duminică, 28 octombrie 2007

Megastar 2 - Oltenia

Facand o paralela cu oltenii de anul trecut care au transformat editia aceea intr-un show burlesc, cei de anul asta au dat dovada de mult bun simt.Imi pare rau ca nu m-a dat nimeni pe spate..nici prin voce, nici prin personalitate.Unii, mai exact unele pareau ca se multumesc cu faptul k apar la televizor, baiatul mi s-a parut extreeeem de pierdut in spatiu si coplesit de mari emotii.. Unele piese nici nu aveau ce sa caute in concurs.. dupa umila mea parere.

Acum vad lucrurile din exterior, stau in fata televizorului si imi doresc sa vad originalitate, entertainment, culoare , prospetime si tinerete.Nu prea am vazut asa ceva in aceasta editie, in schimb am vazut un usor sau accentuat aer manelistic la unele concurente .. fane Gutza si a ritmului "ta TAM ta ta ta TAM" (puneti accentul pe majuscule) propovaduit .. trist, nashpa, dezolant.

Sper k moldovenii vor avea mai mult sange in ei.

19 comentarii:

Anonim spunea...

mi se pare mie sau ti-ai luat un pic lumea in cap?adu-ti aminte si u cat d greu era.cate emotii si cata munca era in spate.privind din fata televizorului e ushor sa critici.parca nu iti mai amintesti cum era cand tu erai p scena si cum t deranja cand cineva din fata televizorului critica munca voastra.stiu ca doar ti-ai exprimat parerea dar ar fi frumos daca ti-ai aminti cum era de fapt.

Anonim spunea...

dupa cum se exprima nenea anonim ce a dat comenturi inaintea mea, cred ca face parte din categoria celor cu "aer manelistic" de care pomenea brigi :))

Anonim spunea...

ahahaha
nu ascult manele
ascult ceva de genu' pink flyd, deep purple, nirvana, led,ac/dc...oldies :)

Anonim spunea...

pink floyd, scz

Anonim spunea...

Subscriu, Brigitta. E foarte diferit de editia trecuta...si nu in sensul bun...
Primul comentariu "anonim" spune ceva de munca...care munca? La concurentii de anul asta nu se vede nici o munca.

Anonim spunea...

Stau in Craiova de 16 ani,am vazut cum decurge treaba in domeniul muzical aici..multi tineri cu potential dar mult prea speriati si debusolati cand li-se spune "ai voce,fa ceva cu ea"..Craiova e orasul manelar unde nu prea ai un cuvant de spus daca nu spui "fara numar" sau nu canti pe sistem turbo..e greu sa te afirmi in muzica aici,sa incerci sa faci ceva serios,te lovesti la tot pasul de Guta si Salam,cam la atat se rezuma cultura unora..ce sa zic,oltenii nu vor sa invete tehinca vocala,teorie muzicala ei vor dom'le sa cante,da sa cante asa ca lautarii dupa ureche fara vreo logica sau ceva..in fine..cam slaba emisiunea cu oltenii,ma asteptam,de altfel,sper ca in urmatoarele editii,pe urmatoarele zone sa fie cineva care sa CANTE...

Anonim spunea...

tehnica*,imi cer scuze

Bridge spunea...

1. v-am mai rugat sa va semnati.

2. crede-ma, atunci cand e cazul stiu sa apreciez ceea ce vad.Stiu ce inseamna admiratia si respectul pentru oameni.Nu cred ca esti in masura sa imi judeci judecata,mai ales ca nu ne cunoastem.

3. mi-au transpirat palmele pentru concurenti si pentru emotiile lor,chit ca nu ii cunosc..Asa ceva nu uiti,crede-ma pe cuvant.

4. nu pot sa imi cer scuze pentru parerea mea.mi-o mentin.si in mare am argumentat in articol de ce.Nu am incercat sa ofensez pe nimeni..Simple as it is.

Anonim spunea...

Corect Bridge - am mai zis si pe forum (ms), dar din pacate, editia asta e mult mai slaba decat cea de anul trecut si de asta ma obosesc mai putin ca sa intru si sa comentez, pt ca nu prea e ce.

S-a vazut cine era manelista - lol - nu era doar una, dar stii, exista si manelisti care au voce, dar astia nu prea aveau.

