vineri, 21 septembrie 2007

Zilele orasului Santana

Piata Avram Iancu(Arad) - Deea,Coshko&Bridge

varutzu',Deea&Coshko

catzelusha dagalasha a Marei

in KF...o ceainarie mishto din Arad

B & D

Santana - in scoala "Sfanta Ana"

bridge & erik & deea.. (photo by coshko)

tot in curte la Mara la Santana..scuzati pozitia..girl talk

Santana

Santana-bridge,mara,kamelia,anita,laura

bridge,sis,marce,craitza

erik & moi..la poarta marei

Dragii mei..mici detalii imi incetinesc munca pe blog..mai exact ..niste poze.Dar sper sa le adaug pe parcurs. 14-15-16 sept. au fost zile de sarbatoare pentru oraselul Santana din jud. Arad,unde locuieste Mara.Au fost invitati si fostii finalisti Megastar, dar nu toti au putut onora invitatia.M-am reintalnit la Mara acasa cu Deea, Cristina, Laura, Anita, Kamelia. Au venit si Erik cu Coshko (iubitul Deei) si prietenii mei din Arad : Simo, Marce , Anca,Bogdi,Craitza,mom&dad,varutzu' si ..cred ca nu am uitat pe nimeni.

Totul s-a intamplat in curtea mare a unei scoli locale, scena am plasata in mijlok, mese si scaune pentru un juriu(care urma sa jurizeze..miss Santana..parka..) ..in fine.. lansarea de CD a unei fete care canta muzica populara, concert Rebel (cu ocazia asta mi-am vazut fostii colegi de trupa si am discutat mai pe larg cu Luci-chitara- despre viitoarea lui aparitie la Megastar in octombrie) si bineinteles noi cu niste piese de cantat.

Ce mi-a plakut mult acolo au fost copiii, multi la numar si energici de numa' ! Din momentul in care Anita a dat startul si i-a chemat pe toti pe scena,nu s-au mai dat jos de pe ea,sareau si dansau si erau cu gura pana la urechi.Va dati seama k eu nici nu ma vedeam in multime in timp ce am cantat prima piesa, ba mai mult, era asha o inghesuiala pe metru patrat incat abia imi tineam microfonul si echilibrul :-)) Apoi am primit un mik ajutor de la cineva si harmaiala mika si saltareatza s-a retras undeva in spate, tot pe scena.

Dupa cantare am papat niste mici,apoi direct spre casa, avandu-i sub aripa mea mika si protectoare pe Deea si pe Coshko, prietenul ei.I-am invitat sa doarma la mine o noapte si asha au facut.Duminika am lenevit pe terasa la soare in pijamale,ne-am dus pana la varutzu' sa descarcam o droaie de poze pe calculici, am papat o ciorba bunaa pe o terasa,am fugit pana la un magazin de curand deschis in Arad,a urmat o cioco calda si aromata intr-o ceainarie mijto "KF"(alias Coolcat din Bucuresti),apoi i-am dus in plimbare pe strand, dar odata cu venirea toamnei lokul devine mai pustiu, muzika in surdina, lumini mai palide,frunze mai multe... Iar ei aveau un tren de prins.

Un lucru invatat din aceasta experientza:cu cat oamenii sunt mai simpli si evenimentul mai restrans, cu atat oamenii sunt mai primitori, mai calzi si sinceri.

3 comentarii:

Anemari spunea...

Imi face o deosebita placere,sa vad,ca dupa toata experienta Megastar,s-au legat prietenii intre concurenti,ca va intalniti si faceti cate o party.Sper sa mai vad fotografii cu toata gasca vesela,pt ca "va sade bine".

MoNy spunea...

that'z right!!! ji dupa concursu megastar ji dupa dueluri voi atzi ramas prietene bune ji chestia asta e d apreciat!!! poopz :*:*:*

Anonim spunea...

cel mai tare ma bucura fatul ca am gasit pagina ta si am revazut momentele placute de la megastar
sa stii ca te-am votat de fiecare data:D pt ca ador cum canti
cand o sa ai vre-un concert prin Iasi sa ma anunti