luni, 7 iulie 2008

Gata cu studentia!

ionela, marion, goku, elena
colegii,marsaluind pe strand
moi et mister Margea
Bridge the Fridge

saritura ratata
anutza,goku,emmy
me and my beloved,curly zaitza
Turtle power!

Gata! S-a terminat.Am pus punct studentiei.Acum ce fac?! :-D Imi iau job? Ma marit? Fac copii? Invat sa gatesc si sa pun bani la ciorap? Mai pun cateva kile pe mine? ...Hell no! Am nevoie de o perioada de X zile sa ma adun/relaxez/distrez fara nici o grija pe cap si apoi ... ramane de vazut.

Sustinerea orala a lucrarii de licenta a fost ... o dulcegarie, daca o pot numi asa.Stiam ca nu am de ce sa imi fac probleme .. dupa atatea saptamani in care am scris-o si recitit-o,doar ca e in natura omului de a se impacienta pentru unele lucruri.Stiam ca va fi o mica prezentare a lucrarii,urmata de 2-3 intrebari din partea profesorilor din comisie (carora le-am fost studenti in toti acesti ani) and ..that's it...free to go! Eu am vorbit vreo 3 minute, dupa care una dintre profesoare m-a intrebat despre subcultura emo (no offence, i made you freaky teenagers,among other things :-D ), curentul grunge ("Smells like teen spirit" vs. "Coco Jumbo" :-D ) si felul in care un gen muzical poate crea o moda ,un stil de viata.

Mi s-a parut super scurt totul.Sincer as fi vrut sa mai pot discuta despre subiect cu profesoarele, dar cum mai asteptau si alti colegi, nu cred ca vroiau sa se piarda prea tare in detalii. Oricum...a fost frumos si am iesit din sala cu o senzatie de multumire de sine,asa cum au iesit si alti colegi de ai mei.Am luat 10, eu si alti colegi de ai mei.Nota de la franceza (scris) - 7,75 , imi va micsora putin media generala, dar sincer nu cred ca meritam mai mult.Am uitat cam tot ce stiam la limba franceza, pentru ca mi-am pierdut interesul de a o aprofunda.

Urmeaza o mica excursie la Oradea , la petrecerea unui bun prieten,pe care nu l-am mai vazut de ceva vreme ,dupa care revin in Arad si imi doresc sa merg undeva cu cortul , in mijlocul naturii sau in mijlocul ... nebuniei, in Vama de exemplu :-D . Vara e lunga, locatii sunt ,doar sa ai bani destui.

Spor si voua la distractie !

4 comentarii:

lore spunea...

felicitari inca o data! :*
blonda mica a mai terminat o etapa a vietii ei... acu incepe alta. "ce (te) vei face cand vei fi mare?" esti mare. nu ar fi trebuit sa stii deja? :))

in fini, distractie maxima vara asta!

anna spunea...

noah, dai de beut :p asa cu masura, nu pana la 6 dimineata in Lost :)))
bah, p unde mai umbli ca nu te mai vede lumea
marie

Anonim spunea...

mno...felicitari si pentru licenta!;)...
ca tot ziceai de excursie cu cortul..daca alegi prima varianta, in natura, ti-as recomanda suncuius-vadul crisului..e foarte tare pentru o excurisie de relaxare si liniste:)..e un loc superb zic eu.
vacanta placuta!;)

Andreea89 spunea...

hello! felicitari absolvento!!! hey suntem cam toti in aceeasi oala cand vine vorba de faptul ca nu stim ce sa facem...adevarul e ca nu vrem sa stim acum. e vara , e party peste tot , in fiecare zi ( dc vrei)!!! hai cu noi la sighisoara si apoi la mare cateva zile!!! see ya ! pup