marți, 4 septembrie 2007

povestea bashinii buclucase (de la George)


Eram un om cu o pasiune teribila pentru iahnia de fasole. Imi placea
foarte mult, dar aceasta avea asupra mea o reactie stanjenitoare si
oarecum animata.

Intr-una din zile am cunoscut o fata si m-am indragostit. Cand a devenit
evident faptul ca ne vom casatori, m-am gandit ca daca voi continua in
acest mod ea nu ma v-a accepta ca sot, astfel am facut sacrificiul
suprem si ,,m-am lasat '' de iahnia de fasole. La scurt timp dupa aceea
m-am casatorit.

Dupa cateva luni venind de la serviciu, in drum spre casa, masina mi s-a
stricat si pentru ca locuiam la tara mi-am sunat sotia sa-i spun ca o sa
intarzii pentru ca v-a trebui sa vin pe jos.
In drum spre casa am trecut pe langa un restaurant si m-a invaluit
minunata aroma de iahnie de fasole.

De vreme ce mai aveam kilometrii buni de parcurs m-am gandit ca orice efect trece pana acasa. Asa ca am
intrat si am comandat 3 portii super-mari de iahnie de fasole. Tot
drumul pana acasa am tras vanturi, astfel cand am ajuns acasa ma simteam
in deplina siguranta. Sotia ma astepta la usa si era oarecum
nerabdatoare.

- Dragule, ti-am pregatit cea mai minunata surpriza pentru cina din
aceasta seara si apoi m-a legat la ochi, m-a dus pe scaunul meu din
capul mesei si m-a facut sa promit ca nu trag cu ochiul.
Incepusem sa simt cum ca inca unul e pe cale sa iasa. Tocmai cand sotia
urma sa-mi indeparteze legatura de la ochi, a sunat telefonul.
Ma-a pus sa promit din nou ca nu v-oi trage cu ochiul si s-a dus sa
raspunda la telefon.

In timp ce era plecata am simtit ca asta era ocazia. Mi-am lasat toata
greutatea pe un picior si i-am dat drumul.
Nu numai ca a fost zgomotos, dar si copt ca un ou clocit. Aveam probleme
cu respiratia asa ca m-am napustit asupra servetelului si am inceput sa
ventilez aerul de deasupra mea. Tocmai incepusem sa ma simt bine cand a
aparut o alta urgenta, miam ridicat piciorul si PAAARRRTT!!!. Suna ca un
motor disel cu turatie marita si mirosea mult mai rau.

Pentru a nu ma sufoca am incercat sa-mi fac vant cu mainile o vreme,
sperand ca mirosul se va diminua.
Aveam inca o urgenta. Asta era cu adevarat de gradul zero. Ferestrele
s-au zdruncinat, vesela de pe masa a zornait, florile de pe masa erau
moarte.

In timp ce trageam cu urechea la conversatia telefonica si pastrandu-mi
promisiunea de a ramane legat la ochi, am continuat asa inca zece
minute, tragand vanturi si ventiland de fiecare data cu sevetelul.
Cand am auzit ,,La revedere'', am pus repede servetelul in poala si
mainile peste, zambind multumit. Eram icoana inocentei cand sotia a
intrat in camera.

Cerandu-si scuze ca a durat atat de mult, ea m-a intrbat daca am tras cu
ochiul la masa. Dupa ce am asigurat-o ca nu, mi-a scos legatura de la
ochi si a inceput sa strige ,,Surprizaaa''.

Spre groaza si surprinderea mea, la masa erau asezati 12 invitati la
petrecerea data de ziua mea de nastere.

6 comentarii:

radu becus spunea...

Suna cunoscut, desi urasc iahnia de fasole. Bleacks!

Eu am votat cu orgasmu in pool-u din dreapta!

Sa zici de mine (si ce-i daca e blogu tau) ca "stevies" sunt ma babies.
Si nu`s bashniute, apropo. ;)

Cheers!
Radu

Bridge spunea...

da da..si am uitat sa spun ca in poza sunt "stevies", nu "bashinutze"....nici nu le consideram...doar ca e haioasa poza si vroiam s-o valorifik! Trebuia sa cer drept de autor..recunosc. :))) poop

Bridge spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
jojo spunea...

Wow...oare cum se simtea acel domn care tragea in prostie cu tunu`? Asta daca ar fi fost adevarat...eu m-as fi simti ca dracu...

lore spunea...

ioii, super tare povestea bashinii buclucase=))))
eram la net knd am citit si trebuia sa m abtin sa nu rad de una singura:))

Anonim spunea...

foarte tare...funny_didi:))