miercuri, 19 decembrie 2007

Caravana Megastar 2 la Timisoara

dubitza Megastar..parte dorsala

bridge&andreea gaica

bridge&cosmin

bridge&razvi stef
ce fatza de "Partidu' te vrea tunsa!" am aici :-))

finalistii MS 2

publicul timisorean

finalistii MS 2 si o Kamelie

finalistii MS 2 si aceeasi Kamelie

fundu' lui Andrei&finalistii MS 2

staff

maria

oana

bridge&nitzi
bridge&sirg

fintzy..cam pe dos ..si nu prea

andrei obisnuindu-se cu autografele

oana performing "Ironic"

Am fost marti la Timisoara sa ii vad pe actualii finalisti si bineinteles sa ii vad si pe cei din echipa Prima tv..oameni de care m-am atasat foarte tare acum cateva luni.Si da...recunosc k mi-a fost lene sa scriu..sa pun poze..dar nah..mi-a pregatit tata o ceasca de vin fier, care numai cu vinul fiert nu a semanat (i-am recomandat sa se lase de meserie..) si m-am pus la birou hotarata sa postez articolul.Sunt sigura ca unii din voi doriti sa vedeti poze cu finalistii ,asa ca cine sunt eu sa va privez de aceasta placere?

Ideea este ca am ajuns chiar cand se pregateau sa intre pe scena sa cante imnu' MS, asa ca erau prea concentrati si nu i-am bazait cu vorbaria ,ci i-am lasat sa isi faca treaba, stiind cat este de neplacut sa vina cineva sa te futizeze la creierash chiar cand urmeaza sa urci pe scena!

Atmosfera a fost misto in Iulius Mall Timisoara si pana la final s-a umplut bine de tot locul.Am fost invitata si eu pe scena sa salut publicul timisorean caruia ii cantam din postura de finalist acum un an.Asa cum am aparut eu in vizita, asa au aparut si fostii mei colegi Kamelia, Claudiu si fostii concurenti pe zona Banat din MS 2: Razvan Stef, Andreea Gaica,Chirlan Luci.

Dupa ce au terminat show-ul, am urcat la KFC sa pape si ei ceva, dupa atata munca.Erau destul de relaxati ei asa..cum e si normal sa fie in caravana.Se formeaza bisericute..incet incet. Cu Oana am stat cel mai mult de vorba si chiar pare o tipa cu picioarele pe pamant si increzatoare, ceea ce imi place din prima la un om.A fost cam naspa din partea mea sa beau o bere rece in fata ei.. :-D

Cu Andrei ce sa zic...de cum am ajuns acolo a fost primul pe care l-am imbratisat si felicitat ..fara sa-l fi vazut in viata mea live.E ciudata senzatia ca oamenii sa se stie de la tv.. asta face comunicarea mult mai usoara..doar oficialul "incantat de cunostinta" mai lipseste in aceste cazuri.Avem timp sa povestim experientele MS 1 si MS 2 cand se intoarce acasa din caravana, la o bere.Ca si asa nu au voie sa consume alcool.Ce sete trebuie sa le fie,poor kids.... :-D

Maria e o dulcinee cuminte si micaaaa.Machiajul i-a dat cu totul alt aer pe scena.

Mihai a fost un dulce,a zis k am fost preferata lui, insa nu imi cere sa ii decontez facturile telefonice pentru toate voturile ce mi le-a dat sezonul trecut.Doar sa ii intorc serviciul.Alexandra a prins din zbor cuvantul "voturi" si s-a apropiat ,cu un aer glumetz.Mi-am adus aminte de reclama aia cu catzelul "....plimbare la Germanos....Pliiimbare?!.."

Larisa e si ea comunicativa, m-a distrat faptul k nu stiu ce auzise ea de la habar nu am cine.. cum ca eu as fi creat mari probleme in casa si ca mereu iscam scandaluri..lucruri care nu sunt adevarate..dar barfa ramane barfa..versiunile difera de la o gura la alta.. am incercat sa ii spun asta , dar parea sa dea crezare celor auzite din alte parti, asa k nu m-am mai chinuit :-)))

Lui Dumitru i-am spus toate injuraturile ce le-am invatat de la Catalin in rusa si a promis k ii va invata si el pe colegii lui sa zica ...una si alta..Pare un baiat linistit el asa..totusi pus pe distractie, la fel k si amiku' lui bun Cosmin (pe care il cunosc inca din sezonul trecut de MS de la Crina si pot spune k e un super gagiu).Sunt ei shozi asa k mereu ii vezi impreuna.Mici si zambaretzi.

Nu prea am vorbit cu Daria,Florin,Cristina,Alexandra si Octavian.Nu din vreo cauza anume..ci pur si simplu nu s-a nimerit.

