marți, 23 octombrie 2007

22 octombrie! weee!!! La multi ani mie!













Dragul meu cititor,de acum trebuie sa raspund la intrebarea "Cati ani ai, puishor?" tot cu ochii mei de copil nebun "Am 22!"

A fost ieri ziua care mi-a adus aminte ca acum ..22 de ani alunecam si eu in aceasta lume, mikutza si lipsita de aparare, lipicioasa, miorlaitoare, dar iubita si dorita inka de la stadiul de embrion (sper.. stati sa o intreb pe mami!)

Si pot spune k mana pe inima k am avut o zi de nastere foarte dragutza..deshi nu s-a lasat nici cu petrecere cu balonashe si nici cu cadouri gigantice gen o excursie la Paris sau mashina sau mai stiu eu ce nebunii.Pur si simplu... am avut o liniste ciudata in suflet,neasteptata, venita nu stiu exact de unde...sa fi fost ploaia de afara?Muzika buna ce imi rasuna prin camera?I donno...

Mi-am scos amicii in oras sambata, nu luni pe 22, deoarece weekendul este inventat pt iesiri ..luni seara toti sunt obositi deja de la cat s-au gandit ei k e o noua saptamana de lucru si ce naspa eee...... :-))) pana la urma oboseala e mintala ...mai putin fizika..NAH...ideea este ca i-am scos sambata in KF, o ceainarie ciudatzika si des frecventata din Arad.

Desi mi-era somn rau deoarece cu o seara inainte fusesem la Timisoara la TM BASE, am rezistat eroik, am baut o cafelutza si mi-am revenit, sa fiu coerenta in discutiile cu invitatii mei.A fost o seara de exceptie.. s-au purtat discutii dintre cele mai variate, am facut poze, ne-am jukat "Valiza"(un jok care pare pueril la 22 de ani, insa iti pune mintea si ..vocabularul la contributie) , unii au stat tolaniti pe ciupercutze , altii se bucurau de muzika chill care iti creeaza mereu o stare de bine..am primit o gramada de cadouri dragutze si colorate,am primit flori..

Luni .. a fost ziua cand am facut oficial 22 de anishori..au venit bunicii la mine, am baut vin cu ai mei, telefonul nu prea a avut odihna de cate felicitari am primit, verbale sau scrise.. am iesit la un vin cu Minu, care nu a apukat sa vina sambata din cauza unei sonorizari. Si o surpriza tare plakuta a fost sa primesc un colet recomandat direct de la Bucuresti, un cadou foarte dragutz de la Eric, o carte !

A fost o ocazie in plus sa constat cu tristete ca unii oameni care ma cunosc de..ani buni.. care la un moment dat sustineau ca insemn ceva in viata lor, nu au stiut sa spuna un scurt "la multi ani"care le lua 1 minut din viata.. si au fost oameni care ma cunosc de cateva luni si au stiut sa imi lumineze ziua cu aceeasi urare.

ps: luni noaptea cand m-am intors din oras nu aveam (again!) modemu' pe birou... guess who? :-)))

11 comentarii:

Anonim spunea...

sisul meu drag iti urez inca o data "la multi ani"!! sa-i traiesti la intensitate maxima. dar stii tu astea. si stii si ca te iubesc! te-am tzucat.moah

Anemari spunea...

Brigi....copil inocent si nebunatic de 22 de ani...LA MULTI ANI...sa fi sanatoasa,toate visele sa ti-se indeplineasca si sa ai parte de o viata roz...ramai asa cum esti,nu te schimba indiferent daca mai cresti cu un an.Pup.

Anonim spunea...

LA MULTI AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANI! Don't dare to change that temper of yours!

Bridge spunea...

Am incercat eu ceva, Fintzi, dar nu mi-a mers...

Anonim spunea...

hey:)..imi cer scuze pentru marea intarziere:D....LA MULTI ANI!!!...si sa fi fericita. pupici___didi

ana&fluffy spunea...

si de la mine un sincer la multi ani!>:D< si bafta in continuare! ;)


[p.s.: cu intarziere..;)) da' mai bine acum decat niciodata:)]

Anonim spunea...

La multi ani, nebuno! :))

Bridge spunea...

sar'mana Sirg.De la ce vine Sirg anyway? De la Sirg_uintza? :-D

I am.... spunea...

srry u missed the Sweet 16 like party! but i guess this one was as good as any! :D Happy B-Day. ... cu muuuuuulllllllttttttaaaaa intarziere!

Anonim spunea...

Impartim aceeasi zi de nastere si..pasiunea pentru muzica buna!Iti rasfoiesc blogul in fiecare zi si trebuie sa iti multumesc pentru multe minute de voie buna!

Bridge spunea...

LAURA -la multi ani cu mare pe cand va fi 22 octombrie :-)) Si ma bucur ca iti place blogul.