sâmbătă, 27 octombrie 2007

Noaptea Devoratorilor de Publicitate








A fost o experienta interesanta.Desi nu eram convinsa ca voi ajunge la eveniment, pana la urma curiozitatea m-a convins sa imi fac si eu prezenta.Cred ca ne-am strans vreo ..15 cunoscuti .. incarcati cu cafea, mancare, bere, vin , tzuika, adevarate chioshkuri ambulante :)) Programul s-a tinut la Cinema Dacia si a inceput pe la 10:30 pm, a tinut pana in zori (nu stiu daca au fost voinici care au ramas in scaune pana la ultimele ore , eu sigur nu) , iar moderatorii au fost cei 3 smarty pants de la Casa Locco.

Nivelul programului a fost ..mediu ..as putea spune..au fost prezentate spoturi publicitare extrem de haioase si istetze, spoturi triste, spoturi seci, spoturi muult prea lungi, clasice sau controversate, etc etc. Au fost si concursuri cu tot felul de premii .. si a fost tare amuzant faptul k cei 3 smarty pants tot invitau lumea pe scena sa participe la micile concursuri sa ia premiile si nimeni nimik, so unul din ei a trebuit sa se invarta mereu prin sala cu reflectoarele pe el sa racoleze viitori premiati :)) Shi ia ghici pe cine se opreste "beku" la un moment dat, ca la circ? Pe Bridge, maimutzika saltareatza :-D Ies eu pe culoarul dintre randuri unde ma astepta tipu' locco sa imi vada buletinul, ma intorc si rastorn continutul poshetutei mele sa gasesc buletinul,fara sa imi dau seama ca ma aplek si le intorc fix dosu'... :-)))) Of course ca in secunda urmatoare toata audienta a remarcat asta, inclusiv cameramanul ....Nah, am primit rucsas de la Euro GSM? Am primit..so cioku mik :-)))

Am mai primit si rucsac de la Orange .. trebuia sa ai galben, albastru sau nr. 10 pe tine.. si cum parul meu e blond.. don'shoarele care imparteau rucsacelele nu au putut ignora ochii mei mici si prietenosi care fixau cu frenezia copiilor ce aveau ele in mana :-D Dar cireasa de pe tort a fost urmatoarea : cand intrai din incinta cinema-ului primeai de la o don'shoara zambareatza apa minerala Bucovina (sponsor principal), cand ieseai in pauza de tzigara aceeasi don'shoara iti dadea o alta stikla de apa, cand intrai de la pauza de tzigy aceeasi don'shoara nu te ierta si iti mai intindea sub nas inka o apa.. Ma bucur totusi k au pus si hartie igienika in wc-uri, k la cata apa minerala ti-au pus sub nas... eu una cel putin nu ma pot lauda cu o vezika supersonika!

16 comentarii:

Andrei Pernevan spunea...

Da, intr-adevar o experienta interesanta care, spre mirarea mea a strans mai multa lume decat imi imaginam. Exceptand scaunele extrem de incomode si cele cateva reclame stupide sau netraduse a fost ok si ma bucur k am rezistat ca eroii pana aproape de final :))

Anonim spunea...

a fost ok. am ras mult, ne-am simtit bine.m-a enervat dobitocul ala cu lanturi de aur la gat care facea pe desteptul .a fost trist cand am vazut ce mizerie era pe jos...romania is my country. groaznic.brrrr

Anonim spunea...

Ce tare ai descris evenimentul,numai pot,sunt pe jos de ras=))

Anonim spunea...

Si eu as fi vrut sa ajung... :( am vazut multe lume afara inainte sa inceapa. Bebe

Anonim spunea...

Si un re de la organizatori:
Pana la urma este important ca evenimentul (mai) trezeste reactii. Chiar daca anul acesta a fost de nivel mediu. Sponzorii, deh!

Apropos de Cassa Loco - e clar ca fiecare popor are umorul pe care il merita (printre multe alte lucruri). Remarca smart pants se potriveste celor 3 crai, dar poate caracteriza la fel de bine si parte din publicul evenimentului.

Si o intoarcere la credinta apei limpezi (old school) in apararea Bucovina: apa gratuit s-a oferit la intrare si in prima pauza. Dupa aceea s-a terminat. In final, nu cred ca ar fi necesar sa scrie pe sticla: atentie, consumarea acestui produs in cantitati mari cauzeaza probleme la vezica... Sau ar trebui, Bridge :-)))?

Ca sa concluzionez (cu permisiunea lui Bridge, sper), propun un poll:
vreti si la anul NDP in Iasi? Si daca da, unde si cum? Promit sa ofer cate o invitatie fiecarui respondent care imi da un feed-back consistent (in limita a 10 invitatii de 2 persoane).

PS:
Umorul tau (Bridge) este delicios, mai ales cel involuntar :-)). Mi-a scapat, totusi, faza cu poseta. Poate la anul?

Bridge spunea...

