joi, 13 septembrie 2007

i believe i can fly! :D :D



Acesta este un articol comun...sa ii zik asha..adika eu si cu Manuela ne-am promis reciprok sa punem niste poze de luni seara, adika sarbatorirea a 5 ani de Nerv...apoi un "mik" chef la Cosmin acasa ... Adika...mare lucru nu este de povestit.. au fost tot felul de cantari in Nerv pe strand ..Hab-Ar, The Juniors, Tickle, No-Sound si altii ...sambata , duminika si luni.Si daca nu am intentionat sa merg in niciuna din seri...paradoxal am mers in fiecare! :D :D Ce-i drept.. cam frig pt stat la terasa...dar cu vin fiert este mai suportabila treaba.

Intr-una din seri l-am dus si pe tati pe acolo sa bea un vin fiert si sa asculte o cantare rock suparata :D Am tatik modern..ce mai!
Nah..luni seara mi-am luat liber de acasa..mi-am luat periutza...si m-am dus.. NU intentionam sa merg pe strand, repet...dar tot acolo am ajuns! Cand mergi in Nerv...tre sa ai nervi de otzel...in sensul k din 5 in 5 secunde tre' sa saluti pe cineva...in cel mai bun caz.. acolo toti sunt aceeasi..weekend de weekend..prin urmare toti se cunosc.Bun ii vinu' ghiurghiuliu.. :D :D :D

Mai tarziu...s-a lasat cu chef la Cosmin, am cantat, ne-am facut ca, (virgula,evident! ) cantam la chitara, m-am mai cocotzat from time to time pe geam... deshi anuntasem initial k nu am tendinte sinucigase...sau teribilisme de genu'....ei tot ma puneau cuminte pe scaun...FIE! ... si nah.. apoi ne-am pus cuminti la somn....acoperiti cu zeci de mii de paturi si plapume...de ziceam k suntem in cort la munte :D :D Multumim Cosmin pt gazduire si pt faptul k nu ne-ai aruncat in ploaie si speram din suflet ca prietena ta plekata la tzara sa nu citeasca acest blog.... :D :D :D :D

6 comentarii:

Unknown spunea...

In sfarshit ai scris shi tu pe blog :)))) post-ul nostru comun :-j hai ca o fo fain si daca n-am fost pe acoperisuri sa facem pe Batman- Batman =)))

Anonim spunea...

ce dragutza e poza cu chitara :X:X...selena

Anonim spunea...

qul!!! can u belive can u fly??? :P

lore spunea...

super pozele:*
te distrezi, n-ai u treaba:D(asa si tre:P). insaaaaa, la ce etaj erai u?ha? ia scuipa:-s:)) bine macar k ceilalti erau mai cu capul p umeri k s zic asa si t puneau p scaunel:))
si sunt convinsa k prietena lui cosmin va citi acest blog:D:))

Anonim spunea...

mah sis ce dreq se intampla cu mine de nu mai am chef de distractzii gen asta de la cosmin?
bine ca m-am carat acasa...dodi e de vina...ca singura nu mergeam :) anyway...bine ca v-ati distrat voi macar.trebuie sa-mi pun gandurile in ordine. pe toate planurile, ca altfel o sa ma obisnuiesc comoda si asa raman si nu vreau.vreau pofta de mancare si pofta de viata!si asta depinde de MINE, de el, de tine si de restul...kiss sis

Laura spunea...

Si ce a zis prietena lui Cosmin? :D