duminică, 23 decembrie 2007

Bradule,bradutzule...plastikutzule !










Nu e greu de vazut cam cu cine seaman si de ce.. :-D Mama are de multe ori doi copii in casa, eu si cu tata.Iar impodobitul bradului este mereu un pretext de copilareala!Cine nu si-ar dori un papa ca al meu?..Atat de educat incat aprinde becul cand intra la mine in camera, sa nu ma mai sperie..sunt un mic catzel al lui Pavlov in varianta bipeda..Nu de alta, dar a facut odata greseala sa faca faza cu "buuuu!!" in spatele meu, in timp ce eram concentrata la monitor si muzica urla din boxe..si atunci a cam vazut el ce crize de isterie e in stare sa faca fiica-sa.

11 comentarii:

Anonim spunea...

Apropo de "a facut odata greseala sa faca faza cu "buuuu!!" in spatele meu, in timp ce eram concentrata la monitor si muzica urla din boxe", e mai interesat cand, concentrat la un film si asculti pe casti, iti pune mana pe umar. :)

Frumos brad si tine oricat. Eu abia maine las bradul pe mana tatalui meu si a surorii mele. Sunt curios daca imi va placea. ;-)

Urarea de sub bradut lumineaza (aprox.) "Craciun fericit" si asa sa iti/va fie!

adan spunea...

Ciao la toata lumea!

Apropo de faze tari cu buuuuuu!!!: sa vezi cum e cand ai muzica la maxim in boxe,si dansezi si canti si te simti bine cu spatele la usa camerei si cand te intorci vezi pe cineva stand in prag, nemiscat si holbandu-se la tine.

Si eu am brad artificial( cu fibra optica);l-am primit cadou anul trecut, cand cu 5 zile inainte de Craciun mi-am luat un brad natural, l-am impodobit cu mult drag si cu multe ornamente si care in 2 zile s-a scuturat complet de ace si a trebuit sa-l desfac si sa-l pun pe prietenul meu sa-mi caute altul in ajunul Craciunului, pe care evident l-am impodobit cu mult drag si cu si mai multe ornamente! :-)Asta a fost anul trecut; Am si poze (de anul acesta)cu bradutul meu cel impodobit de 3 saptamani deja :))si mi-ar placea sa-l arat lumii.....chiar! ce-ar fi sa ne lasi pe noi vizitatorii sa postam cate o poza cu bradul la tine pe blog,sa ne votam si sa admiram.......si apoi sa le stergem ca iti ocupam spatiul :))
Eu iubesc Craciunul, luminitele colorate, atmosfera de sarbatoare,povestile cu Mos Craciun si reni si multe minuni petrecute in aceasta perioada! Craciunul are ceva magic in el...si e cea mai frumoasa sarbatoare din an!

Craciun Fericit Bridge, si celor pe care ii iubesti! Sfanta sarbatoare sa-ti aduca sanatate, bucurie si implinire, speranta si pace in suflet si tot ce iti doresti alaturi de cei dragi!
Craciun Fericit!

Adina spunea...

imi place foarte mult blogul tau:)
Craciun fericit!

Alexa spunea...

Albastru :D foooarte frumos.
Si'al meu s'a pricopsit tot cu globulete si beteala si toate chestiutzele albastre ca deh :) nu'i cea mai frumoasa culoare? (in afara de violet si negru care de fapt nu e culoare ci...bla bla bla)
A, si pozele, megacul :D

Bridge spunea...

Craciun Fericit, dragii mei!Sa ne fie colinda cat mai vesela maine!

Anonim spunea...

un craciun cat mai fericit si plin de cadouriiiii:D...didi

Anemari spunea...

Acum,in prag de sarbatori,iti transmit tocmai de la Craiova,cele mai sincere urari:sa fii sanatoasa,iubita,fericita,toate dorintele sa ti-se indeplineasca si nu in ultimul rand sa ai numai succese pe plan profesional.Sarbatori fericite!Pupici.

Anonim spunea...

super brad.. ma bucur sincer pentru tine. Iti doresc un Craciun minunat

Laura Apetroaie spunea...

Craciun Fericit!!!

Lexis spunea...

poza a treia merge trimisa ca felicitare ;)) Craciun fericit, Bridge! You rock...

Anonim spunea...

revelu`?! cum a fost?? :>