marți, 4 septembrie 2007

Catalin la TRL


Catalin a aparut azi la TRL, pe MTV...ca si tanar invitat...au fost cam duri cu el Zara si Liviu in special ...dar ..ma rog...mi s-a parut relevant tot ce au spus...din pakate...Catalin poate mult mai mult.Are dreptul de a isi arata maximum de valoare(k si noi toti de altfel) si trebuie ajutat in aceasta directie..Stiu k poate mai mult pt ca am stat luni de zile in acest "cantonament muzikal" si am ajuns sa ne cunoastem destul de bine, ca si viitori artisti si ca si oameni, desigur.Nah..sunt sigura ca "se va dezvolta" pe parcurs (vb d-nei Aura Urziceanu).E un inceput bun.

Clipul imi place.E facut profesionist asha, occidental ash putea spune.Don'shoara arata bine si mie imi place palaria lui Cata :)) Am si eu una (furata de la buniku'...care era kul in tinerete ) !

Oricum, bafta Cata...abia astept lansarea...dai o bere la Bucuresti! :-))))

4 comentarii:

Carina spunea...

N-am auzit inca piesa...n-am vazut clipul, dar am auzit ca a inregistrat ceva. Era si timpul...a trecut ceva de cand a castigat.

Anonim spunea...

clipul e bun...frumos...insa piesa...nu`mi prea place...:( ma ashteptam park la altceva mai ...exploziv ...poate:D:D selena

Anonim spunea...

eu inca nu am inteles ce cauta maria marinescu cu el in clip. parerea mea e ca i-au cam stricat imaginea cand au bagat-o si pe donsoara (after all, EA e cam noname in muzica-nu ma intereseaza ca a facut liceu' la 90210 sau ca stie sa deseneze haine- iar EL a castigat un concurs de muzica, de interpretare, ma rog, e _teoretic_ cel mai tare din parcare...)

Anonim spunea...

imi place la nebunie noua melodie a lui catalin :x vrei nu vrei(esti doar a mea)