marți, 2 octombrie 2007

Aniversarea a 10 ani PRIMA TV la Mogosoaia

trupa de shok:clau,cata,bridge,alexa

bridge .. sparge gheatza!

in Coyote Club Bucuresti

Coyote-bridge,fernando(Talisman) si Andreea(Megastar)

je & dragosh(bassist Marfar)

bridge&axela..gugi gugi!

alexa&bridge&coshko

alexa&bridge&coshko .. mad !

je&ferny

in Coyote

tot Coyote

Mogosoaia - party Prima Tv

andreea raicu&bridge

pe scena cu Jukebox

d-na aura urziceanu&bridge

alexa & je &catalin & ana&alexandra(universal music romania)


Mogosoaia


Alta insomnie.Am venit ieri dimineatza de la Bucuresti.Mai mult epuizata ..dupa atata distractie si plimbari si chefuri.Oricum..motivul principal pt care m-am dus a fost.. petrecerea!Si nu oricare.. ci petrecerea Prima TV..primul eveniment monden in toata puterea cuvantului la care am participat vreodata.

Petrecerea Prima Tv s-a tinut la Castelul(MA SCUZATI, PALATUL ..ii multumim lu' Tanti Fantasya ca ne corecteaza cand mai gresim..noi blondele) Mogosoaia (inafara Bucurestiului), pe un domeniu destul de intins care cuprinde cladirile Brancovenesti cu o arhitectura superbissima,carari care trec prin padurice, un lac mare de tot.Acolo a fost amplasat un cort mare de tot alb,cu covor roshu la intrare,aranjat inauntru cu canapele si masutze, cu tot felul de ornamente futuriste , scena, bar, chelneri mijto imbracati in negru care iti serveau ce bautura doreai tu si cat doreai, bufet suedez unde papai sushi, crevetzi, peste prajit etc etc.De mentionat este faptul ca acest party a avut k tema (sa ii zik asha) culoarea roshie... mult roshu.. iar majoritatea invitatilor aveau ceva roshu pe ei( noi nu ..am fost mai cu motz, hihi ! )

Cand zik invitati, ma refer la angajati ai Prima TV..producatori, PR, vedete ale postului,presa cu arsenalul de camere foto si de filmat... Andreea Raicu,Tudor Chirila, Razvan Mazilu,Adi Despot, Aura Urziceanu, gashka de la Trazniti in Nato, Cristina Topescu,Carcotashii sunt doar cateva nume care au onorat cu prezenta in seara respectiva.

Trupa Jukebox a asigurat muzika timp de vreo 4 ceasuri (cu pauze, normal) si cu ei am pregatit fiecare din noi (eu, Alexa, Catalin, Claudiu) cate o piesa.Baietii din trupa sunt haiosi rau, in sensul k ne sincronizam cumva dansurile ...ei pe scena.. eu cu Alexa in fatza scenei..si asta la inceput.. cand toti acei domni si doamne distinse cu pahare tinute stilat in mana, cu tocuri cui si parfumuri fine faceau ce stiau ei mai bine.. analizau.

Pana la finalul petrecerii lumea si-a dat drumul incetutz, dansau, erau mai animati asha si mai zambareti ( mai ales Huidu care , cu paharul de whisky pe scena, canta si el ce stia cu trupa si mai auzeai cate un "Bine, Tzopeascaaaaa!"..."Bine , Brigittaaaaa!" :-)))) ) . Au facut si trenuletul la un moment dat, dar atunci eu eram mult prea ocupata cu paharul de whisky , iar Axela mea cu paharul ei de votka cu orange juice.

Pot spune k ne-am simtit k si 2 mici printzese la un bal al reginelor si cavalerilor, rasfatzate, filmate, pozate, admirate, ascultate, apreciate...sa mai zik? Noi eram gradinitza, ei erau oldies but goldies.Pe Cata si Clau nu i-am intrebat cum s-au simtit...Catalin evident bine, ca tot dansa si se prostea langa noi, Claudiu a fugit rapid in Bucuresti ca avea o cantare in country club Coyote... unde am aterizat si eu mult mai tarziu.

In rest...tot chefuri pe la Bucuresti cu amicii de acolo, cu Axela(=Alexa) , cu Deea, Coshko, Erik, Carstea,lumea care a mai venit prin Coyote unde am tot fost in ultimele 3 seri petrecute acolo...Apropo, trupa Marfar au dat concert vineri si sambata si atmosfera a fost mijto de tot..s-a cantat , s-a dansat, baietii chiar sunt talentati, piese care prind la publik.. good choice.

