))

George spunea...

Na, o vreau roscata, cu reducere de student, ce mama naibii?!

Anonim spunea...

awww mersi, ma bucur sa imi vad spiritul de observatie in sfarsit rasplatit

pe silva nu am mai vazut-o de mult, prin paris gasesti numa best fuckers, heineken, guiness, femei nu :))

Anonim spunea...

nah acuma mai vrei si reducere, nu vine nici ea acuma chiar gratis

George spunea...

La Paris nu am ajuns niciodata. Prefer alte civilizatii. Gratis nu o vreau pe Silva,dar la reducere ma bag, caci sunt zgarcit ma cherie, compredndes? :) Vreau placeri ieftine si placute:P

Bridge spunea...

george&gia - ce mess-u meu e aici? :-))

Anonim spunea...

o conversatie pe tema live or shake it :)) de ce? eram offtopic? :-S

George spunea...

vorbeam de bere, so eram in/on topic:)