sâmbătă, 5 aprilie 2008

Leapsa - 8 lucruri adevarate despre mine

Leapsa primita de la creatza mea Lore :

1. Mooor dupa zacusca si salata de vinete !

2. Nu ma atrag barbatii cu plete.
3. Nu pot dormi pe mijloace de transport,doar in cazuri extreme de epuizare maxima.
4. Chiar si acum mai folosesc tubul de spray pe post de microfon, in fata oglinzii :-)) E un sport la care nu renunti usor.
5. Ador persoanele care ies din tipar.Ador sa descopar comori ascunse in oameni greu de inteles.
6. Sunt exemplul perfect de Balantza.. ma hotarasc extrem de greu,chiar si cand e vorba de detalii.
7. Imi place berea.Nu mi se pare 'out-of-this-planet' ca o fata sa bea atunci cand are ea chef. Le-as recomanda unora sa mearga in Anglia, Scotia,Irlanda, sa vada acolo cum fete dau pe gat sticle de whisky ,cot la cot cu baietii ... Atunci sa se pronunte.
8. Imi doresc sa am amici gay.Cred ca m-as intelege bine cu ei.

Leapsa asta plictisitoare (no offence .. dar iar sa vb despre mine?!!) se infige direct in galma lu' Rami, aia pe care nu o are.

Pah.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Leapsa asta cand a fost la mine, zicea sa imi declar pe proprie raspundere 8 defecte... :-s A fost mai dura cu mine.
Si eu mi-as dori sa am un amic gay, ;))

Anonim spunea...

lol un amic gay - adica o prietena de sex masculin

va rog sa elaborati motivele

Anonim spunea...

Receptionat leapsa, executat sa traiti! :D au gâlma! :(

apropo, de acord cu tine, plictisitoare leapsa...

Anonim spunea...

deja ai amici gay:D..si ma bucur ca esti asa deschisa.(scuze pt anonimat, dar nu pot mai mult).

Bridge spunea...

anonim - am?! unde's si de ce nu ma bucur de compania lor?

ps:nu e frumos sa incalci regula casei, adica aia de a te semna.

Bridge spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Bridge spunea...

tomata - e usor pt mine sa vb despre defectele mele,deoarece practic des autoironia :-)))

sirg - cred ca voi scrie un articol cu acest subiect

rami - de nu erai tu nu as fi stiut de cuv "galma"

Ancutz spunea...

te asteapta o leapsa pe blogul meu:)

Anonim spunea...

ha..:D si cea mai buna prietena a mea isi doreste prieteni gay :)))...:D interesanta ideea. :D