joi, 13 decembrie 2007

Se intampla in Somalia si nu numai ...

Mai ... ma doare doar ca citesc asa ceva..am ramas cu ochii cascati in monitor..ceva mai oribil de atat exista?

Gugutza a postat un articol intitulat "Meet the world" , pe care va invit sa il inspectati putin, ca se trag niste semne de alarma..si puteti sa va puneti voi insiva niste intrebari legate de soarta omenirii,una cacacioasa daca mi se permite.Eu una am ramas blocata la steagul Somaliei... probabil pt ca sunt femeie..si probabil k mi-am imaginat instant prin ce dureri fizice trec unele.. dar si imaginatia mea parca s-a speriat.

Apoi, va invit sa dati click pe pagina 1 si apoi pe pagina 2, sa va faceti o idee cam care este scopul acestei practici dureroase si cam pe unde se practica el...si ce lasa in urma. Pagina 2 contine si poze..tineti-va tare.

"Singurul lucru insuportabil este acela ca totul este suportabil" (Arthur Rimbaud)

6 comentarii:

micutza spunea...

Oh my God:-O:(

Anemari spunea...

OMG!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

pur si simplu nu mai am cuvinte... e groaznic ce se intampla...de fapt groaznic cred ca e putin spus :|

gugutza spunea...

O alta practica "renumita" in Africa mai este si asta: "In parts of sub-Saharan Africa, to please men, women sit in basins of bleach or saltwater or stuff astringent herbs, tobacco or fertilizer inside their vagina. The tissue of the lining swells up and natural lubricants dry out. The resulting dry sex is painful and dangerous for women. The drying agents suppress natural bacteria, and friction easily lacerates the tender walls of the vagina. Dry sex increases the risk of HIV infection for women, already two times as likely as men to contract the virus from a single encounter."
Inca o dovada ca "Progresul tehnologic nu inseamna si progresul omenirii"! Adica degeaba ne dam noi cu racheta pe Marte daca aici, pe Pamant inca ne dam in cap unii altora! Just for fun.
Shame on you, mankind!

Irina spunea...

da...de circumcizia feminina, daca despre asta este vorba in sintagma "genital mutilation" stiam de vreun an bun...si imi amintesc cat de socata am fost. am evitat sa mai trec prin chinul de a reciti textele pe tema asta...asa ca m-am multumit cu cuvintele "genital mutilation". prefer sa nu mai citesc DIN NOU procedeele prin care se intampla acest lucru stupid...mai ales ca nu-i vad sensul... ce lume bolnava...iar noi ar trebui sa multumim continuu pentru ca n-am avut nenorocul sa ne nastem acolo...

Bridge spunea...

hey Irina, inteleg perfect,desi esti constienta de cata lasitate dam dovada.Eu de exemplu..nu pot sa vad stirile de la ora 5..m-am nimerit intr-o zi chiar cand aratau cum un tip isi batea calul in cap cu sapa.. Am semnat pt infiintarea Politiei Animalelor,dar filmuletzele de pe site cu animalele chinuite nu le-am putut vedea.

Si sunt o gramada de alte lucruri socante aratate la tv sau in presa scrisa..pe care refuz sa le vad,deshi ma simt o lasha in cazul asta.Devin slaba in fata durerii, mica mica,dezarmata si neputincioasa..chiar daca acea durere este a altora.