duminică, 21 octombrie 2007

MEGASTAR 2 - Muntenia & Dobrogea

Azi am vazut reluarea de la Megastar-cu sufletul rascolit de amintiri, cu senzatia ciudata ca stiam exact fiecare detaliu care se afla dincolo de marginile televizorului de acasa,cu un zambet melancolic pe chip si cu o solidaritate inevitabila pentru concurentii care au urcat pe scena.

Mami se minuna si zicea "Vai, cat sunt de cuminti ei.Nu comenteaza,multumesc si cand primesc note mici.." .. a trebuit sa ii reamintesc adevarul pe care acum un an il stia si ea .. "Mami, cuminti?..Neah..doar kakatzi pe ei in pantaloni de emotii.. Been there..Done that!..Simple as it is." Cu fiecare prestatie in plus pe scena orice gest va prinde o mai mare siguranta,un contur, ceva ce doar experienta ti-o da.

Oana a meritat pe bune k publicul sa o treaca in finala prin vot.Mi-a plakut si Elena, insa Oana a fost pe sufletul meu.Iar piesa "Ironic" i-a iesit mishto de tot, a cantat-o cu personalitate,a cantat-o in stilul ei.Faptul k a cantat-o bine a mai stins din regretul k nu am mai reusit anul trecut sa o cant eu in Semifinala Mare.

Bafta in continuare!Stam cu ochii pe voi :-)

6 comentarii:

Anonim spunea...

A fost misto oana,pe departe cea mai buna din concurs, dar pentru ca te-am auzit si pe tine cantand aceeasi piesa (in club PAT)...M-a apucat o tristete asa...
Ma intreb daca o sa apara in editia asta niste concurenti la fel de misto ca tine, ca deea, cristina, alexa...claudiu... Mi-e dor de voi :(

Bridge spunea...

si mie mi-e dor de noi.dar acum e corect k si altii sa aiba aceeasi sansa.

Anonim spunea...

AM regretat enorm ca nu ai mai apucat sa iti canti piesa atunci - a fost atat de nedrept, mai ales ca stiam ca va fi ceva super din partea ta.

Sper ca macar de Craciun sa faca ceva event la MS si sa va invite si pe voi cei mai buni de anul trecut.

Corect, Oana a fost cea mai buna, imi pare bine ca publicul stie sa voteze corect... chiar daca votul e nejustificat de scump!

I am.... spunea...

dupa cum tzi-am mai povestit ... nu eram acea perosana care sa vizioneze Mega Star! in fiecare seara cand era difuzat ma striga mama (eu fiid ocupat cu computerul) "Hai mă odata ca-i Brighi la Mega Star" in fine ... aveam si eu un saracel de telefon dar din pura admiratzie si respect ... si... spirit de ardelean am trimis voturi cat m-a tzinut creditul! sincer imi pare rau ca nu ai primit ceea ce meritai dar tzi-ai facut macar reclama meritata! aaaa si imi pare rau pentru inca un lucru .. ca nu am avut timp sau dispozitzia necesara pana acum sa comentez blogul tau ... care este foarte frumos structurat si creat! toate cele bune ... ne vedem la o bere si cine stie .. cand vei ajunge MEGASTARETZA itzi vei aminti si de coiudatu ala de stanca! :D :*

lore spunea...

Da, cu fiecare prestatie in plus orice gest va prinde o mai mare siguranta... asta s-a putut observa si din fata micilor ecrane de-a lungul sezonului intai.
si mie mi-a placut mult oana (ar fi fost super sa fi apucat si u sa canti "Ironic" in concurs pt k te-am auzit cantand-o si te prinde fff bine).
mi-au placut si cei salvati, dar as fi vrut printre ei sa fie si stefan.

Anonim spunea...

http://markonzo.edu Punk not dead actual ashley furniture [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536072]actual ashley furniture[/url], jimrtcl, watch allegiant air [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536075]watch allegiant air[/url], tmspisk, best pressure washers [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536078]best pressure washers[/url], sebifig, follow dishnetwork [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536080]follow dishnetwork[/url], qljdbwo, fresh adt security [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536076]fresh adt security[/url], hacxol,