vineri, 7 decembrie 2007

Moshu' Nicolae shugu(batzu')




In seara de 5 dec. eram la studio in teatru cu Cosmin, avea niste inregistrari cu 2 cvartete venite de la Timisoara.Si cum ma flendeream eu pe acolo fara vreo directie anume, ma gandeam sa ii scriu un mesaj mamei,sa vad daca mai stie sa imi raspunda inapoi.Si a stiut! (precizez k vederea si dexteritatea mamei cand vine vorba de telefonul mobil nu sunt chiar punctele ei forte .. nu este in elementul ei ca si atunci cand trebuie sa stearga mobila de picurii de apa lasati de fiica-sa de exemplu :-D ) Am scris ad-literam :

Bridge:"Buhhuhuu :-))) Ia sa vad,stii sa imi scrii inapoi?astept mesaj de la tine,mama"

Mama:"DA STIU draga"

Mama:"Tiai curatat cizmele vine mor craciun"

Bridge:"MAMA DRAGA,MOS NICOLAE VINE LA COPIII CUMINTI,NU LA CEI NEASTAMPARATI CA MINE CARE AU MEREU GHETELE MURDARE :-))"

Mama:"Dreptate ai dar amvazv ceva in cizmele tale mama"

Bridge:"PAI INSEAMNA CA TOTUSI AM FACUT SI EU CEVA BUN ANUL ASTA DACA AM CEVA IN GHETUTE :-) VAD EU MAI INCOLO DACA AM PRIMIT BATA"

Mama:"Ai fost si si gata cu conversatia ma uit la stiri pa mama"

Bridge:"AM INTELES, SA TRAITI."

Mama:"OK te pup mama"

(am postat discutia cu acordul mamei,scrieti-i un sms sa va confirme :-))))) )

Later that night... sosise si Cristi,un alt prieten bun si dupa inregistrari, ne-am pus sa bem si noi un vin de Sf. Nicolae, apoi ne-am mai dus prin Joy's (cafenea literara) sa mai socializam cu bipezii din comunitatea locala.Vin, povesti, fum de tigara, etc etc, dupa care ajung si eu acasa in mare liniste (asa cum fac de obicei cand ajung pe la ore tarzii gen 03:00 am.) Imi observ cizmele in geam(curatate de mama,evident),intre ele un pachetel, il desfac, descopar o bluzita puffy misto de tot + alte mici lucrusoare dragutze.. ma bucur ca un copilutz si ma induioshez la gandul ca toata viata voi ramane asa pentru ai mei..si ma pun la somn..

La pranz,cand ma trezesc, primul lucru ce il observ este perechea de cizme ce sta glorioasa in geam, intr-o lumina orbitoare ,si gandul care imi trece ca un tren prin minte este unul si bun : oare vecinii si toti muncitorii din curtile alaturate si-au pus reale semne de intrebare legate de fata care la 22 de ani isi pune cizmele cu toc in geam in speranta ca vine si la ea Mos Nicolae?! :-))))) Ohh da ... mersi ma',mersi pa' !

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur pt tine :D

Puiu spunea...

mama ta e tare! :))))

Bridge spunea...

normal, k doar e mama! :-))

Anemari spunea...

Ce mama super ai!