Intr-una din zile am vizitat si Observatorul gratzie lui Coshko, dar pakat ca era innorat si era si Luna plina, caz in care ar fi fost mai greu de observat. Acolo se afla cel mai vechi telescop din Romania, unul mare si valoros de tot care se cheama Bertha, iar cel mai mikutz, un fel de puiutz al Berthei, pe numele de Gyortz :-D .... Bertha & Gyortz.. sweet!

Bucurestiul are farmecul lui.. dar pe moment am simtit ca trebuie sa vin acasa, trebuie sa imi iau in serios ultimul an de facultate, si apoi... ramane de vazut.Oricum, in vizite voi ajunge mai curand decat cred unii :-)))

16 comentarii:

Anonim spunea...

"covor roshu" pt vedete;;)sper k nu citeste brigi sa se ia de mine:-s"nu ne mai face vedete...":)))superrr pozele.pupa:*

lore spunea...

mah imi plac toate pozele, dar aia "mad" e tare rau:))
hmm... ai ajuns mai mult epuizata... dar acolo v-ati distrat, nu?mai cu un whisky(tu) sau votka("axela"):d. asta e tot c conteaza:)
aq crek esti l cursuri(chiar ia in serios fata ultimul an:)))... nu mai conteaza k probabil mori de somn:))

Anonim spunea...

hmm..cred ca a fost petrecere frumoasa..:)as vrea sa mai vb cu u daca vrei...ca mi-ai cazut tare simpatica la megastar :D idul meu e just_deyu . daca ai chef/timp..da-mi un add....kissuiesc fata:*

Bridge spunea...

si ID meu este jose_bebe_22... :-D

Anonim spunea...

*sigh*
Imi pare bine ca l-am revazut pe Claudiu! :)

Bridge spunea...

ma bucur pt tine, sym.

Anonim spunea...

Doamne ce tampenii debitezi,

Cu mare tristete

Alex Cruceru

Bridge spunea...

dl. Alex Cruceru,este parerea ta, neargumentata ,ce-i drept.Hai nu fi trist.Take it easy..

Bridge spunea...

aa...asta era secretul.Cruceru e amic cu tanti Fantasya..Fantasya zbiara neincetat cat sunt de prosti unii si cat e ea de isteata .. Hai sa lasam commenturi! :-))))

Anonim spunea...

Ca acu m-am enervat! cin pixu-i asta Fantasya??? se tresc toti copii de 15 ani sa-si dea pe net cu parerea.... sa-i spuna cineva "get a life!"

Bridge spunea...

balaure - cel mai grav e ca nu are 15, ci mai mult :-) Na..acum toti suntem liberi la pareri.Noi sa fim sanatosi!

Anonim spunea...

Incearca sa nu mai faci poze atat de aproape, sincer nu te avantajeaza deloc, ai tenul f gras si iti ies in evidenta cosurile.

Bridge spunea...

1. inainte sa iti formulezi ideea pe blogul meu,te semnezi din respect pentru ceilalti.

2. incearca altceva, "sfatul" acesta "prietenesc" nu functioneaza si stii de ce? Pentru ca eu stiu ce inseamna sa ai aceste probleme de ten si nu le-as dori nimanui,nici tie..(Bogdanel?) ..si nici altora.De aceea te scuz.Ca nu stii ce zici.

3. it takes more to piss me off..won't you get it?

Anonim spunea...

nu am treaba cu fantasya,am creierul meu propriu.ai vazut site-ul pitzipoance.ro?eh,atat am de zis,intri perfect acolo,cat de grea e viata ta,uoff,ale naibii petreceri,fitze si banii astia,ce grea face viata omului.Aoleu Doamne!!!

Bridge spunea...

alex - cam mare acest delay,domle' :-) Nu stiu de ce ai pune fitele si banii in aceeasi propozitie cu mine.Si da, cunosc si vizitez regulat pitzipoance.ro .Cat despre parerea ta..succes in a ti-o mentine.

Anonim spunea...

VA PREZENTAM CU DRAG NOUL BLOG AL MARII ARTISTE AURA URZICEANU. SPERAM SA VA PLACA. VA ASTEPTAM LA: http://auraurziceanu.wordpress.com/