miercuri, 9 ianuarie 2008

Hush lil' baby , don't you cry..mama's gonna buy you a .....RELOADED gun!


Ardelean Mario: sal ce faci?
bridge: ma intreb cu cine vorbesc...cred ca aia fac
Ardelean Mario: DA
bridge: "da" te cheama?
bridge: originali parinti ai
Ardelean Mario: CEAI MAH
bridge: nu nu...
bridge: ceaiul il beau doar atunci cand sunt racita sau cand nu pot face kaka si tre sa ...il "ajut" putin...mai oboseste si el...in drumul lui spre lumina
Ardelean Mario: AI CHEF DE CATERINKA
bridge: daca mi se dau motive, da
Ardelean Mario: CA ITI DAU IGNORE SI IMI BAG POLA IN IDU TAU
bridge: dA?
bridge: super bridge: au au...inima au...
Ardelean Mario: CINE ESTI
Ardelean Mario: NU MA ENERVA
bridge: ghitza, pliiiiiz, nu ma enierva!
Ardelean Mario: CINE ESTI
Ardelean Mario: DAK ALFU JUR CA ITI SUC GATU
bridge: exact cine sunt. nici mai mult, nici mai putin.excelent asa.try it.
bridge: sugi ce ? gatu?

Ardelean Mario: DA
Ardelean Mario: DAK NU ZICI CINE DRAKU ESTI
bridge: mah.....in alte conditii nu mi-ar fi displacut ideea, daca e sa fiu sincera.dar tuh cred ca esti mult prea bun totusi pt mine.nu merit un om atat de ..complex ca si tine.si pun pariu k esti minor..deci cade afacerea
Ardelean Mario: BAH FATA
Ardelean Mario: U SUFERI CU CAPU
Ardelean Mario: ?
Ardelean Mario: ZI IO CRED CA CU SIGUANTA
bridge: KAKU sigurantza crezi asta?
Ardelean Mario: TU FAICI CATERINKA
Ardelean Mario: CATI ANI AI

Ardelean Mario: DE UNDE ESTI
Ardelean Mario: AI 100 DE ANI SI ESTI DIN IAD


bridge: (bah bridge..o fi vreunu de la FBI si mimeaza retardeala...)

Ardelean Mario: MAH
Ardelean Mario: DAMI O POZA CU TN
Ardelean Mario: SAU WEB
Ardelean Mario: SA VAD CINE ESTI SATI SUC GATU
Ardelean Mario: SI SATI MANK INIMA
Ardelean Mario: DREQU
bridge: pana sa sugi tuh orice...inveti sa scrii
Ardelean Mario: DA
Ardelean Mario: MA VAKO

(mario al nost' baga semne disperate de furie roshie)

bridge: vezi sa nu faci atac de cord de atata nerv....
Ardelean Mario: MA DUK LA NEBUNI
bridge: yes...damn i'm good!
Ardelean Mario: CATTI ANI AI ATA?
Ardelean Mario: ZI
Ardelean Mario: 2
Ardelean Mario: ANI
Ardelean Mario: ZI FAT

bridge: decenii
bridge: stii ce sunt alea?
Ardelean Mario: DA
Ardelean Mario: MATA MOARTA
bridge: mama e bine mersi....
bridge: se uita la un cacat de film

Ardelean Mario: DA
Ardelean Mario: DA ZIMI TE ROG CINE ESTI
Ardelean Mario: SI TE LAS

Ardelean Mario: NA NU MAI VB
Ardelean Mario: CE AI MUIT
bridge: tocmai sunteti fericitul castigator al privilegiului de a va afla pe blogul meu intr-un articol de top: "Cum sa scoti prostia cu un cleste dintr-o gura aurita"
bridge: daca ma rogi frumos...am sa iti dau si link..sa te citesti
Ardelean Mario: DATE IN MATA
Ardelean Mario: CINE DRAQU ESTI

Ardelean Mario: ZI DAK AI KEF DE CATERINKA
Ardelean Mario: CA ITI DAU IGNORE
Ardelean Mario: SI GATA
bridge: nuuu ...k esti haios
bridge: mai tine aproape..k poate mai am nevoie de tine
bridge: ma inspiri
bridge: borasc arta pura cand discut cu tine
Ardelean Mario: DA CINE ESTI

Ma plictisesc ...sunt om si eu...putina mila..asa k il las in pace pe copcil...Dar copcilu' isi doreste nespus sa mai converseze cu mine:

Ardelean Mario: SAL
bridge: ..
Ardelean Mario: CEI
bridge: de ce te repeti?
bridge: nu vezi ca neuronii nostri pur si simplu nu simt..chimia?
Ardelean Mario: CE
Ardelean Mario: VB
Ardelean Mario: AKOLO


(dupa cum observati , dragii mei cititori de blog, oamenii insista in prostia lor..tin cu dintii de ea..o leagana si o alinta , o clocesc chiar.. imi vine sa ma tund cheala si merg sa traiesc cu cimpanzeii..cred ca as comunica mult mai bine chiar si cu ei )

Ardelean Mario: DAMI O POZA CU TN
Ardelean Mario: SAU ADIK MAI BN NU
Ardelean Mario: CA MI SE SPARGE MONITORU CA ESTI PREA FRUMOASA
Ardelean Mario: DA NAI POZA


(baietu' imi trimite poza din proprie initiativa...cine sunt eu sa nu o accept? Bwhahahaha! :-D )

Ardelean Mario: NA TR,
Ardelean Mario: SI U AKU
Ardelean Mario: SAU AI HI
Ardelean Mario: CA POATE...........

