sâmbătă, 15 decembrie 2007

Leapsa de Craciun

Am primit o leapsha de la Anemari si o onorez acuma.Mai exact, trebuie sa scriu listutza lui Mos Craciun.Here it is...

Dlaga Moshu',

Sunt si eu copcil inca..ma intreb daca voi inceta vreodata sa fiu..Ideea este sa nu uiti de iepurashul meu atomic care umbla saracutzul prin lumea mare,nestiind ca eu il astept sa il complesesc cu dragostea mea de blonda habauca.Culege-l de pe strazi si adu-mi-l ,rogute-ash..Si daca totusi nu il gasesti pe iepurila,macar pe pinguinul arhitect sa il gasesti,m-ash multumi si cu el,sincera sa fiu, desi inima mea tot dupa blanos ar tanji.

Apoi, dlaga Moshu',ma gandeam sa iti cer si un saculetz de sanatate familiei mele,un saculetz care sper sa ne ajunga pentru un an intreg.Si sa mai iei din nervii mamei mele si din oftarile taticului.

Moshu' mio, te-ash mai ruga sa imi dai putere sa lupt in continuare,sa nu obosesc si sa imi las balta visele,asa cum multi o fac.Sa vad mereu o luminitza si cand e bezna totala, sa stiu sa intru pe ferestre(sau pe gaura cheii, cum stii tu sa faci) atunci cand mi se trantesc usi in nas, sa ma bucur de ce am frumos langa mine mai mult decat sa sufar pentru ceea ce nu am.Sa raman eu in continuare,sa daruiesc ce e mai frumos oamenilor si sa sper sa ma ierte pentru raul ce il fac uneori.

Multzam, Moshu'... si grija mare la traficul aerian.

ps: and the Leapsa goes to...everybody!!Doar e Craciunul imediat..

6 comentarii:

Alexa spunea...

"sa nu obosesc si sa imi las balta visele,asa cum multi o fac.Sa vad mereu o luminitza si cand e bezna totala, sa stiu sa intru pe ferestre(sau pe gaura cheii, cum stii tu sa faci) atunci cand mi se trantesc usi in nas, sa ma bucur de ce am frumos langa mine mai mult decat sa sufar pentru ceea ce nu am..."

Stiu, normal e ca sa am lucruri mai bune decat sa citez, insa trebuie sa'ti spun ca pasajul (de mai sus) e absolut...superb?! Mmm, nu chiar cel mai potrivit cuvant - nu'i exact cel ce defineste sentimentu' trezit, dar e pe'aproape sa spunem.
Foaaaarti frumoasa scrisorica, sunt sigura ca Mos' Ajun(ge) o sa'ti aduca toooot ci'ti doresti :)

Alexa spunea...

(lucruri mai bune)de scris* ;vaaaalelei, mereu uit cate ceva

micutza spunea...

eu o sa raspund la leapsha aici:

Draga Mosule,
Mi-a spus o tanti in piatza de 1 decembrie ca anul trecut probabil ai fost saracacios pentru ca nu am crezut destul in tine...acum CRED, si cred tare tare deci sa nu ma dezamagesti:D.
Ce vreau sa iti cer eu nu ia mult pe o hartie...dar e mult in practica.Iti cer ca in anul 2008 sa fiu fericita.Cuvantul in sine dupa cum spuneam nu ia mult dar valoarea lui exprima totul.First stiu ca pentru a fi fericita vreau sa imi iau bac-ul(stresata nevoie mare ca tot amintesc prima data de asta)...ca sunt fericita daca persoanele pe care le iubesc sunt fericite, etc...intzelegi tu:).Daca se pierde cumva pe drum din intzelesul darului meu sa ai grija sa pierzi partile mai putzin importante...sti tu.
Inchei prin ati spune incaodata ca din tot sufletul meu de copil:CRED...:)
Drum usor Mosule!

Bridge spunea...

#alexa - e placut cand poti trezi sentimente,senzatii oamenilor.Chiar si atunci cand ii enervezi..tot e ceva :-))

#micutza - bacu' e o porcarie..ai sa vezi.

micutza spunea...

i know...dar pana il trec tot stresata o sa fiu:D

Alexa spunea...

:)) I knoooow