miercuri, 12 septembrie 2007

Miss Arad 2007... sau ..traiasca negativul !

Zilele aceasta au fost fade..lipsite de inspiratie pt mine...sunt fara chef si fara energie..nu am rabdare sa ascult pe nimeni sau sa intretin conversatii lungi..dar incerc sa ies cumva din aceasta stare de kk si mi-am zis k scrisul ar fi o solutie...acceptabila pt moment.

Am gasit pe net o inregistrare de la Miss Arad la care eu si Mara am fost invitate sa cantam sambata ( 8 sept. ) ...a fost "revenirea la negativ"...daca pot s-o numesc asha..si nu ca ar fi ceva rau in asta...dar dupa ce urci pe scena cu trupa in spate..cu instrumentisti langa tine... nu prea iti mai place cd-ul.. Din pacate baietii nu au putut veni la acest eveniment, si a trebuit sa onorez totusi invitatia.

Nu am sa comentez prestatia miss-elor, ca la orice manifestare de acest gen ele se plimba in costume de baie, defileaza apoi cu rochii de seara si mai stiu eu ce costume... recunosc ca nu prea am fost atenta la haine... stilul elegant si lucios e ..putin cam departe de ce prefer eu.Fetele...ok... dar dupa cum au comentat si altii...am vazut tipe mult mai frumoase in Arad si .. mult mai inteligente si spontane, care s-ar fi incadrat in acest 90-60-90 cika.Vad ca nu se inghesuie lumea la astfel de concursuri. Sa ma intreb de ce ? Ma abtin.. :D :D

Cei mai fericiti invitati de-ai mei au fost....evident...baietii...varul meu , iubitii prietenelor mele, care comentau nurii fetelor de pe scena si isi dadeau cu parerea despre cine merita coronitza si cine nu.

Cea mai haioasa faza a fost cand am cantat "Butelcutza me" ..era cu premeditare ...recunosc!In ce sens haioasa?Pai...imaginati-va ca erau tot felul de personaje de prin partide...oameni din primarie...viceprimarul...doar primarul lipsea...si pt cei care nu cunosc a 2 strofa din piesa Mariei Tanase, ea suna cam asha "Fir-ai draqu' de primar/C-ai pus pe ulitza pari/Sara cand ma intorc spre casa/Parca'r fi oameni prin ceatza"... au fost niste reactii prin sala... sper sa fi avut edilii orashului putin umor, acolo , in portofelul ticsit de ... captusheala :D :D

Anyway... aici este linkul ..Mara & Bridge in recital la MissA ! :D :D :D

http://video.aradon.ro/members.aradon/miss1.wmv/viewer.html#contentarea

2 comentarii:

Anonim spunea...

uau, ce bine canti Ironic! :D wonderful voice!

lore spunea...

"Sa ma intreb de ce ? Ma abtin.. :D :D"
nu trebuia sa te abtii, eram chiar curi ce parere ai u:))
faptul k ai kntat butelcuta me e chiar tare, avand in vedere publicul:)) pacat k nu au filmat si aia:-<
super ai cantat(ca de obicei) si place mult cum erai imbracata(fir-ar s fie d maieu:D:)))