marți, 4 decembrie 2007

Leapsa zilei


Am primit ieri o leapsa de la Sirg (dupa spusele lui , e un fel de "tema" pe care trebuie sa o faci si tu - de ex, circula o leapsha pe bloguri gen, daca ai o carte in apropiere, deschide-o si scrie un paragraf de la pagina X) , pe care trebuie sa o onorez si sa o dau mai departe.Leapsa primita este sa fotografiez ceasca de cafea/ceai preferata si sa pun poza pe blog.Asa ca cine sunt eu sa refuz acest joc dragutzel?!

Uitati ceshkutza mea dlagalasha de cafea,bautura ce nu lipseste din meniul meu zilnic !(Nescafe ar trebui sa ma cinsteasca cu un bax, ca le fac reclama..)

ps: and the Leapsa goes to ....ta na naaa....Petru Eliberadio ! :-))

5 comentarii:

Anonim spunea...

Hehe - reclama pe fatzaaa :D
Aloooo Nescafeeuuu? Ia aduceti aici niste cafa :))

Imi place toarta!

Petru spunea...

gata. :) am aruncat-o mai departe. http://www.umbluliber.com/2007/12/04/cana-de-pseudo-cafea/

Anonim spunea...

hehe...si eu tot din cana din aia cu toarta de bradulet imi beau cola-ul:p

Andrei Pernevan spunea...

preluata si data mai departe :)

http://apernevan.blogspot.com/2007/12/urmatorul-pas-dupa-omorarea-ceasului.html

Bridge spunea...

luati luati, ca e gratis :-)))