Am mers si eu cu duba MS pana la hotel cu ei, am stat cu ei pana au filmat ceva in Piata Operei, apoi ne-am incalzit in holul hotelului la discutii..dar a aparut Adrian Mocan in peisaj..nu ma inrebati cu ce scop...a dat mana foarte calm cu Fintescu, cu Nitzi (superviserul pe care l-a lovit la acel party) si a schimbat si cateva vorbe cu unii dintre finalisti.Nu pt mult timp, ca au fost trimisi in camere, la odihna.Si e de inteles.A doua zi la ora 8 au si plecat inspre Oradea.

Bahh...mie imi plac finalistii per ansamblu.Ma bucur ca m-am dus sa ii vad..nu a fost o pierdere de timp.Cred ca se vor descurca ok in finale.. cu conditia sa fie tare cu psihicul..E o conditie principala!

Sa nu ma certati k nu am facut poza cu fiecare concurent in parte..era o mare agitatie acolo...si nici eu nu mi-am dorit sa ii trag de manecutza prea mult.Vor mai fi ocazii.Si sa nu uit sa ii multumesc Adei care mi-a dat un cadou dragalash si colorat.

V-am pupat pe cheliile alea pe care inca nu le aveti.

13 comentarii:

micutza spunea...

Misto impresiile unei persoane care candva a fost in situatia aia...si cred ca asta te face sa ii intzelegi mai mult:)
Oana chiar e o tipa de nota 10 cu *...sau cel putin asa am cunoscut-o si eu in caravana la cluj...si poza cu ea e :)).vroia sa taca?sau cum?
Cu Maria iar sunt deacord cu tine...e atat de micutza si de cuminte dar are o voce super mistoak dupa parerea mea.
frumoase pozele...intr-o maniera glumeatza...si frumos zambet a la bridge:)

Alexa spunea...

Foarte tare bridge din partea ta sa nu ne lasi sa asteptam :D
You a cutie ca intotdeauna ;;)
Si mi'a placut ce'ai scris, si abia astept sa'i vad si eu maine...desi nu stiu, incerc sa ma detasez de faptu' ca anu' trecut pe vremea asta eram in tren spre CT sa va vad pe voi.This sucks,you know...
Dar, WTF cine sunt eu sa condamn timpu' (EU dsunt desigur:D)
In fine, cert e ca pozele sunt f misto, cuncurentii la fel...articolu' cu nota'ti caracteristica(damn, mi'ai facut pofta di vin fiert). Tare frate! :D

Alexa spunea...

MA!Sa'mi dea cineva cu ceva'n cap... :"> mereu gresesc! de ce oare nu verific si eu mesajele inainte sa le trimit?
sunt*
concurentii*
:D

Bridge spunea...

intelegem,alexa, ce scrii."las-o bah k merge-asa , ne-am obisnuit cu ea!"

Anonim spunea...

asteptam reactiile si pozele de ceva vreme! :P

Alexa spunea...

:D :D

bogdana spunea...

te invidiez :(, dar in acelasi timp ma bucur ca am vazut poze cu ei si mai aflu cate ceva despre ei :).

lore spunea...

ba sa nu se lase tatal tau de meserie... uite, ai zis iti era lene sa scrii si in final ne-am trezit cu un roman intreg:))
"Ce sete trebuie sa le fie,poor kids.... :-D"... ete fleoshc, sa bea apa:))
si mie imi plac finalistii... cu mici mici exceptii:)
ps:poza cu "Partidu' te vrea tunsa!" nu o vazusem odata cu celelalte:-w:))

Anonim spunea...

lol. cuiva nu i-au placut pozele si articolul

Bridge spunea...

#loredano - am zis sa se lase taica-mio de meseria de a face vin fiert prost! :-))) Si cu poza..sa iti fie tie rusine..k omul iti da un deget..si tu ii vrei tot bratzu'! :-))

#sirg - n-o fi avut tzinta buna cu clickul :-)))

lore spunea...

nu vreau tot bratu... dar daca tot dai un deget, de ce sa nu iau macar mana?:O3 deci nu mi-e rusine=))
ps:imi place mai mult lole:))

Anonim spunea...

brigitta, hai sa iti zic de ce a venit adrian mocan la hotel, cand cei de la megastar au venit la timisoara...sa isi salute fostii colegi, chestie care nu mi se pare aiurea...na, nu stiu in rest ce sa zic.am fost si eu acolo, si am vazut cum au fost toti trimisi in camere...

Bridge spunea...

hai sa iti zic, Adina :-) Posibil sa il cunosti. Cred ca m-am abtinut de la comentarii ,pt k nu ma priveste personal..doar asa..e un fel de dezgust pentru ce mi s-a povestit ca a facut.De aici reiese tonul..sceptic al frazei ce ii contine numele.