(poate...astepti ,mama, sa iti creasca si tie un ciot intre picioare si sa ti se increteasca putin creierasul si poate vei intelege si punctele de suspensie)

Ardelean Mario: NA IL IS IO
Ardelean Mario: SI
Ardelean Mario: C

Ardelean Mario: IS MIK

Ardelean Mario: NAH


Cresti mare,ca doar tu esti viitorul tzarii!

21 de comentarii:

Anonim spunea...

copiii din ziua de azi :))

Anonim spunea...

Referitor la "Cresti mare,ca doar tu esti viitorul tzarii!", nu trebuie sa fiu fiul mamei Omida pentru a prevedea un sumbru viitor pentru tara noastra.

4 Intrebari:
1. Are 14 ani?
2. A absolvit 4 clase?
3. E gay?
4. S-a blocat tasta "CAPS LOCK"?

Bridge spunea...

dupa cum observi, Razv, nu prea are 14 ani.Dar are mess si multe "organe" in gura :-))

lore spunea...

mi-e mila sincer de el.. dar nah, uneori ne fac si astfel de persoane sa radem, din pacate de prostia lor. si uite o parte mai buna, te face sa borasti arta pura=)))
oricum esti dementa, turbata... cum vrei tu=))) am ras maiiii:))

Bridge spunea...

turbata, dementa..astea sunt complimentele care imi plac! :-)) mersi, lole

bigiu spunea...

OMG!!! So "tare"!:)) Dar pustiu' chiar nu stia cu cine vorbeste din moment ce utiliza un vocabular asa de colorat...de unde ti-o fi luat id-ul, Bridge? Ma-ndoiesc k de pe blogul tau. Anyway, mare e gradina Domnului...si multi prosti ii sar gardu'=)).

Bridge spunea...

saracu...copcil..i-am si pus poza.Sunt diabolica?

lore spunea...

"Sunt diabolica?"
Pot sa raspund eu? Sau era o intrebare retorica?:))
DA, esti! Dar imi place!!!:D
si app de complimentele alea... cu pla, oricand;;) (sincer aveam mai multe sinonime in cap... dar am zis ca ma abtin)

Anemari spunea...

=))OMG, Brigi deci esti criminala!am ras dar ce mai ras=)) azi am avut o zi de toata ciocolata dar vad ca se incheie bine ziua asta totusi, cu lacrimi de crocodil de la atata ras.Numai pot, pe bune, mama nu intelegea de ce dintr-o data am inceput sa rad si i-am aratat, sa iti zic replica ei:"Vai cat de tare si cine ziceai ca a scris asta?"..eu:"Mama, e blogul Brigittei, stii tu de la Ms 1"..mama printre lacrimi de ras:"Sa mai citesti din ce scrie ca tare ma distreaza"...:))..In legatura cu copilul tembel cred ca are 11 ani dar minte de 2, pot sa pun pariu ca este unul dintre fanii infocati Taraf tv, dar totusi ma Brigi, cum a aterizat id-ul tau la el in lista?Si oricum, e pierdut pe lumea asta, prin ce ii scriai tu probabil ca el intelegea vreo injuratura de mama, cine stie.Data aviatoare, mai Brigi sa vorbesti si tu romaneste si pt mintea unuia de 2 ani ca sa inteleaga si el ceva...ca daca nu e ca un magar in ceata.

Anonim spunea...

aa.. era el in poza de la inceput. n-am facut legatura.

inainte sa citesc si m-am uitat la poza, am crezut ca-i o fata:)

Bridge spunea...

aprozarici, sa-i sterg poza?am mustrari sincere de constiinta..

Anonim spunea...

Nu sterge poza! Asemenea oameni se mai si mandresc cu prostia lor.:D Uuofff! Ma doare inima cand vad limba romana macelarita. Parca zicea cineva din juriul de la
X-Factor: "Noi toti suntem acum mai prosti pentru ca ne-am irosit timpul ascultandu-te". Din pacate vine vremea "generatiei cool (...NOT)".

micutza spunea...

=))prea tare:))

Stefy spunea...

valeu =)) la cat de obosita eram...=)) vai =))) mor de ras =)) =)))))) prostia invadeaza romania...iar manelele care este distrug si singurul neuron =))

Anonim spunea...

Nu stiu cat este de ras...el este doar unul dintre cei mult mai multi...

deyu spunea...

can;t belive it=)) prea tare..ITI DAU IGNORE:((( =)) saracu..:( prea i-au dat parinti frau liber la messenger de la varsta asta. Cum indobitocim noi copii de mici...:)) si uite-i cum ajung=))

Anonim spunea...

n-ai de ce (in legat cu mustrarile de constiinta):)
si oricum, e "cool" ca-i vede lumea poza.. chiar dc ai impresia ca vezi o fata:)

Anonim spunea...

super tare, e cea mai dementiala chesti care am citit-o pe ziua de azi in special pe bloguri :))

Anonim spunea...

Poza e bomba si merita lasata, poate vin americanii si-l baga la AREA 51!"Daca nu EL atunci cine?"
La inceput si eu am crezut ca e fata. Poate ca toata cultura i s-a scurs in "lantisor"...
Viitorul "ROMANICEI"...fie-va pensia usoara, tineretul vegheaza!!!!

Ioana C. spunea...

thuamneee..cat am ras..esti criminala..nu pot sa cred..saracu e ceva in gen:nu mi dai add iti dau ignore..thuamneeeee
p.s.am si eu cativa prin lista...si la ei se blocheaza organe in gura si tasta Caps lock

Anonim spunea...

hai ca asta e tare... saracu Mario...
oricum misto ... ;) nu ar fi o idee sa pui si o poza cu el pe blog aici? ca ar fi mai ok:))