miercuri, 23 iulie 2008

Spalarea colonului ...sau GIGA CACATUL

Unii dintre voi deja au inceput sa spuna ca am un fetish legat de rahat.Untrue.Daaar, surprinzator chiar si pentru mine, sunt atatea de discutat despre aceste reziduuri pe care corpul nostru le elimina (sau nu, si veti vedea de ce) si felul in care ele ne afecteaza sanatatea.

De exemplu, voi stiati ca aveti resturi de caca de cand erati mici,resturi ce s-au depus pe peretii colonului ?Aflasem si eu ieri lucrul acesta... prin bunavointa unui draaaaaag prieten (posibil viitor sot, dupa cum estimam noi doi uneori) .. si se pare ca multi oameni folosesc tot felul de tratamente sa scoata din ei ... ce scot.. :-D

Wanna see? Poze cu rahatzei gigantici,de natura deloc extraterrestra, aterizati direct in wc-uri din adancurile maruntaielor omenesti, dornici de a iesi la lumina si de a striga intregii omeniri "Suntem aici!!! Nu ne puteti ignora! Suntem scarbosi si suntem ai vostri in totalitate!!" Ha ha ha!

Curaj .. nu mori ..eu am baut Sana uitandu-ma la poze.. uite ce chestii pot iesi chiar si din tipele sexi, cum e cea din prima poza. 1...2...3..... Da CLICKKKKKKKK!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Nu m-am uitat la pozele tale pt ca tocmai mancam ceva bun :) Dar ca o solutie la curatirea pe cale naturala a intestinelor stiu ca varza (mai ales cruda) ajuta foarte mult. Deci, recomand salate de varza.

Anonim spunea...

ramane de studiat; nu stiu cat de sigur e...ca nu ne luam doar dupa reclama

oricum, o dedicatie pe subiect:

http://aprozarnet.com/?p=20

bigiu spunea...

Bhuahahaha! =))

Am avut deseori senzatia, delectandu-ma analizand pozele, ca le pot percepe pana si mirosul. Is it normal, or not? =)))))

Mah Bridge, tuh stii sa ne smulgi intotdeauna cate un zambet :D

Bridge spunea...

sirg - o fi si cum zici tu.oricum rezultatul final are un look de exceptie.

aprozarnet-Toma necredinciosu' :-) eu oricum am de gand sa testez intr-o buna zi.

bigiu- daaaa, unii raman desfigurati dupa atatea zambete ce le provoc :-)) sau?

bigiu spunea...

Neah... don't think so, desi chiar daca raman cu sechele nu-ti vor purta ranchiuna, c'apoi, la urma urmei, nu e fericirea cea mai importanta? Da-le-ncolo de consecinte! =))))

Anonim spunea...

am rezistat si nu am dat click. sunt mandra de mine :))

Anonim spunea...

sindromul scie:
=)) =)) =))
super tare... si eu mi-am dorit tot timpul sa fac clisma =))
aaaaa... apropo, a fost super mega bun sandvichul (sau cum se scrie) pe care l-am mancat in timp ce futeam buha pe la birou...

Anonim spunea...

Tocmai am revenit din a doua pauza de masa si am nimerit la tine. Click pe link, dar n-am descoperit nimic nou afara de poze. Gretoase, recunosc, si acum simt mancarea fastacindu-se in stomac.
Tin minte ca era o perioada din viata mailului meu cand primeam reclame la tot soiul de medicamente minune care imi curatau colonul.
Sa inteleg ca nu mai functioneaza corespunzator sistemul ala care-o fi responsabil cu eliminarea dejectiilor de tre' sa apelam la pastilute vidanjoare? :))))

Bridge spunea...

guys, oricum cred ca ar fi o experienta interesanta..cu varza, pastilute sau alte cele.