vineri, 21 septembrie 2007

Aventurile intime ale unei prostituate de lux londoneze" - Belle de Jour


Voi lua exemplul unor bloggeri experimentati .. sa-i numesc asha, si voi mai dedica spatiu din cand in cand unor carti pe care le-am citit si care ..au avut acel efect de "afterglow".Carti care m-au facut sa visez, sa imi pun intrebari, sa ma revolt ..sau pur si simplu sa ma bucur de acel moment intim..eu si cartea.

"Aventurile intime ale unei prostituate de lux londoneze" mi-a atras atentia de cum am intrat in magazin,deoarece coperta era si pe unul din panourile publicitare cu noile aparitii.Mai mult de atat,titlul te face curios.. deoarece tot ce este intim, ascuns, misterios, tabuu, atrage...ne face sa tragem cu ochiul putin.

Daca esti nonconformist, iti va placea stilul,vei descoperi ca exista oameni la fel ca tine pentru care sexul nu este delok un subiect "rushinos",discutiile curg in jurul temei atat de natural si surprinzator de inteligent, ash putea spune;sexul, din acest coltz al perceptiei,devine o arta nestapanita de oricine, plina de farmec si substantza, o imbinare armonioasa (sau haotika, depinde) de neprevazut, fantezie, dorintza, senzatie, joaka,libertate pana la urma.

Daca esti conservator,te vei lasa rugat de unii sau de altii atat de mult sa o citesti, incat vei reusi sa dai impresia ca ai citit-o doar de dragul lor.Ceea de va fi fals, desigur.Iti va face placere sa o citesti, normal.Vei zambi pe sub mustati,satisfacut,dar totusi speriat de propria-ti deschidere spre tine. Vei constata cu tristete cat de indoctrinat ai fost (esti, vei fi...?) , cate maini imaginare a ..mamei, tatei, comunitatii, au trasat granite in mintea ta,cate ti-ai refuzat..lucruri care pana la urma ti se cuveneau, prin simpla fire umana.


"Nu refuza niciodată plăcerea doar pentru că îţi este frică de ceea ce ar putea spune ceilalţi despre tine." -- Belle de Jour

2 comentarii:

Laura Apetroaie spunea...

Interesanta!

Nu am citit-o inca,dar cu siguranta ii va veni si ei randul:)

Anonim spunea...

am citit carte si estefoarte interesanta