miercuri, 5 septembrie 2007

Timisoreana la Ploiesti..ultima destinatie 31 aug 2007

















...cu un chupa chups cu gust de pepene infipt in gura(pt. carcotashi: nu, nu este cu conotatie sexuala...for god sake..numa' la prostii va sta capu' mereu :))) ), incep sa scriu despre ultimul orash in care a poposit caravana Timisoreana anul acesta, prin urmare ultima cantare in cadrul acesteia.

Ploiesti...un orash pe care nu am apukat sa il vad prea mult....posibil de nervii pe care i-am avut cand am ajuns dimineatza acolo la ora 8 am....dupa o noapte pe mashina in care nu am inchis un ochi! .....eu stiu ca e un mare defect al meu...dar la oboseala acuta....sunt atat de...fucked up...incat...sunt o mare pacoste...si trebuie sa fiu lasata in pace, la cel mai serios mod posibil.

Ajungem acolo si ne tot invartim noi fara sa gasim ceva fast-food care sa ne plaka sau sa fie deschis....si ne instalam la KFC...aripioare crocante si un bodyguard cat un grizzly, incruntat si fioros la usha...de iti venea sa inghiti direct mancarea fara a o mesteca, sa nu faci galagie :)))

Okay...am avut cateva ore de odihna in hotel....da' se pare k imi aud telefonul si daca e pe vibra...so... (multumiri lui erik si alexei, care din prea mare dragoste pt mine m-au tot sunat :))))

In seara respectiva am fost 2 trupe in program, noi si Zaduf (Bucuresti).Am inceput pe la ora 9 si deja lumea se stransese bine de tot...pt vineri seara.Mi-a placut mult publikul, a fost tanar si receptiv la acest gen de muzika, adika oamenilor chiar le-a facut placere sa auda o chitara, un distors.A fost super cand au cantat refrenul de la "what's up"....am simtit k le place si ca i-am atins,asha cum un artist isi doreste sa se intample de fapt.Sa lashi un gust plakut.. afterglow ..ceva de genu.

A venit si Alexa cu Eric la cantare, a fost si Florentina cu fratele ei , carora tzin sa le multumesc ca au facut atatea poze frumoase(pe care le si vedeti..cele de pe scena).

Imediat dupa ce am coborat de pe scena...a venit o ploaie de aia grea cu bulbuci, si tunete si fulgere...bine k am putut sa ne adapostim la terasele de lemn Timisoreana...k altfel era dush in natura :))

Am ajuns la hotel obositi...tristi putin ca se termina Timisoreana..dar multumiti totusi daca tragem linie.Ce pot sa zik mai mult decat ca multumim organizarii festivalului, domnilor de la sunet, de la tehnik si bineinteles publikului din toate orashele prin care am trecut si noi.Vom face tot posibilul sa ajungem de acum incolo in si mai multe orashe...la tot felul de evenimente si cantari.

In drum spre casa ne-am oprit si la Castelul Peles...foarte frumos locul....aer curat, multi turisti...Romania are bogatzii...pakat ca oamenii nu sunt educati in spiritul valorifikarii lor..Anyway...God save the Queen and Basescu too !


7 comentarii:

Anonim spunea...

app...ce urmeaza dupa timisoreana ? ma refer p plan muzical ? :D :D selena

Anonim spunea...

ce tare! si eu am fost chiar ieri la Peles si am facut poze multe(am si eu una cu leul ala :D :D)... superb!

Bridge spunea...

Dupa Timisoreana urmeaza miss.a (miss arad :-> ) si Zilele Santanei (in judetz). lA Peles e rili naisss !

Anonim spunea...

shi participi shi u la miss arad? :D:D ar fi ceva:) selena

Bridge spunea...

nu...cant.. :))) nu sunt anorexica inca, sa particip la asha ceva.

lore spunea...

"numa' la prostii va sta capu' mereu :)))"
din moment ce ai tinut sa specifici asta in paranteza inseamna k si tie ti-a zburat imaginatia:)):-"
si pana la toata urma eu nu am ajuns la nici un concert:-<
sa pui p cineva s faca poze si l miss arad:D:))

Anonim spunea...

anorexica ?!bine...sa pui shi u poza cu domnishoara "anorexica" , care a cashtigat miss arad :D:D...aceiashi selena :D :*