Draga organizator, ti-as da eu toata ziua feedback , dar atunci tre' sa imi asiguri si bilet spre Iasi anul viitor, eu fiind din Arad :-)))

Legat de faza cu poseta, poate nu m-am exprima chiar ok...problema mea majora e ca niciodata nu gasesc nimik in gentile mele.. sunt o adevarata pravalie ambulanta..si ca sa gasesc cat mai reped buletinul, sa nu astepte smarty-pants dupa mine,a trebuit sa vars tot continutul posetei pe covor..si pozitia mea ,facand lucru acela, a amuzat auditoriul :-)) Cam asta a fost.

Anonim spunea...

Ok, ok, my bad... dupa o caravana de 14 orase sa confunzi Satu Mare cu Vasluiul se poate intampla. Poate facem si in Arad la anu', dar la Timisoara sigur, si ai intrarea asigurata.
Umorul involuntar se referea tocmai la faza cu poseta si eu ceream un bis, pe care sa il prind la anu'. Probabil ca merita :)).
Revenind de la glumele de incinta, astept totusi un feed-back consistent. Daca ai nevoie de un nume, iata-l: Alin.
Tot organizator, mai putin organizat in acest moment...

Bridge spunea...

Alin, mai era putin si fugeam catre cei smarty-pants sa le smulg mic-u si sa cant..e cam periculos sa stau in public, you know.. :-))

In legatura cu feed-back-ul,poti face un forum sau un blog unde sa se scrie pareri,cerinte and stuff,lucruri care pot(sau nu?) imbunatati calitatea NDP.Oricum raman surprinsa de implicarea ta sufleteasca, am intalnit organizatori care nu aveau nici o durereee...pff..

ps:vezi k nu te uit,Alin.Am intrare asigurata :-))) eu si multiplele mele personalitati :-))

Bridge spunea...

ps 2 :nush de ce (adica stiu de ce) ochii imi fug mereu pe sunetisti si sonorizare si scule si beculetze si fire si cabluri si..si..si..

Daniel spunea...

Pai daca tot a venit asa de multa lume anul asta la Arad, de ce nu ati mai organiza aici si anul viitor?

Nu cred ca am mai vazut in ultimii 5 ani Dacia asa plin.

Anonim spunea...

Mi-ai adus aminte de starea cinematografelor din Romania... Am adunat o trista expertiza in domeniu. Fiecare cinema are propria poveste si duce o lupta de guerilla sa supravietuiasca. De la cel din Pitesti unde directorul scoate o boxa pe bulevard sa anunte cu accent de Amza Pellea filmele printr-o statie ruseasca, cu paraituri, pana la Iasi unde doamnele de acolo au aerul unor maicutze ramase credincioase unui sistem care le-a taiat jumatate din salarii...
La Arad a fost o scena care m-a lasat mut. Un politist si un copil, pe la 19.00, intra in hol. Eu: "Cu ce va pot ajuta?" El: "Pai vreau sa ii arat baiatului cum e un cinematograf pe interior... Vezi tata, aici se fac filmele."
Baiatul avea vreo 12 ani. No comment.

Daniel spunea...

La Arad ultima data cand am fost la film, cei de la casierie si cu omul de la intrare faceau "combinatii" cu biletele. In sala a fost ceva lume, dar in acte nu cred ca apaream mai mult de 5-10 oameni pentru ca biletele erau reciclate.

Bine ca n-au facut si cu voi asa. :D

Pana una alta, daca nu se investeste in confortul spectatorilor, eu prefer sa stau intr-un fotoliu comod acasa.

Anonim spunea...

See? Tocmai de aceea il voi face pe viitor doar in orase mari (Timisoara, Cluj, Brasov, Iasi). Unde salile sunt mai de Doamne-ajuta si plusul de pe scaune mai pastreaza nitel puf din tinerete... Si in acest fel conceptul eventului are de castigat, fiindca daca imi controlez mai bine resursele pot sa il organizez si mai bine si mai frumos. Pana si sponsorii ar fi mai generosi :)
Daca te stii cu Bridget, cere-i e-mailul meu. Ai o invitatie la eventul din Timisoara si tu. Multumesc!

Bridge spunea...

Normal ca vine si el :-) Numai sa traim(bine,prost,cumva)pana anul viitor.Si de cate ori am un pretext sa fac o plimbare in Timi, profit la maxim, clar.

Oricum eu am noroc, ca de felul meu nu sunt o cinefila..nu prea am rabdare sa vad filme.Ma foiesc ca si un copcil neastamparat.Dar am fost curioasa cum e la NPD ca nu fusesem inainte.

Daniel spunea...

Normal ca as merge, cum spune si bridge mai sus, orice ocazie de a merge la timisoara trebuie fructificata. :p

Eu n-am probleme cu rabdarea la filme, dar acum n-am rezistat mai mult de ora 3, se facuse parca prea frig si spoturile acelea mai vechi erau mult prea "psihedelice" pentru ora aia. :)

Bridge spunea...

si mizeria ce a ramas dupa ....groaznik..