sâmbătă, 6 octombrie 2007

Iubitzi si aceste sufletzele ...











Nu va luati verishori la casa voastra! Uneori au mania de a intra dimineatza (in cazul meu la 12 pm) in camera ta cu surle si trambitze atunci cand somnul ti-e mai dulce si atata te bazaie pana nu ai de ales si te scoli din pat.. Bine, azi my cousin m-a trezit pentru o cauza nobila.. expozitia de cutzu' de pe Strandul Neptun ..so.. ti se iarta pakatele, fiul lui D'-zo.. mergi cu pace...Halelujahhh.

Am vazut o gramada de cutzulaki mici si mari, baloshi sau nu, blanoshi sau nu, urechiatzi sau mai putin urechiatzi, jucaushi sau incruntatzi, tacutzi sau galagiosi.Varutzu' meu dorea sa isi cumpere un sharpei maro, insa nu am mai gasit niciunde la ora aceea lil' puppies de vanzare :-( ... tze pakat...

Cu ocazia acestui articol va reamintesc de campania initiata de Pro Tv pentru adoptarea unei legi care sa ii pedepseasca mai aspru pe cei care tortureaza fara mila bietele animalutze.Ele au minte si sufletzel, sufera, se bucura , sunt si ei martorii scurgerii zilelor la fel ca noi.Nu sunt impotriva consumului de carne sau lapte sau mai stiu eu ce..insa nu voi fi niciodata de acord cu cruzimea si provocarea de suferintza!Sub nicio forma!

Cine suntem noi sa ne jucam de-a Dumnezeu?

4 comentarii:

Anemari spunea...

Brigde tocmai acum le-am zis fetelor(Flor si Lore),inca un motiv pt care imi place Brigde:iubeste animalele.Asta demonstreaza ceva,ca esti f sufletista,iubesti tot ce misca si asta e f bn.In legatura cu accea petitie,am semnat-o si eu si tot familionul meu(parinti,bunici,prieteni etc.).Esti de apreciat ca ai scris pe blogul tau despre chestia asta,unii poate o considera prostie sau ceva neinteresant.Destul de des am conflicte cu vecinii din cauza faptului ca le dau mancare cainilor comunitari din fata blocului,si destul de des merg eu sau alti oameni cu suflet sa ii luam de la hingheri din asa zisul "adapost",de multe ori cand am mers,ne-au spus.."a fugit,a murit singur"sau alte explicatii de 2 lei.Oricum nu cred ca se va rezolva mare lucru cu aceasta petitie,pt ca mentalitatea unora nu poate fi schimbata nici prin legi,nici prin pedepse,prin nimic,ei tot ce stiu fac dar...ramane speranta ca s-ar putea face ceva...poate...Sunt suflete nevinovate,care nu vor decat putina mancare,un bol de apa si afectiune.Cu ce ne incomodeaza ca traiesc si ele printre noi?de ce sa le chinuim,sa le facem rau?...Scuze Brigde am scris cam mult...si o intrebare am si eu,te rog mult imi explici cum sa pun si eu banner pe blog?dar sa imi explici asa babeste ca sunt varza la calcuri.

Anonim spunea...

mare dreptate ai bridge...azi am vazut la stirile d p antena 1...alte cazuri ash zice eu de`a dreptul socante...cu bietzii cai care erau batuti cu coada de la topor...un cal abandonat pe marginea unui drum care saracu' era...n`am cuvinte sa explic...sau un biet manz parasit..ft ft slab..care nici macar nu mai avea puterea sa manace sau sa bea,statea intins unde parasit..e de`a dreptul infiorator...nu shtiu ce`o fi in capul acelor oameni cand pur shi simplu tortureaza bietele animale..am mai vazut un caz tot la shtiri unde un batran din mangalia impusca un cal p camp..mi se pare asha...ce sens au toate chestiile astea ?! ...selena

lore spunea...

dimineatza l 12:))) las' k asa vazusi cutzulaki:O3 si eu vreau:O3
tlebuia sha dai pupa l cutzu ala din ultima poza;;):))
sper sa semneze cat mai multi acea petitie pt k animalele nu se pot apăra singure!
nush cum pot unii sa dea in bietele animale... sa le chinuie... knd ele nu fac nici un rau, doar te roaga parca sa le ajuti, sa le iubesti (aici ma refer mai ales l ochisorii mari a unui catelsuh:X)

Anonim spunea...

traiasca pisi a mea 10000000000000000000000000 de ani...o iubesc..si normal ca am semnat pt fratii ei:P__didi