luni, 14 iulie 2008

Teo



Teo nu mai este printre noi acum.Sper ca Dumnezeu l-a intampinat cu bratele deschise si multa lumina acum cateva zile, cand L-a chemat la El.Sper ca Dumnezeu sa aiba timp sa mai bea din cand in cand o bere cu Teo, sa rada si sa ii asculte povestile, sa il lase sa puna muzica drum'n'bass la acel computer ceresc.Sa ii dea liniste sufleteasca .. pentru ca e singura liniste de care se mai poate bucura acum, ca alte griji au disparut.

Teo nu a mers cu turma.A fost unul din cei care a inteles de mult timp ca viata nu consta in reguli scrise si bani si alte valori.Viata lui nu a fost o cursa nebuna dupa aprecierea,iubirea si acceptarea celor din jur.Si tocmai de aceea mi-a fost drag.

Nu puteai fi trist in preajma lui Teo.
La fiecare party din ultima vreme, primul lucru pe care il faceam era sa merg la masa dj-ului si sa il pup pe Teo, iar el mereu ma primea cu un zambet larg si multa voiosie.Apoi,uneori, spre dimineata , il duceam de mana pana la o ciorba de vacuta, desi mereu se lua de cap cand auzea de asta.

Teo a fost un om liber.

Odihneste-te in pace, prieten drag si zambeste-mi si mie din cand in cand de acolo de Sus.Si tine-mi un loc chiar langa tine, pe cand va fi sa urc si eu.



The Fray - How To Save A Life

5 comentarii:

Unknown spunea...

vai... mi-am amintit de pozele astea... după ce-aţi venit voi de la nuntă le-ai făcut în KF! eu mă simţeam naşpa, n-aveam chef de nimic, şi totuşi, nu puteam decât să zâmbesc văzundu-l pe Teo... cred că atunci a fost ultima dată când l-am văzut... :(

Anonim spunea...

but..but..but...what happened to shutzu? :(

Popescu Cristian spunea...

Sincere condoleante... :(

deyu spunea...

frumos ai scris despre el. :) el va continua sa existe atat timp cat va ramane viu in amintirea celor dragi...:)

Andreea89 spunea...

mie una nu imi vine sa cred...e a doua cunostinta (tanara) pe care o am si moare in mai putin de un an...nu inteleg ce se intampla... nu inteleg de ce se intampla asa??? nu e normal sa se intample asa...imi pare foarte rau...parca nu realizez bine ca nu o sa il mai vedem de acum incolo pe teo...