joi, 17 ianuarie 2008

Povestea cacatzelului frustrat

Azi dimineata m-am simtit ca un rahat de ala aburind cand a trebuit sa fac o mica prezentare verbala in franceza a eseului despre Castelele de pe Valea Loarei si ma makaiam mai rau ca o ratza retarda.De zuparare..m-am eliminat intr-un final (eu,cacatul) intr-un closet rece unde mereu e asa liniste incat, daca se lasa cu "aterizari"..testezi acustica.

Concluzia ce am tras-o eu?Nu tre' sa ne plangem prea tare.. in fiecare zi esti prolific, chiar daca dorintele se materializeaza ( :-D ) sau nu pe moment.

Si daca tot suntem in zona, am gasit o clasificare haioasa a cacaturilor.Click pe tipuri de cacat si nu-mi ramane decat sa va urez..o noapte usoara :-))))

6 comentarii:

Anonim spunea...

ce-mi place autoironia ta cu lipsa de fite si ironia "corecta" la imprejur;
alta lume ar avea(suferi) "deficiente" serioase de la lipsa asta :)

tare brigitel:)

Anonim spunea...

cu toate ca mie-mi mai mult cum suna "brighi" .. :)

Anonim spunea...

"imi place"

Anonim spunea...

comentariul nr.4 :)

Bridge spunea...

marea ironie este ca initial nu vroiam sa abordez un subiect atat de "cacacios",dar pe nesimtite am ajuns in acea directie. Si acum astept reactii de cacat de la cei mentionati de tine :-)) Aia care ar zice ca a vorbi despre propriu-ti rahat este o vulgaritate pe fatza,dom'leee! :-)))

Anonim spunea...

=)) tare postu' la fel si tipurile de cacat! m am zvarcolit in scaun de ras!=))