miercuri, 23 ianuarie 2008

Un live de dat cu capu'.. in tomberon

... sunt mai multe variante pentru ce ne aud urechile la acest live dezastruos(si nu ma refer la calitatea inregistrarii) ..ori s-au "veselit" cu ceva substante, ori aveau diaree/constipatie ce a afectat in mod nemaivazut si urechea muzicala, ori nu aveau control pe scena (miram-ash la o artista atat de promovata cum este miss Ashlee Simpson)..just a bad..band day :-))

..am trecut articolul la "on screen" si nu la "supradoza de ras", pentru ca mie sincer nu imi vine a rade ascultand-o pe fatuca.Sa rad mi se pare deplasat, sa o scuz zicand eternul "se mai intampla" nici aia nu imi vine a face, cuz .. Xcuse me .. nu vorbim de niste amatori sau cel putin ei nu se considera amatori,sunt sigura de asta. Raman la ideea ca au uitat ca dupa concert .. se fac toate cele lumesti, si nu inainte :-D

11 comentarii:

Anonim spunea...

le fetele alea le placea.. :)

Bridge spunea...

pai de ce crezi ca NU prea mi-a venit sa rad? ..

Bridge spunea...

bah oricum..o natie care sa isi iubeasca in asemenea hal atat valorile cat si rahaturile de orice fel eu nu am mai vazut.Patriotism bagat cu tzutzla (biberon) inca din anii fragezi ai prunciei :-D

Anemari spunea...

Pfoai ce naspa se aude...daca era pe o sena in Romania, o huiduiam lumea de o gaseau toate alea dar acolo se aplauda.

Anemari spunea...

scena, o huiduia*...imi cer scuze

Bridge spunea...

#ANEMARI - pai da..instinctul primar al romanului, sa huiduie, ca e bun, ca nu e bun, el tot huiduie.

Anonim spunea...

cred ca e vorba de control...pana si backing-ul e in alte sfere...orchestratia sunaok...dar vocile sunt pe campii...si - culmea! - pe aceleasi campii... si cred ca ati observat prezentatorul cand zice: "and now, live;);) Ashley Simpson"

Anonim spunea...

da, cum le huiduie pe toate formatiile -facaturi- de la noi, nu? :)

Bridge spunea...

pai da..chiar si la alea..ca nu isi arata mai mult din tzatze,de exemplu :-))

Anonim spunea...

Cred ca nici inregistrata nu este frumoasa melodia asta.

Anonim spunea...

vaaaai, cat de trist!:(( ce urat a fost, n am putut sa ma uit la tot!:-s