marți, 15 iulie 2008

Generatia messANGER

O don'soara s-a suparat azi pe mine in scurt timp,pentru ca eram si eu curioasa cine imi scrie si ..de ce..

don'soara Ilie: buna


eu,care sunt altfel decat sunt: salut

Dupa 4 minute ...

eu,care sunt altfel decat sunt: exista vreun motiv plauzibil pentru care mi-ai dat add...totusi?

don'soara Ilie: pai...da...pt k ai fost preferata mea de la megastar,....insa citind pe blog-ul tau, nu esti asa cum erai la megastar

don'soara Ilie: pacat

don'soara Ilie: poti sami dai ignore dak vrei

eu,care sunt altfel decat sunt: nu cred ca suntem in masura sa judecam persoanele pe care nu le cunoastem.

don'soara Ilie: nu dar/...totusi..credeam ca esiti altfel

Draga don'soara Ilie, prefer sa nu fiu preferata nimanui daca singura concluzie (rasarita nu stiu de unde) ar fi cea trasa de tine.Uite acum ai un motiv plauzibil pentru care sa ma antipatizezi.Sunt convinsa ca o vei face.Acum ai toate datele problemei.Sunt o scroafa ipocrita ce isi permite ca dupa inmormantarea unui prieten sa vina acasa si sa nu fie entuziasmata de chatul pe acest "spalator de creier" numit messenger cu persoane straine sau nu.

Sa-mi fie cu iertare, lume virtuala ...

11 comentarii:

Popescu Cristian spunea...

Avand in vedere cat de mult e lovita de amorul pentru limba romana, probabil a fost foarte greu pentru ea sa inteleaga totusi post-urile de pe acest blog.
Si eu unul nu inteleg care e legatura dintre prestatia ta de la Megastar si faptul ca "esiti altfel" pe blog. Pe blog canti mai rau, sau cum ai dezamagit-o ? :))
Ma rog... poate pentru alti pusti esti kind of a model asa cu.."esti,dar nu esti" :) ( subscriu si yo aici ) ;)

Bridge spunea...

ce sa zic.. aproape raman fara cuvinte .. internetul lumineaza si indobitoceste in acelasi timp.am simtit-o pe propria piele.

Anonim spunea...

Si cum esti tu pe blog altfel decat la Megastar? Aaaaa! Nu canti. Da, mai Bridge, cum iti permiti sa nu canti pe blog? Lasa ca nu trebuie sa te placa toata lumea. Eu te plac.;)

Anonim spunea...

domnisoara aceea te-a bagat in lista de messenger numa ca sa iti spuna ca la megastar erai altfel? :))

Bridge spunea...

a urmat si o a doua discutie.. dar m-a avertizat ca o posteaza "la ea pe blog" .. si fara sa imi dea link.. :-))))

Bridge spunea...

sa nu faceti ca mine,sa va pierdeti timpul tragandu-va de siret cu copiii pe mess..desi uneori e al naibii de hilar :-D

bigiu spunea...

Genul de fetita megafrustrata si suparata pe viata care n-are altceva de facut decat sa-i critice pe altii... some sort of emo kid. Dar daca doar pentru atat ti-a dat add inseamna ca are iq-ul la nivel de incubator galinaceu... mdeah.

Anonim spunea...

nu cre k vrea s t critice... cre k era o opinie dar in fine :) ce rost isi are parerea mea?!

ce IQ ai Bridge?

Bridge spunea...

blueberry - uite ce e..nu ma astept sa ma placa toti.Uneori sunt dificila si fara chef de zambete si maimutareala si chaturi.Criticile argumentate,cu un fundament puternic au fost mereu binevenite in viata mea.Dar ma irita cuvintele aruncate in vant oriunde,pe mess,idei ce se reduc la "bah esti cam naspa, presimt eu ca esti o ipocrita notorie,impusca-te".

Dupa cum am zis de atatea ori,am facut si eu greseala sa judec dupa cum m-a taiat capul si ma bucur ca au fost oameni care sa ma readuca cu picioarele pe pamant si sper sa o faca de cate ori va fi nevoie.

Iar vis-a-vis de IQ meu (desi nu stiu cu ce te-ar ajuta informatia) nu pot spune cu exactitate, dar e la un nivel suficient incat sa imi dau seama de ironia ta.

Cam atat.Nu o lua prea personal.

Anonim spunea...

okk bridge..
scuze daca am spus ceva gresit...

acum stiu ca probabil fata cu fata astaa picat intr-un moment oribil pentru tine...



sincer imi pare rau.


bye,
Blueberry





ps. ai o voce superba nu stiu cine nu si-ar dori una ca a ta. succes

Anonim spunea...

E adevarat ca esti altfel...adica mai frumoasa, mai deschisa, mai sincera, mult mai ok.