duminică, 9 decembrie 2007

Hush lil' baby , don't you cry..mama's gonna buy you a .....loaded gun..

O "nefericita" care a scris un "nefericit" de mass...si m-a prins pe mine in momentul in care cafeaua era de abia pe foc .. dar tin sa ii multumesc .. am inceput ziua cu zambetul laaarg pe buze :-D


brailoiu georgiana: cine vrea sa vb cu mine?

bridge: nimeni (rad copios aici si pun semnul de "looser")

brailoiu georgiana: hahah

brailoiu georgiana: ce amuzant

bridge: veri fani

bridge: indid

brailoiu georgiana: mai invata engleza

brailoiu georgiana: cum se scrie

bridge: ai dont no uaciu min

bridge: spic hangarian pliz

brailoiu georgiana: hahhaha c

brailoiu georgiana: ce ti se pare asa de amuzant

brailoiu georgiana: ?

bridge: "Bridge,de ce vorbesti cu copiii de 11-12 ani pe mess,fani RBD si TH(C)?" ..."Pai uite, Bridge,de aceea ca ma ia un pic nebunia de moment,dar cum vin , asa trece.Si subiectele de blog sunt tot timpul bine venite,isn't that true?"

bridge: "Dar macar le dai si lor linkul , sa intre sa "se" vada si ei acolo?" ..."Nu!Nimic!"

brailoiu georgiana: ce amuzanta esti

bridge: stiu (iar rad de ma sparg gandindu-ma la cat sunt de modesta cu acest raspuns)

brailoiu georgiana:de adorm pe scaun

bridge: somn usor

brailoiu georgiana: ms

brailoiu georgiana: eu nu cred ca tu esti brigitta

bridge: da..ma gandesc si eu la aceasta posibilitate uneori

bridge: e o tipa ciudata ..ma inteleg greu cu ea de multe ori...si e si blonda pe deasupra!

brailoiu georgiana: talk to the hand

brailoiu georgiana: mai lasama in pace

brailoiu georgiana: entendiste?

bridge: (asta ca sa vedeti ca e pe bune "ai grija ce iti doresti, ca s-ar putea sa si ai")



O las in pace, doar nu oi teroriza copcilu' ..Dar trec 20 de minute....

brailoiu georgiana: cie vrea sa vb cu mn?

28 de comentarii:

Anonim spunea...

m-am amuzat copios :))) thanks

Bridge spunea...

cine imi multumeste?v-am tot tras de urechi sa va semnati, sa stiu cuuuuui raspuuund :-)))

Anonim spunea...

"foarte tare frate"(cum spunea un carcotas).M-am amuzat si eu inainte de a incepe tema la mate :-&(chiar aveam nevoie de ceva pastila de ras,sincer).Dar se pare ca Georgica s-a cam supi(vai da nu pa^nge...poate e trista ca s-a terminat tvnovela, am auzit ca c'est fini avec rebelde,sau cum s-or numi)Esti tare maik.Tine-o tot ashe.

Bridge spunea...

10x,maika.Si tu rulezi.

Anonim spunea...

da?:-D ooo mersi,poi am o profesoara excelenta[p "nebuna" mea draga,stie ea cine e,poate acum citeste ce-am scris ;))iarta-ma maik:))] :-"upsi

lore spunea...

da... si eu am ras de una singura in fata pc-ului, si ras... cu zgomot... nu asa=))
turbata, niebuna (+alte complimente de genul) mai esti mai blonda mica=))

ps:Georgica(drept de autor mada?:))) imi dai un autograf? esti vedeta acum :>

Alexa spunea...

:)) :)) :)) :)) ..... :)) :)))))
I really liked that!
(cum ai spus si tu intr'un post anterior...cat de ancul as fi eu daca n'as vb engleza, uoh duuuamni!)

Anemari spunea...

=))saraca fata ea chiar credea ca tu nu stii engleza:))barca pe valuri pluteste usor...mintea domsoarei georgiana e dusa departe cu pluta...

Bridge spunea...

pai acuma nah..nu scrie "inglish" la mine pe frunte ..fata poate chiar credea ca vreau sa revolutionez gramatica si nu prea imi iese...

gugutza spunea...

O sa ai mult de suferit in viata din cauza acestui simt al umorului prea dezvoltat pe care il ai! Nu toata lumea vorbeste "limba" asta.
"...si e(sti) si blonda pe deasupra!" ;)

Bridge spunea...

Gugu,macar unele lucruri sa fie facute cu manutza noasta .. k si asa vor fi "binevoitori" sa contribuie la starea noastra de "bine"

ps: actually,i like my blondness

Anonim spunea...

=))
si la sfarsit o tranteste in spaniola, ca sa te convingi ca e fan rbd.
Saraca...=)))

Anonim spunea...

nu am stiut ca dintr-o fraza asa fara sens pot iesi adevarate partide de ras...poate o sa incerc si eu data viitoare cand primesc asa ceva:D >:)

deci am ras bine....app ea zice haha si apoi tot ea intreaba de ce te amuzi?...tare

p.s.: modestia e o calitate uneori, nu?:-/ :p

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Bridge spunea...

micutzo, modestia e mereu o calitate la oameni,din punctul meu de vedere.Si ma bucur cand vad oameni care au ajuns sus de tot prin eforul lor si au stiut sa-si pastreze calitatea de care vb mai sus.

gugutza spunea...

offtopic: re.: Soko-I'll kill her Thanks for the tip! It's in my Jukebox!
Returning the favor: http://www.youtube.com/watch?v=IHJgMxaptWY
:p

Anonim spunea...

deci nush...ori ora e de vina...ori neuroni...nu stiu sa ma exprim:(....ma refeream la "modestia" prezentata de tine in fraza :bridge: stiu (iar rad de ma sparg gandindu-ma la cat sunt de modesta cu acest raspuns).
luand-o in adevaratul sens al cuvantului apreciez si eu modestia si e placut sa intalnesti astfel de oameni...te fac sa vezi ca lumea nu e chiar asa nasoala:)

si sorry de atatea greseli pe aici:">

Anonim spunea...

sfarsitul e fenomenal :))

Lexis spunea...

mmmmmmmmmmmmmm... ba poate merita chiar mai mult :> ar iu finking uat aim finking??? :)) reusit sfarsit... ah, da' i-a luat destul de mult... 20 de minute...

Bridge spunea...

lexis - s-a mai lamentat ea putin..dar deja ma pliktisisem eu.

Bridge spunea...

valutz - nice nickname :-)

Anonim spunea...

ms ms :) m-am simtit copilaroasa cand l-am ales ;))

Anonim spunea...

bridge, ENTENDISTE ?? =)))

Anonim spunea...

nu mai scrii nimic nou? nu te lenevi :P

Bridge spunea...

gio no entiendo nada! :-)))

Bridge spunea...

sirg sirg..scriu cand simt.nu contorizez zilele.

Anonim spunea...

Am ras cat pentru o saptamana...saraca fiintza! Finalul a fost crancen de haios dovedind raspunsul tau:"Cine vrea sa vb cu mn?... Nimeni" :))

Anonim spunea...

aici Radio Europa FM... Tin sa anunt ca m-am prapadit de ras... oare esti tu Bridge??? ma tot gandesc si totusi cred ca esti tu... =))) =))) CINE VREA SA VB CU MINE??? :D:D:D =)) =)) =)) Superb
semnat: Radio Europa FM vs Marce