Octavian era tare pierdut, eu cred ca el nu credea ca o sa fie pe bune la teve, dar mai sa si castige sau sa faca o figura buna :)) El a fost OK, si inca una... dar! nu se compara cu concursul de anul trecut, cu Deea sau Claudiu, care au fost la olteni, parca.

Inca mai am pe PC filmulete de anul trecut, cu ce mi-a placut mie din concurs, inclusiv Deea (pt ca e vb de oltenia) pe care le-am revazut chiar azi, si nu se compara... ce va regret.. pe voi din editia trecuta, as vrea sa cante fiecare finalist in fiecare editie.. pacat ca nu s-au gandit astia.. pacat.

Bridge spunea...

Sirg .. am observat o chestie tare ciudata la unii ..au impresia ca daca un fost concurent isi da cu parerea despre actualii, e doar din dorinta de a face paralele rautacioase sau de a face pe marele "experimentat" ..Si chiar am incercat sa ma feresc sa fac comparatii.Am incercat sa fiu mai modesta decat cum eram inainte de concurs,pt ca omul imediat iti reproseaza sinceritatea. "Ah..are fitze..aere..bashini.."

Si iar un lucru ce unii nu il inteleg..nu desconsideri munca si emotiile(mai ales la inceput) ale unui concurent..dar produsul final, general, numiti-l cum vreti..ala va ramane sau nu in mintea omului, impactul, gustul,the glow and the afterglow!

Anonim spunea...

m-am lovit si eu de aceeasi chestie sambata seara cand mi-am spus parerea despre concurentii din oltenia si am avut comentarii de genu "pai daca tie iti place x-ulescu/leasca din prima editie nu inseamna ca el/ea nu a fost atat de bun si la inceput"....poate ca nu a fost insa stiu ca sezonul trecut am avut preferati de la prima cantare...poate(sper) ca o sa fie si acum, o sa vedem.

mihaela

Alexa spunea...

Mm..MS II e shitty si sorry de exprimare...eu totusi nu ma pot feri sa nu fac niste comparatii...Anu' trecut la fiecare emisiune erau macar 2 concurenti care'mi placeau mult (in calificari)...anu' trecut au fost melodii care te'au emotionat pana la lacrimi(vezi deea, mda, nu mai vb de Clau etc etc etc.
Dar totusi la oltenia...sunt incantat de andreea.Chiar sunt.1 pt ca stiu ca are o voce f buna si CHIAR poate face ceva cu ea si 2.pt ca e o pers deosebita care CHIAR merita.
In rest...sa vdm ce'o fi mai departe.

Alexa spunea...

incantata* scuze... :D

Anonim spunea...

Am si mentionat ca asta e parerea ta si nu iti cer explicatii pt ea.Am zis clar si subliniez MI SE PARE ca ti-ai luat lumea in cap, deci e doar o impresie, nu e ceva batut in cuie.Insa intr-adevar nu se compara editia a2a cu prima.Dar ce am vrut eu sa spun e ca ar trebui sa apreciem munca lor.Daca am fi inceput si in 1 editie sa comentam la fel de rautacios, cum ar fi fost?Ar fi iesit nasol, iti zic eu.Trebuiesc si ei sustinuti intr-un fel, nu doar criticati in fel si fel de moduri.Stii ce e prost pt ei?Ca a existat o prima editie din MS si acum se pot face comparatii.Crede-ma, daca nu ar fi existat aceasta prima editite lucrurile ar fi fost complet diferite.
[nu are rost sa ma semnez atata timp cat nu ai de unde sa ma cunosti.sunt primul la comentarii]

I am.... spunea...

tot stau si ma intreb unde gasesc auditziile de la sezonul 2 ... btw nu ma intereseaza show-ul .. pt. ca nu-i cunosc si nu este ceva pentru gustul meu! pe Brighi am sutzinut-o pentru ca imi este foarte draga si o persoana pe care o apreciez foarte mult! dar cam atat! astept ... sa aflu .. daca cumva sunt postate undeva auditziile de la MS II! :D ms mult! va pupa Nelu si tanti Ica!

Anonim spunea...

