joi, 4 octombrie 2007

Concursul "Battle of Songs"


George Hora este un compozitor tanar si dinamic, talentat si harnic.Intr-un cuvant .. fresh.Este fratele Kamelie si are un studio in Timisoara. Compune pentru Sistem,Crush & Alexandra Ungureanu, si pentru multi altii.

Am inregistrat si eu o piesa cu el care , spre bucuria noastra a intrat in semifinalele concursului Battle of Songs!Piesa se numeste "Mi-e dor de el" , este un fel de amestec de pop, rock, chiar r'n'b la un moment dat.Un fel de amestec de Kelly Clarckson, Avril Lavigne,Ashlee Simpson si Fergie (la partea de r'n'b).

Va dau link si sper sa dati nota maxima piesei,ea trebuie sa ajunga in primele 12 in etapa urmatoare... si apoi.. cat mai sus .. poate asha cresc sansele sa aiba parte de promovare la radio, tv etc.Traiasca noua generatie de compozitori!Si viitorii artisti cu glanda! (asta suna a lauda?...nooooo!)

click aici .. si voteaza piesa "MI-E DOR DE EL"

5 comentarii:

Gee spunea...

am ascultat piesa :D:D:D... e chiar dragutza..ar merita sa fie promovata..ai o vocea f misto dar asta nu mai este un secret.. aa si sa nu uit :D:D:D imi plac la nebunie melodiile tale cu formatia terra :X:X:X:X... keep up the good job :):):):*:*

Anemari spunea...

E super piesa,am votat cu....10 logic!Felicitari,si sper sa fie promovata.

Anonim spunea...

ft tare piesa asta...tzi s potriveste combinatzia asta d kelly clarkson,avri shi fergie :D :D am votat piesa cu nota 10...e super tare...ce sa mai zic...:D :* ..selena

lore spunea...

asta suna a lauda?...nooooo!=))
place piesa mult:*

Anonim spunea...

Foarte misto piesa. Votat. 10 :D