miercuri, 16 ianuarie 2008

lil'-girl-has-so-many-nicknames-that-she-always-gets.. (how?!) confused

Si da-i ..si da-i..si da-i ..si tine pasul cu gandurile care iti trec prin minte inainte sa te ia somnul! Noaptea trecuta ma gandeam sa trec pe foaie cum mi s-au adresat oamenii de-a lungul anilor, ocazional sau chiar des. Cei care se simt cu "musca pe caciula" si le-au iesit astfel de apelative din gura, sa claxoneze cu un comment de sua culpa :-)))) Here we go..
bridge
brigitzel
brigishor
brigiuletz
guritza
pui
grasu' mio/meu
beibi
graashule
blondie
copil frumos
degetzico
briiiiigit
blonda mica
turbato
brigitzi
cousin
titireaza
roackare
megastaretza
bitch
matzule
bah
gogoshica
bardoshelu'
sis

13 comentarii:

Anonim spunea...

io am diminutivat-o(a put a 2a deja se pare) pe lil` girl, pt ca ea m-a diminutivat prima:)

ps:imi place rima(am citit-o ca si cum ai spune-o tu.. ca acuma stiu cum canti:) )

Bridge spunea...

nu-ti face griji ca ei ii place sa fie alintata :-))) (acum o dau in tanti Fantezie ca vorbesc la pers. a 3 a sing.)

ps after your ps: da..si neaparat sa am blugi xxl pe mine si sa ma tin de shlitz

Anonim spunea...

MEGASTARETZA! :D ai uitat de mine ntz ntz!

Bridge spunea...

oops..retarda de mine!eram sigura ca uit ceva.corectez acum.

Anonim spunea...

cred ca eu ti-am zis intr-un mesaj "Bridge" (faci asa, o numaratoare si la sfarsit centralizazi si ne zici si noua cati au fost la fiecare nume de alint?)

lore spunea...

ce faine-s toate:)))tare asa, sa ai parte de atatea alinturi. eu nu ma simt cu musca pe caciula deloc:D
suna bine beibi, pui... etc
tre' totusi sa recunosti ca esti si blonda mica si turbata:))

Anonim spunea...

:) :)) (de PS tau..)

lore spunea...

tu blonda mica... si gitta ar suna fain:)):D

Anonim spunea...

bitch lol

Anonim spunea...

da sis! vinovata cu asta. :) ai uitat de morcovel, aladin, sconcs....:P

Anonim spunea...

acum e momentul sa-mi recunosc si eu partea mea de "vina"? :P

ok, recunosc ... beibi, bridge, brigitta, bitch, pui si bah ... :D

cine castiga "premiul"?

Bridge spunea...

mon cher "i", nu tin minte sa imi fi zis tuh "bah" :-))

Anonim spunea...

NICKNAME: "hiroshima" (my bad if i wrote it wrong)!