joi, 13 decembrie 2007

Megastar 2 - Semifinala 2

Eu atat vroiam sa vad..k intra Andrei in finala.Si asa a si fost!Am experimentat si eu bucuria asta acum..bucuria pe care mi-au spus multi ca au trait-o si in cazul meu, cand a fost timpul meu,chiar daca ma cunoasteau sau nu.E super senzatia.Am fost foarte mandra,chiar daca nu il cunosc personal pe baiat.Cu siguranta il voi cunoaste si sper sa pot ajunge in finale sa il sustin live.

Deocamdata imi doresc sa ajung la Timisoara pe 18 decembrie in Mall sa ma intalnesc cu actualii finalisti si in special cu echipa Prima Tv.Anul trecut a fost o atmosfera super tare.Banuiesc ca la fel va fi si acum.Orele 18.Be there.

7 comentarii:

Alexa spunea...

Hi hi si eu abia astept sa ajunga la Iasi...anul asta Iasul va fi ultimul - iar Timisoara pe 18, ca Iasul anu' trecut.
Ci momente 8->
Abia astept sa'i vad live si pe finalistii MS II :D
Da intre noi fie vb...stii ca nici un moment nu o sa se compare cu iasi& ct de anu' trecut :-<

Bridge spunea...

stiu ...cel putin din punctul meu de vedere ..

Alexa spunea...

cum am spus si mai sus...si pt mine la fel.

Anonim spunea...

Voi incerca sa fiu acolo, poate ne impiedicam unul de altul!

Bridge spunea...

Poi da ma tragi de manecutza k eu sunt zapacita rau..

bogdana spunea...

andrei e tot ce imi doream sa vad la megastar.saream prin casa si urlam de bucurie cand am auzit ca a intrat in finale.nu il cunosc, dar bucuria a fost ca pentru un prieten de-o viata, sincer.

Bridge spunea...

da.a fost singurul pentru care m-am bucurat si am avut emotii adevarate.ma bucur k am putut sa il felicit la Timisoara pe el , cat si pe ceilalti.