luni, 10 septembrie 2007

"20" - Terra&Bridge

http://www.youtube.com/watch?v=gF-j81H6TmU

6 comentarii:

Anonim spunea...

cat imi place melodia :x:x.si e nice cum razi la sf :).bvo, si multa bafta p viitor!! :*:*
btw....celalalt clip, "cine va putea", nu merge sa il vad :(.

Eric spunea...

Intrebari in sufletul meu


De ce a trebuit asa sa se-ncheie?
De ce a trebuit sa fie doar un vis?
Un vis frumos ce zboara ca dus de alizee
Si l-am lasat sa zboare si ochii mi-am inchis


Si-am vrut sa-l dau uitarii, dar sclav el m-a facut
In lumea frumoasa dar cruda am cazut
Un vis irealizabil?Atat sa fie oare?
Un vis ce se inneaca in lacrimi sau uitare?

Sa fim doar prieteni, cand stii cat te iubesc?
Sa stau doar langa tine, sa stau sa te privesc?
Tu razi oare de mine, sau dragostea mi-o razi?
In nopti cu ploi de sange plangand nu ma auzi?

Si inima-ti pe-a mea a inrobit-o
Si face ca sa curga din ea lacrimi de sange
Caci tu nu o iubesti, nici nu ai iubit-o
Si inima-mi pustie nicand nu o vei plange.


De ce nu ar putea visul sa fie realitate?
De ce trebuie sa uit cand nu pot sa o fac?
Crezi tu oare ca timpul, doar el are dreptate?
Ce multe intrebari in sufletu-mi sarac!

radu becus spunea...

vreeeeau versiunea video. montajul e trist.

;P

Bridge spunea...

sweet, fa tuh una mai dragutza :) si asha esti in domeniu :) piesa inka nu s-a cantat inca in fatza unui publik, ca sa fie inregistrare.

adeea spunea...

bv bv bv mie personal imi plac nespus de mult melodiile...super sunt:X:X mai ales 20:X bv, si mult succes ...cat mai multe concerte sa aveti, si asa si va fi:) sunt convinsa ca se va cumpara de 1000 de ori mai multe albume bridge &terra decat catalin iosan :D in ceea ce ma priveste da:X
multa bafta in continuare, felicitari!:*:*:*

PS: uite blogu meu dak vrei sa fci o vizita:D http://adeea.haipa.ro

Bridge spunea...

adeea...sfatul meu e sa mai si scrii ceva pe blogul ala :)))