vineri, 7 decembrie 2007

Neintelegerea este si ea un talent

Eu cred ca unul din motivele pentru care bloggerii interactioneaza intre ei este sa ajunga sa se traga si de sireturi :-))) Adica...e si asta o placere pana la urma, nu?Placerea "reply"-iului mai sec, mai sarcastic,mai rautacios, mai ..mai ..mai..

Am intrat si eu la un moment dat intr-un schimb de asta de replici acide (intr-adevar,s-a pastrat tonul politicos si oficial) care chiar nu ma incanta cu absolut nimic, deoarece am si eu , are si persoana cu care te "certi"( asta in cazul bun) tot timpul din lume, toata inspiratia, toata energia in degete de a mai scrie un "reply" mai ..colorat ...mai infatuat,bombastic si cum vreti voi sa il numiti. Nu prea vad ce ai de invatat din toata afacerea aceasta.

Toti suntem tineri," smartzi" si doritori sa ne afirmam , sa fim vazuti ca si oameni cu o cultura generala bogata, detzinatori ai replicilor supreme,capabili sa scriem texte care sa ii dea pe spate pe ceilalti prin originalitate si nonshalantza (ceea ce nu e rau,pana la un punct) .. toti suntem nascuti pentru a stii limba engleza (altele nu's cool....numa' asta), toti suntem mari talente dar...oops...uitam sa fim oameni si vai.... ce teleghidati si avizi devenim dupa te mai miri ce !

Toti suntem neintelesi, kakam-ash pe neintelegerea asta universala,fie ca suntem idioti urbani tehnologizati,fie tineri artisti cu parul fluturand in vant si priviri poetice,fie parinti supti de ani de munca si lipsuri ,cu ochi umili de animale batute,fie libidinosi cu buzunare pocnind de pline ce sunt,cu dinti lipsa, dar mertzan si fumei si dujmani..fie..ce o mai fi..

De ce nu recunoastem ca ne place, intr-un mod masochist,sa fim neintelesi?!


Am citit pe blogul lui
aprozarnet (scrie mishto gagiu',imi place sa il citesc) articolul lui despre una fantasya (anonima pt mine...cika vedeta in wordpress) ,apoi am citit si ce a scris aceasta fantasya despre aprozarnet si nu pot nega ca m-am amuzat copios pe seama limbilor lor ascutite de bloggeri .. si mi-au facut astia doi pofta sa scriu :-)) Talent e clar k au amandoi.Oricum, "paruiala" lor mi-a dat doar o idee..apoi am deraiat eu in altele ,asa cum fac de obicei cand am pofta sa zic prea multe si uit sa si ordonez ideile.

ps : unde e era hippie,cand toti se iubeau (in 2,3,4, ..,n,...irelevant) ? :-D

8 comentarii:

Anonim spunea...

butelcuta mea :)

Bridge spunea...

da .. si butelcutza are rolul ei, nefericiti cei ce nu il inteleg ! E asa cum zic gio! Vrei sa ne batem?!?!!? :-))))

Unknown spunea...

nu nu :) mie-mi place, de-aia am zis;
butelcuta me`:)

Anonim spunea...

corectie: dragos ala, sunt au, aprozarnet; era activat contu lu frati miu de google
:)

Bridge spunea...

Nici nu imi dadeam seama daca nu precizai,aprozarici! :-))) Eu cred ca vrei sa te scoti...tu de fapt ai multiple personalitati..niciodata nu stie omu' cui scrie de fapt cand iti scrie :-))

Anonim spunea...

perosnalitati multiple, priviri poetice, schimb de replici, rafuiala care nu trebuia sa fie rafuiala, neintelegeri, tare..:)...parca am mai auzit astea o data...si mai ales aspectual ala ca nimeni nu stie niciodata cui scrie sub un id...
nu vreau reply la povestea asta, insa crede-ma ca bine ar fi fost sa ne temperam amandoua la momentele respective ca tare frumos si bine iesea... mai ales ca subiectul nu merita atata agitatie...
sorry again..:)

Andreea spunea...

Incerc sa reduc la minim lista cu ce nu-mi place si sa lungesc lista cu ce imi place.
Ma voi rezuma la a-ti spune ce nu-mi place:
1. Sa vorbeasca cineva cu mine la telefon si sa manance in acelasi timp!!!!
2. Nu-mi place sa mestece cineva langa mine cu gura deschisa! (Mai ales guma!)
3. Nu-mi place prostia cronica ...
4. Nu-mi plac manelele...
5. Nu-mi plac femeile care cred ca daca canta la biserica cu voce tare Dumnezeu o sa le iubeasca mai mult! Inca nu au inteles ca le iubeste la fel de mult!

Bridge spunea...

Andreea, pentru acele femei de care vorbeai tu, o dedicatie muzicala pe ziua de azi: Nouvelle Vague - Too drunk to fuck (via blog Gugutza, evident :-D )