vineri, 4 aprilie 2008

Karaoke Night

Simplu.La karaoke! bwhahahhha :-D Tovarasul meu Razvan, MC la karaoke, in fiecare joi in Rennaisance (cica Fashion Club) m-a sunat ieri -dragul de el- sa imi spuna ca nu pot rata o seara magnifica, cu tot felul de momente artistico-glamour : prezentare de moda,cantat (i mean fuckin' playback aaaand robo dancin') si ,bineinteles, concursul de karaoke in care am aterizat fara sa stiu prea multe detalii si fara prea mult chef de galagia de acolo.

Dar a meritat efortul de a ma afla intr-un loc ce nu ma caracterizeaza absolut deloc (sclipici, high heels, parfumuri prea dulci, cocote subnutrite care vor sa impresioneze tzuguindu-si buzele toata seara,ca poate poate va aparea un meduz cu buzunare ticsite sa le faca si pe ele un juice..(papushe' :D) ,ciucatoshi* manelari care se dau mari clubberi si bla bla bla, povestea poate continua..

Ah, de ce a meritat?Pai ia sa vedem:

- m-am reintalnit cu un fost vecin si amic din copilarie, Gibi, care m-a surprins placut.Nu s-a schimbat deloc, e acelasi tip zambaret si deschis

- am mai inchis si eu pc-u de acasa,deci am economisit curent pentru cateva ore

- am cantat in premiera piesa "Suparat" a lui Tinu Veresezan, aleasa de juriu.A fost delicios.Va jur :-)))

- am cantat SI am castigat premiu in bani, ha! Destui cat sa ajunga pentru exact ... 60 de beri Carlsberg!

Deci...mergeti la karaoke,prunci! Va pup pe nas!

3 comentarii:

lore spunea...

ai cantat "suparat"?:)) ioi, tare as fi vrut sa te aud.

in loc sa te gandesti ca o "fetita responsabila"(citat dintr-un articol anterior) cum sa folosesti banii intr-un mod util, benefic... tu calculezi cate beri poti sa iti iei=)) desi suna bine 60 de beri Carlsberg.

Bridge spunea...

lore - spre deliciul si viitorul tau amuzament, cineva m-a filmat si imi va da inregistrarea :-))))

lore spunea...

:D stii ca te iubesc:))