marți, 9 octombrie 2007

KF night !

adela&varutzu' (fresh cuplu nr 1)
rox & bridge & sis
bodgi&rox (cuplu nr 2)

ioa&cosmin (cuplu nr 3)

andreuka&alex (cuplu nr 4)

gagici .. aratati paharele!

culori

family pic

i can see you!

girl power!

lasa tzigara, buei blondo!

Vad ca ne-am cam obisnuit sa mergem in KF cand e vorba de vreo zi de nastere a vreuneia dintre noi.Nu imi vine sa ii zik... mare petrecere mare.. deoarece "babaciunile" de noi nu prea mai umblam prin cluburi sau discoteci sa ne mishkam fundurile celulitice in ritm de reggaeton mioritik (sau nu) .. si nu ca ash regreta acest lucru..Totusi, recunosc k ash avea pofta de un local cu aer vintage .. si sa dansez pe muzika disco eventual..o daa!Sau o petrecere de Halloween! ...moama....si eu vleauuuu! M-ash maska in .. mine :-)))

Anyway... in KF..ca de obicei..eu si cuplurile pe acolo :-))) 4 cupluri jumate ...sa zik asha..k un don'shor "luat" a lipsit.. si eu ...cu mine.Ce, n-ajunge? Va las sa va enjoy-itzi cu pozele, k inspiratia de a mai scrie ceva la ora asta (12:16 am ..in mod normal e devreme inka..) lipseste cu nerusinare & desavarsire!

3 comentarii:

bogdy spunea...

era si cazul sa iti gasesc si eu blogg-ul... :D
si in acelas timp ma bucur ca au iesit pozele super.... :D

Anonim spunea...

da sis...eu singura si indragostita....

lore spunea...

"lasa tzigara, buei blondo!"
tu ai zis-o!:D
sa ne anunti si pe noi in ce te costumezi de Halloween:)
eu stii ca citesc de fiecare data cand postezi ceva... cu commenturile apar eu, incet dar sigur:)) desi pana s scriu eu, tu crek si uiti despre ce e vb:)):*