luni, 14 ianuarie 2008

Mushroom Story&Brigitta live in 'Frontiera'




















Sambata a fost chef mare in Frontiera!Boomr a organizat primul eveniment cantacios in Arad, invitand trupa The Mushroom Story din frumosul Cluj sa "perfor(m)eze" live pentru membri Boomr-i inscrisi pe site si nu numai pentru ei, ci pentru toti agitatii care au nevoie de multi decibeli, in special la final de saptamana.

Nu am stat nici eu departe de microfon... check it out!

http://youtube.com/watch?v=Kjt2Wi0Cna8

7 comentarii:

Anonim spunea...

Astia "The Mushroom Story" pare-mi ca i-am vazut la stuffstock, cand au intrat in loc la unii din Rep Mold care au avut ei probl cu pasapoartele;
f originali oamenii cand i-am vazut, inafara ca un catec, toate versurile pe care le avea era parca "fuck the doors".. in vreo 5 minute am inteles bine asta:); in rest buni, cum am zis.. originali;

te-ai inregistrat si te-ai pus pe blog de la cantarea asta? zi si mi unde, sa dau clik daca da:)

Bridge spunea...

da exista :) uite pun link acum.

Anonim spunea...

ti-ai schimbat poza.. :)
un brigitel mai luminos

ps: cu tine fac exceptie, ca io nu diminutivez de obicei, da tu-mi zici intr-un fel si-mi si place cum suna..: "brigitel":)

Bridge spunea...

hihi :-))..dar veste proasta..trebuie sa cumperi licentza, pt ca mi s-a mai zis asa(chiar la voi la Bukale)

Anonim spunea...

buc e mare. nici la windaos n-am:)

Bridge spunea...

nici la iubitele altora pe care le-ai folosit banuiesc ca nu ai avut mereu licentza.. nici eu ca fac o lucrare copy paste la franceza..nici parintii ca ne-au conceput..nici ca ..nici ca...nici...ca...ca..nici unu nu e prrrfict

Anonim spunea...

n-am folosit iubitele altora.. poate doar cu gandul; adica cu gandul mult.. in general :)