Tu poti f bine sa iti dai cu parerea, din doua motive - 1 pt ca ai experienta indelungata a concursului, ajungand pana in ultimele etape, si 2 pt ca ai o oarecare experienta muzicala, mai ales dupa Megastar, care sunt convins ca te-a ajutat f mult... si ar mai fi ceva - tu esti mereu f sincera si fara prefacatorie de 2 lei vechi... Da mai poate fi si subiectivismul, dar noi stim ca fiecare e subiectiv; defapt sunt curios si ce parere ai tu, altfel ramaneam la parerile lui Iantu sau Despot :P

Bridge spunea...

"primul la comentarii" .. k tot nu vrei sa iti lasi numele :-)) Discutia asta poate continua la nesfarsit..si vad ca tot nu ajungem la un numitor comun.Ceea ce e ok, pana la urma,mai ales ca am scris in seara asta putin si despre diversitate, toleranta.Am reflectat putin si asemenea discutii pot duce la chestii constructive pana la urma.

Nu poti spune ca iti place x, y, z cum au performat pe scena...doar ca au depus un efort in plus 6 zile inainte de live-ul de sambata(ne referim strikt la concurs, nu si la pregatirea personala dinainte).

Ziceai ceva de critici?Hai sa iti pove ceva, poate nu ai urmarit forumul anul trecut.S-a ajuns la jigniri,la tot felul de jokuri distractive,interactive, numeste-le cum vrei tu, in care noi eram batjokoriti pe site.. si cel mai grav este ca am reusit cumva sa si citim..in timpul finalelor.

Can you imagine that?La inceput am plans..recunosc..mi se pareau cruzi oamenii amuzandu-se in halul ala.Pur si simplu citeam cu lacrimi in ochi si imi faceam sange rau.Apoi,incetul cu incetul,nu ne mai atingeau prostiile astea.Aveam o treaba de facut.So please, nu plange nimanui de mila..inka.Nu e momentul.Citeste la "users topic - poveste funny" de exe.

Eu recomand cu caldura concurentilor sa NU citeasca forumul cat timp sunt in concurs.Daca sfatul te vizeaza direct, poate il pui in balanta .Daca nu..poti transmite mesajul mai departe.Cius.

Anonim spunea...

N-am inteles nimic din "poveste funny" - nici macar nu are haz..

Dar as pueta sa zic ceva, si anume ca publicul este f dur, iar asta e o realitate de showbiz. Am vazut la televizor ca multi au si uitat cine a fost anul trecut... fata aia, un baiat, nu stiu cum ii cheama. Vezi.. asta trebuie sa doara un pic... cred... mai mult decat niste replici zise atunci la cald pe forum.

Chestia e ca sunt si multi care te-au sustinut, si poate ar trebui ca cei care canta la MS sa citeasca forumul, ca sa stie ca sunt oameni care ii sustin.. iar asta este ceva f grozav zic eu.. pt ca cei de acolo sunt niste anonimi, si din postura de anonim fac niste oameni sa plateasca mai multi euro pe luna pt ca ei sa mearga mai departe. Eu zic ca daca reusesti chestia asta, esti f tare, si indiferent ce zic altii, trebuie sa ai o satisfactie destul de mare. Toti finalistii au primit multe voturi.. acum nu stiu cate pe bune si cate de la mama si tata, dar totusi, au fost multi care au votat, pt stiu ca si eu am votat atat pt Bridge cat si pt altii, iar asta inseamna ca mi-au placut.
De ex, pana si mama mea a vazut ceva din emisiune (ea care nu se uita deloc), iar ei i-a placut de Catalin si ca sa fie sigura ca merge mai departe, l-a votat :)) desi nu vroia sa faca cost... dar a ajuns sa trimita si 3-4 voturi pe show (cheating mom :))).

Ce vreau eu sa zic e ca nu conteaza ce scriu negativ,subiectiv altii pe forum, sau ce zice juriul, daca e subiectiv (cum a fost anul trecut cu unii) ci conteaza ca esti votat(a).

Bridge spunea...

yea..ai dreptate,Sirg.Pentru oamenii care cred in tine si te voteaza si iti lase mesaje sperand ca le vei raspunde,merita sa citesti si acel forum.Si merita sa citesti si criticile,alea argumentate, evident.