joi, 13 septembrie 2007

povestea modemului meu nevinovat...si abuzat!

prunci! nu va puneti cu mamele! sunt ...furtunoase cand vor! rastoarna guverne, aduk ploaia din cer, raspopesc, transforma berea in ceai, muta stancile,mobilele din casa...vorbesc cu plantele, se cearta cu..cine vrea barba lor...sucesc mintile barbatilor...etc etc

sa vedeti ce face a mea :D Intra val-vartej noaptea la 3 , ma prinde cu tzigara in gura (noi nu fumam in casa), cu 3 straturi de haine pe mine , cu geamul deschis (fara gluma..netul merge mai bine asha...e wireless)..eu zgribulita si cu ochii mici tastam cu phatos...se arunca pe modem si il smulge literalmente de pe birou ...imi imprastie paharul cu pixuri si creioane pe jos in graba ei....si eu raman cu o expresie tampa a fetzei... ma duk dupa ea...bolborosesc ceva despre "hai sa nu ne comportam ca la gradinitza..."

si...fiindca mi-era lene sa ma cert...sa ma enervez..m-am culcat...cuminte ca un catzelush.M-am surprins si eu..credeti-ma!A doua zi mi-am primit jucaria inapoi...tocmai de aia k am reactionat matur si nu am fost incruntata...suparata...doar mi-am recunoscut tacit partea de vina..aia de a nu le spune parintilor adevarul... mami ...tati..tre' sa va zik ceva... luati-va un scaun..respirati... Sunt dependenta de Internet!!!!!

5 comentarii:

Laura Apetroaie spunea...

Buna reactie:)
Eu trebuie sa mai exersez:)

Anonim spunea...

Eh,modemul a fost de vina...era acolo...era ostentativ...LOL saracu'...

Alexandra Ioana spunea...

hehe, Brigita, ne asemanam din acest punct de vedere...si anume al statului pe net si al reactiilor mamei :D:D:D....insa, inca nu mi a fost smuls modemul...

lore spunea...

inainte de toate... alexandra, e cu 2 t brigitta :D
din tot c am citit am ramas cu " raman cu o expresie tampa a fetzei...". park mi te imaginez brigi mama:))
cu cine vb u de tastai cu phatos?;;)
sa ai grija de aq de jucarie:)) si bine macar ca recunosti k esti dependenta, eu nu rec nik>:)

Bridge spunea...

lore, tzoapa mika si cretzomana :-)) si messomana! inainte de toate...nu trebuia sa imi tin modemul la vedere!