vineri, 18 aprilie 2008

Ralookas, noua revelatie muzicala a Timisoarei

Booya chaka Booya chaka! :D :D

Aveam si eu un fel de clip asemanator cu trupa ReBeL, filmat pe un lac inghetat in anul antic si de mult apus 2001 , pe cand copii eram si paduri cutreieram :D Numa' ca in loc de oCElari si motoare, eu aveam un...miel ! IoIoIoooioiOioioi IOI !

30 de comentarii:

Stefy spunea...

Deci...cum ziceam pe mess...e vai si amar de tipa asta....da talentu pe afara...cum ziceai bridge...duduia are niste fite...mai si eu imitam si ma credeam mare vedeta..ca deh la 11 ani 12 ani cat aveam in 2001 atata imi putea duce capu...dar totusi...noi nu stiam de iutub...si nu ne laudam la tot internetu cu opera facuta...cel mult vecinii stiau...oricum e o mare L-)

Bridge spunea...

stefy - eu aveam putin mai mult in 2001 :-)

Anonim spunea...

ii trebuie "un control ca sa vada daca are capu' gol" LOL

Anonim spunea...

cika la ka ciki chan...da, deci don'shoara le are, valoar3, 2peu, si mai ales muuuuul muuuult tal3nt!! se stieeee!

serios acuma...de rasul curcilor...diaree auditiva si vizuala.

George spunea...

cine? cum? cand? Eu zic ca incepe sfarsitul lumii. Gata, ma pregatesc! Acest videoclip e un semn limpede:))

Anonim spunea...

Naspa fata aia..."revelatia" :|
...Bridge te poop chiar de nu ma cunosti :> :*

Stefy spunea...

eh nu conteaza...important e ca avea mai multa minte decat ea =)))....

Stefy spunea...

*aveam...
face poluare fonica duduia =)) oricum...vai si amar.....

ps: bridge da stiu ca aveai mai mult...da cert e ca aveam atat eu cat si tu mai multa minte(clar) decat duduitza cu nume "mircuit" :))

Anonim spunea...

am aflat d ralookas...d la neatza cu razvan shi dani:))) shi e jenibila tipa ! :)

Bridge spunea...

anonim - regula de baza:va semnati :-)

Anonim spunea...

SI videoclipul tau unde e, ei? :->

Andreea89 spunea...

horror!!!

Anonim spunea...

loooooooooooooooooool!!!!!!!!!!!dezastru mondial...tulai Doamne

Anonim spunea...

Vaaai de mineee!!...ne face de ras orasul...:|
..bafta in continuare Bidge :) Meli

Anonim spunea...

Cata munca acolo...Totusi, cand e sa nu iasa...:)) Vrea sa-si traiasca viaTA si o doare iNIma:)) Cine suntem noi sa o oprim?
Uite un clip facut la Iasi. Eu mai cant cateodata cu cel de la vioara (Arty, care mai canta si la pian, chitara si muuuulte altele):D
http://www.youtube.com/watch?v=N2W3XzgGkcI

Bridge spunea...

daniela - acolo mai lipseste vocea, ca e monotona piesa.Ia baga tu niste triluri pe acolo :-)

Anonim spunea...

Exista varianta cu triluri, insa ele ii apartin lui Daniel Dobircianu (acum vad ca a fost cu tine in semifinale la Megastar):
http://www.youtube.com/watch?v=sSp4AYsBcwI

lore spunea...

multumim brigi mama ca te gandesti si la noi, la urechiusele noastre :D

Anonim spunea...

asemanator clip sigur nu ai avut ca asta din clipu asta n-are sani!, mai mult ii9 un fel de manea cu pich caree incurajeaza abandonu scolar ,ceva melodie pt onameni prosti

daraderox spunea...

Buna Brigi, nu am mai lasat comentarii pana acum desi intru f des pe blogul tau dar acu greu ma pot abtine. Am dat repede, repede play ca eram curioasa pe cine ai descoperit si...inca e aprilie :))). As vrea sa-i vad si pe aia care-si bat joc de fata asta ca doar nu o duce mintea de una singura. Ea pare un copil dar pe adultii din spatele ei chiar as vrea sa-i aud vorbind. Atunci sigur as rade de numa. Te-am pupat Dari

Bridge spunea...

daraderox - crede-ma ca nici mie nu mi-a venit sa rad prea tare.. si ma gandeam cine ar putea sa produca asa ceva.. Trist este ca sunt o gramada.

Anemari spunea...

Penibila fiinta aia...si ce fite, se crede mai ceva ca Beyonce.Este o piesa demna de Taraf tv, Doamne ce rahat de videoclip si ce piesa...

Anonim spunea...

de ce se agita toata lumea... sunt oameni care cred ca e PE BUNE chestia asta?? :D serios... eu am vizualizat ca pe ceva facut la caterinca... e pe bune??? :| ma depaseste sa cred ca nu e facuta la misto.

Bridge spunea...

soulstorm - iti vine greu sa crezi ca poate fi pe bune? ca mie nu,din pacate.

Anonim spunea...

nu e pe bune.e făcut ca să iasă în faţă. şi chiar i-a ieşit!

Bridge spunea...

fani - cu ce sa iasa in fata, mai?cu un clip pe youtube?cu o posibila aparitie la carcotasi?cu faptul k ne amuzam pe bloguri de ea? :-) atunci sa iasa in fata de 1000 de ori, ca nu o vom invidia in veci :-))

Anonim spunea...

penibil

Andrei Pernevan spunea...

mda...foarte interesant, nu am c zice. :) si eu care credeam k au vremurile andre si cele ale clipurilor filmate cu o camera d un amator plictisit si o "domnisoara" care da din gura au apus de mult...ma inselam :))
p.s. bridge, am dat si eu un update in sfarsit la blog :P

Anonim spunea...

Doamne...cat am putut sa rad la acest videoclip! :))) Cat de slaba si de penibila e fiinta asta, saraca! Cineva i-a zis ca are voce, in gluma, si ea chiar a luat-o in serios! Vorba ta....ce e trist e ca apar ca ciupercile dupa ploaie! Sunt din ce in ce mai multi....Dar e bine macar ca ne mentin mereu binedispusi! Cum sa nu razi la asemenea versuri si la asemenea fiinta? :-< Tragic....

Anonim spunea...

Uofff! Cat i-am batut capul si abia mai incoace mi-am dat seama: piesa e chiar buna de tot. Este "Chayenne - No te preocupes por mi". Duduitza doar cat i-a pus versuri romanesti si a transpus negativul. Sau adultii care o impulsioneaza pe duduitza. Gata! Acum pot dormi linistita noaptea! :))